It is currently 16 November 2025, 13:16

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

929 pompa paliwa się nie zatrzymuje

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 695
Joined: 28 March 2010, 19:39
Location: Wyszogród
Points: 3
Motocykl: Było 954rr jest R1 Rn12
Year production: 2002

Post » 03 September 2010, 22:33

No i własnie jak docisnę ten wałek na którym jest ta sprężyna jest ok i lekko pracuje a jak przestawiam bez wciskania to stawia opór ;)
A wracając do tematu słychać różnicę jak pracuje pompa a jak serwomotor i pompa pracuje przez chwilę po włączeniu zapłonu a nie cały czas ;)

 
Posts: 9
Joined: 01 September 2010, 22:59
Location: maków maz
Motocykl: honda cbr 929 fireblade sc 44
Year production: 0

Post » 12 September 2010, 16:04

Pompa paliwa nadal się nie zatrzymuje.i nie wiem dlaczego.ale umawiam się na serwis niedługo bo tych błędów z serwisówki wymrygało chyba z 5 błędów.a nie wiem jak to wszystko
zresetować bo z angola kuleje delikatnie:P

User avatar
 
Posts: 695
Joined: 23 June 2009, 10:54
Location: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Year production: 2014

Post » 12 September 2010, 21:34

na moje przekaznik walniety byl i jakis osobnik sobie podlaczyl ja na stale?

[ Dodano: Nie Wrz 12, 2010 9:34 pm ]
czyli na krotko zobacz czy nie ma jakiegos obejscia

User avatar
 
Posts: 283
Joined: 20 July 2010, 07:38
Location: Wyszków
Points: 2
Motocykl: aprilia sl falco 1000/ yamaha xt600
Year production: 2001

Post » 12 September 2010, 23:59

ja mam jeszcze jeden pomysł i to będzie najbardziej prawdopodobne!
Każdy układ wtryskowy o ile dobrze pamiętam ma taki wyłącznik ciśnieniowy na magistrali wtrysków! i to on powinien wyłączyć pompę jak dobije! i tu bym się doszukiwał usterki. a jeśli nie ma tego to przekaźnik załącza ją na czas i trzeba go wymienić.

[ Dodano: Pon Wrz 13, 2010 12:29 am ]
reset błędów:

kluczyk na off> czerwony na prawej manetce na on>robisz zworkę pod siedzeniem kierowcy (na takiej małej 2 przewodowej wtyczce nie podpiętej do niczego) "zworka" to kawałek przewodu łączący przewody we wtyczce>przekręcasz kluczyk na on>wykmujesz zworkę z jednego kabla i patrzysz na czerwoną lampkę>powinna się zapalić (tylko na 5s) > w tym czasie na chwilę znów zapinasz zworę!

potem przejedź się i jak się czerwona znowu zapali z czytaj błędy na nowo i napisz jakie to będziemy dumać dalej! bo bez tego to czyste spekulacje.
Jak odczytać błędy jest na forum nie będę dublował.

[ Dodano: Pon Wrz 13, 2010 12:36 am ]
oczywiście zapraszam do siebie to osłuchamy ja już miałem walnięty exup więc wiem jaki dźwięk wydaje. i wyczyść przepustnicę exup bo nie wiadomo kiedy czyszczona!

 
Posts: 9
Joined: 01 September 2010, 22:59
Location: maków maz
Motocykl: honda cbr 929 fireblade sc 44
Year production: 0

Post » 15 September 2010, 22:48

Witam ponownie.Poradziłem sobie z tym resetem i teraz nie myga dioda"mil"
odpala normalnie wszystko po uruchomieniu jest oki.tylko nadal ta pompeczka pompuje.nie znalazłem żadnego obejścia ani nic podobnego.na magistrali wtrysków nie ma czujnika bynajmiej nie znalazłem.pytanie teraz gdzie jest przekaźnik od pompki.
Czy jest to może zlokalizowane pod mocowanie zbiornika przy siedzeniu??pozdrawiam i proszę o pomoc.

User avatar
 
Posts: 695
Joined: 23 June 2009, 10:54
Location: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Year production: 2014

Post » 16 September 2010, 10:03

przekaźnik pompy jest kolo modulu wlasnie pod mocowaniem zbiornika przy siedzeniu sa tam dwa przekaźniki dojdziesz ktory to ktory

 
Posts: 6
Joined: 23 February 2011, 10:22
Location: Łódź
Motocykl: 929 RR
Year production: 2000

Wracając do czyszczenia przepustnicy....

Post » 16 March 2011, 14:56

Czy należy użyć jakiegoś smaru do Egcvb??
Dodzik

Previous

Return to Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest