Zbyt głośne zawory!!!

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

Zbyt głośne zawory!!!

Postby dudsdon1213 » 02 October 2012, 20:55

Witam. Chciałbym wiedzieć czy wszystko w porządku, gdy słychać bardzo zawory gdy dodaję gazu do 5 tys. obrotów? Gdy chwilę przytrzymam na 5 tys. to cichnie. Sprzedający twierdził, iż zrobił to celowo aby zwiększyć dawkę paliwa (osiągów). Czy to jest normalne? Może ktoś z Was też tak robił albo miał coś takiego? Proszę o odp.
dudsdon1213
 
Posts: 17
Joined: 30 September 2012, 21:35
Location: Tarnów
Motocykl:

Postby january » 02 October 2012, 21:03

Siema,ale bzdur Ci gościu nagadał. a z kad wiesz że to zawory? może coś innego? najlepiej nagraj dzwięk i wrzuć do posłuchania;) pozdro
User avatar
january
 
Posts: 172
Joined: 24 December 2011, 00:37
Location: Puławy-Kozienice
Points: 7
Motocykl: sc33
Year production: 1998

Postby dudsdon1213 » 02 October 2012, 21:12

kolego zawory na sto bo ja mam cbr jurz dwa lata i zrobiłem 30ty km i nadal jezdżę nim tylko je słysze jak przyspieszam
dudsdon1213
 
Posts: 17
Joined: 30 September 2012, 21:35
Location: Tarnów
Motocykl:

Postby january » 02 October 2012, 21:19

to nie rozumię o co chodzi. o to że normalne że klepią? to nie. jeśli klepią mocno tzn że są za duże luzy i zawór się wtedy mniej otwiera i jest raczej mniejsza niż wieksza dawka paliwa
User avatar
january
 
Posts: 172
Joined: 24 December 2011, 00:37
Location: Puławy-Kozienice
Points: 7
Motocykl: sc33
Year production: 1998

Postby dudsdon1213 » 02 October 2012, 21:35

o widzisz masz morze orientacje kosztu naprawy albo kogos co ma płytki zaworowe
dudsdon1213
 
Posts: 17
Joined: 30 September 2012, 21:35
Location: Tarnów
Motocykl:

Postby crazyduck » 02 October 2012, 21:47

regulacja okolo 200 plytki dostepna na allegro koszt jednej okolo 10 zl strzelam
crazyduck
Staly Bywalec
Staly Bywalec
 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Postby dudsdon1213 » 02 October 2012, 21:51

co ile km regulujecie zawory
dudsdon1213
 
Posts: 17
Joined: 30 September 2012, 21:35
Location: Tarnów
Motocykl:

Postby january » 02 October 2012, 21:56

co 25 tyś sprawdzasz wg serwisówki a płytki chyba w org ok 17 zł sprawdz sobie na str motorista.pl nie zawsze trzeba wszystkie wymieniać czasami wystarczy niektóre pozamieniać, ale do tego musisz mieć nanometr dobry
Last edited by january on 03 October 2012, 07:49, edited 1 time in total.
User avatar
january
 
Posts: 172
Joined: 24 December 2011, 00:37
Location: Puławy-Kozienice
Points: 7
Motocykl: sc33
Year production: 1998

Postby cziken929 » 03 October 2012, 07:26

o matko boska przenajświętsza :ooo:
wciąż zajmuję się serwisem
cziken929
Staly Bywalec
Staly Bywalec
 
Posts: 789
Joined: 20 July 2008, 16:42
Location: krasnysta
Points: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Year production: 2000

Postby motobandyta » 03 October 2012, 10:15

january wrote:musisz mieć nanometr dobry


http://pl.wikipedia.org/wiki/Nanometr

raczej miałeś na myśli śrubę mikrometryczną zewnętrzną
motobandyta
 
Posts: 571
Joined: 29 February 2008, 20:06
Location: Warszawa/
Points: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Year production: 0

Postby Marenio » 03 October 2012, 13:19

To na bank nie zawory, po pierwsze zawory na szklankach nie klepia, chyba że byś miał 2mm luzu to po raz. po dwa sprawdź czy dokręcone są świece bo niedokręcone dają łudząco podobny dźwięk do cykania. Po trzecie jak dokręcisz i cykanie nie ustanie, wymień uszczelki pod kolektorami cylindrów koszt 5zł za szukę czyli jakieś 20zł.

generalnie szukaj po najprostrzej drodze bo czasami mała rzecz daje groźne oznaki. ja miałem tak samo a okazało się że uszczelka była zużyta, i 240zł za regulacje tydzień temu zapłaciłem, co prawda zaprocetuje to na przyszłość ale wolałem to zrobić po zimie. ehh
User avatar
Marenio
 
Posts: 79
Joined: 12 May 2011, 08:09
Location: Bydgoszcz
Motocykl: SC28 NH1F
Year production: 1992

Postby maciekx » 03 October 2012, 13:23

nie chciałem nic pisać ale tak jak Cziken napisał chłopaki coś tutaj chrzanicie jakieś farmazony o stukających zaworach, zawory nie klepią chyba że się wypnie to co innego.

i nie nanometr a mikrometr tak jak napisał motobandyta

luz zaworowy przeważnie w fajerach się zmniejsza a nie powiększa

pewnie ci stuka kosz sprzęgłowy albo cos z rozrządem
User avatar
maciekx
Moderator
Moderator
 
Posts: 1546
Joined: 18 May 2011, 20:50
Location: Mrągowo
Points: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Year production: 2005

Next

Return to Ogólne (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests