It is currently 16 November 2025, 13:25

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

brak ladowania pomocy

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 73
Joined: 25 January 2010, 21:33
Location: Warszawa
Motocykl: honda cbr 900 rr sc33
Year production: 1998

Post » 29 May 2010, 19:22

przeszukaj kolego forum ja gdzies widzialem info ze pasuje od f3 ( nie pamietam czy wlasnie f2 czy f3) ale trzeba założyć komplet pojedynczych czesci sie nie przzucic
CHWDP zawsze i wszędzie !

User avatar
 
Posts: 117
Joined: 30 August 2009, 16:05
Location: OKl.Konst
Motocykl: R6 stunt & cbr 929rr
Year production: 2004
Samochód: Ford Ranger USA

Post » 31 May 2010, 10:07

Pany a od sc 28 alternator przypasi bez problemu do sc 33??

User avatar
 
Posts: 349
Joined: 22 September 2009, 18:05
Location: Nysa
Points: 3
Motocykl: 1000 RR sc57B. Nareszcie :)
Year production: 2006

Post » 31 May 2010, 16:51

Raczej nie!Musisz przekładać razem z deklem i kołem magnetycznym!Ja u siebie mam od F3 założony alternator, dekiel i koło magnesowe!
Byle do Wiosny :)

User avatar
 
Posts: 117
Joined: 30 August 2009, 16:05
Location: OKl.Konst
Motocykl: R6 stunt & cbr 929rr
Year production: 2004
Samochód: Ford Ranger USA

Post » 08 June 2010, 20:13

Panowie bo juz nie mam siły do tych pomyłek z tymi alternatorami rotfl2: czy alternator od sc 33 z 97 roku bedzie pasował do sc33 98????pozdro :one:

 
Posts: 6
Joined: 17 June 2010, 14:46
Location: zLw
Motocykl: blady sc33
Year production: 99

Post » 17 June 2010, 14:58

Panowie mam problem z moja zebra a dokladnie cos z ładowaniem jest nie tak:/ otoz na wlaczonym zaplonie patrzac miernikiem akumulator mam ok 14.80 V przy 1.5 obr/m na wylaczonym 12.80V niby wszystko ok ale sytulacja sie kompliuje jak zgasze moto i pozniej chce odpalic wtedy kreci jak stara szmata i nie buzy:/ miezylem rowniez te 3 zolte kable na kostce pod siedzeniem + do kostki a - do ramy i tam jest ciekawostka poniewaz wskazuje mi 1.90 V na jednym a na dwoch po 2.11 V przy obr.1,5 obr/m z tego co czytalem ma byc po 5 V na kazdym;/ przy wyszych obrotach spada nawet do 1.5V wiec panowie prosze o jakas pomoc bo nie wiem czy mam sciagac dekiel i zawozic do przewijania altka czy po prostu moj akumulator juz ma dosc;/ pomocy..;/

[ Dodano: Czw Cze 17, 2010 11:52 pm ]
CENZURA pomoze ktos;/ macie jakis pomysl??

 
Posts: 1
Joined: 11 May 2010, 15:48
Location: L-wo
Motocykl: sc 33
Year production: 1996

Post » 24 June 2010, 18:51

U mnie zółte kabelki pokazywaly 0.8v i jak zdjalem dekiel okazalo ise ze uzwojenie jest nadpalone i zawiozlem do elektryka i on to latnie poczyscil i zalakowal jeszcze raz bo nie bylo potrzeby przewijac drut jest tak gruby ze wytrzymal ale powiedzial mi ze alternator nie pali sie bez przyczyny i ze moze prawdopodobnie regulator napięcia przeładowywuje mimo ze jest sprawny jak chodzi itp ale nie mamy mozliwosci sprawdzic napiecia podczas jazdy chyba ze ktos ma zegar AceWell ktory pokazuje nam napiecie z akumulatora choc w sumie i to bedzie malo ale tez mowil ze moze ktoras dioda prostownicza sie sfajczyla i zjaralo altka wiec teraz pytanko jak to sprawdzic czy regulator jest cacy i gdize te diody prostownicze sa ?????

 
Posts: 1
Joined: 27 October 2010, 13:54
Location: Ireland
Motocykl: honda fireblade
Year production: 0

Re: brak ladowania pomocy

Post » 27 October 2010, 15:18

Maciejak wrote:witam

mam problem z moja nowo nabyta cbr sc 33 rok 98 sprawdzam miernikiem brak ladowania napiecie spada efekt taki ze jade i aku wyczerpuje sie do zera i nie ma sily podtrzymac wolnych obrotow odpielem wtyczke z alternatora tam sa 3 przewody jak sprawdzic czy alternator jest dobry czy padł ? co jeszce wplywa na ladowanie bogeneralnie nawet jak aku byl by kiepski i tak na zapalonym silniku pokazywalo by 14,4-14,3 v pomocy panowie co i jak sprawdzic ?

podczas pracy napiecie na mierniku to 12,4 i spada i spada :(((

[ Dodano: Pon Kwi 26, 2010 7:57 pm ]
podobno w sc33 padaja czesto regulatory napiecia jak sprawdzic czy jest padniety ?
Richie sc33

 
Posts: 108
Joined: 26 November 2009, 22:32
Location: Strzegom
Points: 1
Motocykl: Honda CBR 900RR SC 33
Year production: 1996

Post » 02 November 2010, 20:50

Kolego Richi, czy masz problemy z ładowaniem w swoim moto, jeżeli tak to kiepsko, parę stówek uleci, właśnie przerabiam ten temat :/
Jeżeli chodzi o altek od SC28 to nie przypasi do SC 33, ponieważ ma inne wymiary

User avatar
 
Posts: 62
Joined: 19 October 2010, 16:23
Location: Opole/Kup
Motocykl: RC33 & SC33
Year production: 1998

Post » 02 November 2010, 22:46

Identyczny jest tylko w sc33. Zdaniem katalogów hondy nie podejdzie od niczego innego... Ale tam wystarczy, że będzie miał inny kolor i już traktują go jako inną część.

 
Posts: 73
Joined: 25 January 2010, 21:33
Location: Warszawa
Motocykl: honda cbr 900 rr sc33
Year production: 1998

Post » 09 January 2011, 23:49

u mnie to byl akurat regulator napiecia - tym razem zamontowałem do niego wiatraczek
CHWDP zawsze i wszędzie !

 
Posts: 108
Joined: 26 November 2009, 22:32
Location: Strzegom
Points: 1
Motocykl: Honda CBR 900RR SC 33
Year production: 1996

Post » 10 January 2011, 19:02

Jak padł mi regulator to altek też musiałem wymienić, po tym na regulator załozyłem wiatrak, ciekawe czy to coś da.

 
Posts: 73
Joined: 25 January 2010, 21:33
Location: Warszawa
Motocykl: honda cbr 900 rr sc33
Year production: 1998

Post » 10 January 2011, 19:42

no ja caly zsezon jezdizlem z wiatrakiem i było ok takze chyba cos daje
CHWDP zawsze i wszędzie !

PreviousNext

Return to Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest