Męczenie sie silnika - pytanie.

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderators: maciekx, Tytus

Postby blazej33 » 13 March 2014, 20:24

Z EXUP rzeczywiście często jest problem, jednak jeśli się nie otwiera do końca to problem by narastał wraz ze wzrostem obrotów. Odepnij linki silniczka przy EXUP (5 min roboty) i jeden element wykluczysz.
Jak już zostało napisane wcześniej, łańcuszek rozrządu też daje mocno znać, a właściwie problemem jest kiepski napinacz i to raczej efekty akustyczne będą a nie zwiększone drgania.
User avatar
blazej33
Staly Bywalec
Staly Bywalec
 
Posts: 938
Joined: 31 December 2008, 16:05
Location: W-wa
Points: 11
Motocykl: SC57a
Year production: 2004

Postby Koczis » 14 March 2014, 00:05

blazej33 wrote:Filtr powietrza ma wpływ na drgania silnika..... grubo to wymyśliliście :ooo:
lepiej zamień się na chwilę z kimś moto, bo może rzeczywiści przewrażliwiony jesteś ?
Na luzie też czuć różnicę przy wkręcaniu na obroty w tym właśnie zakresie ?
Swoją drogą jeśli tobie motocykle wibrują od sportowego wydechu, to może lepiej już nic nie zmieniaj :P


Tak by było najlepiej, ale nie znam nikogo osobiście z Wawy, kto by się na 5min zamienił. Ja na drugim, a ktoś na moim, ale bez pałowania(tj. gum, kręcenia pow. 10tyś obr)

Na luzie jakoś tego nie czuć.
User avatar
Koczis
 
Posts: 186
Joined: 10 September 2013, 18:41
Location: Warszawa
Points: 2
Motocykl:

Postby luis954 » 14 March 2014, 00:13

jeśli na luzie tego nie czuć stawiał bym na łańcuch.
luis954
 
Posts: 518
Joined: 30 January 2011, 23:28
Location: WLKP Kalisz
Points: 7
Motocykl: była cbr 954 jest ZX10R
Year production: 2008

Postby Koczis » 14 March 2014, 00:19

Łańcuch rozrządu, czy napędowy? Jak ten drugi to jest dobrze napięty i dobrze nasmarowany. Owszem jest lekko w jednym miejscu wyciągnięty, ale sam napęd jest prawie nowy, bo ledwo zeszło ze znacznika NEW.
User avatar
Koczis
 
Posts: 186
Joined: 10 September 2013, 18:41
Location: Warszawa
Points: 2
Motocykl:

Postby luis954 » 14 March 2014, 00:38

chodzi o napędowy.jeśli jest w jednym miejscu wyciągnięty to nadaje się do wymiany.nie ważne że prawie nowy.
luis954
 
Posts: 518
Joined: 30 January 2011, 23:28
Location: WLKP Kalisz
Points: 7
Motocykl: była cbr 954 jest ZX10R
Year production: 2008

Postby Koczis » 14 March 2014, 01:04

Aż tak bogaty nie jestem i musi zostać. W prawie każdym moto jaki posiadałem miałem takie i gorzej wyciągnięte łańcuchy, ale do puki mieścił się granicach normy wyciągnięcia to nie zmieniałem i żadnych problemów nie było. Przy wymianie łańcucha zawsze wymieniam też zębatki, a w moim teraźniejszym przypadku to bez sensu i zbędny wydatek.
User avatar
Koczis
 
Posts: 186
Joined: 10 September 2013, 18:41
Location: Warszawa
Points: 2
Motocykl:

Postby AdamSsS » 14 March 2014, 09:49

Z czasem może ci zacząć podczas jazdy z stała prędkością moto szarpać .
Ważne abyś ustawił naciąg łańcucha tak aby był on właściwy w miejscu najmniej wyciągniętym , inaczej uszkodzisz łożysko wałka zdawczego .
AdamSsS
 
Posts: 660
Joined: 13 August 2013, 11:00
Location: Tarnów
Points: 20
Motocykl: CBR1100XX
Year production: 2001

Postby Koczis » 14 March 2014, 10:26

Wiem, właśnie dla tego tak zawsze ustawiam. Na motocyklach jeżdżę od 16 lat więc co do samej eksploatacji mam jakieś tam, blade pojęcie :D ale dzięki za uwagę.
User avatar
Koczis
 
Posts: 186
Joined: 10 September 2013, 18:41
Location: Warszawa
Points: 2
Motocykl:

Previous

Return to Usterki/awarie (CBR1000RR SC57)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests