Xenon 929 - od początku do końca.

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderators: maciekx, Tytus

Postby Krzyś » 06 October 2009, 21:17

Bartek_929, super opis dzięki.
Co do zakładania lub nie to zgadzam się z Tytusem zawsze lepiej dodać sobie parę punktów do bycia lepiej widocznym, choćby przy jeździe w korku, gdybym miał takie w zeszłym roku moje biodro byłoby mi wdzięczne do dziś. ;)
Krzyś
 
Posts: 9
Joined: 03 October 2009, 11:46
Location: WWL
Motocykl: CBR929
Year production: 0

Postby Bartek_929 » 07 October 2009, 12:25

moto18, Xenony kupiłem od firmy AUTO-XENONY.PL mają konto na Allegro - pełen wybór.
Tytus, Pozwalam, pozwalam :mrgreen:
A co do oślepiania.... hmmm przejechałem już parę kilometrów w nocy, po oświetlonych i nieoświetlonych drogach, do tej pory nikt mi nie mrugał, a lampę zostawiłem w takiej pozycji jak była.
User avatar
Bartek_929
 
Posts: 241
Joined: 04 May 2009, 20:36
Location: Okolice K
Points: 11
Motocykl: Honda CBR 929
Year production: 2001

Postby Tytus » 07 October 2009, 18:14

dodalem ten opis na stronie -> http://fireblade.pl/sc44_ksenon_6000k.php
User avatar
Tytus
Administrator
Administrator
 
Posts: 1901
Joined: 19 February 2007, 14:56
Location: Katowice
Points: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Year production: 2009
Samochód: TYPE-R

Postby trakuli » 28 October 2009, 16:17

Xenony raczej maja na cel bycie widocznym w dzien bo wszytskie pojezdy jezdza na swiatlach... a w nocy malo sie jezdzi do tego ja mam nizej ustawiona wiazke swiatla niz w standardzie dlatego nikt mi z na przeciwka nie mruga :P ;)[/quote]

Zgadzam się. Miałem opory przed założeniem ale teraz po paru tyś km wiem,że każdy mój następny sprzęt będzie miał xenonki hihi:
Lampę również nieco opuściłem bo xenon mam tylko na krótkich a ich używam po mieście. długie po zmroku wyłączam przy każdym mijaniu-bo tak nakazuje kultura ;) Nikogo nie razi bo przyglądałem się z auta ( kumpel na mojej cebrze )z różnych pozycji w ramach testu i jest ok tyle,że dużooo widoczniej i agresywniej-od razu widać,że jedzie konkret a nie np skuter :027:
CBR 929 RR Xenon,Carbon, Akropovic, Stalowe oploty, K&N, D.I.D.,Crash Pady,Michelin Pilot Sport,
User avatar
trakuli
 
Posts: 34
Joined: 08 April 2009, 21:35
Location: Olsztyn
Points: 1
Motocykl: CBR 929 RR
Year production: 2001

Postby Opuszi » 01 April 2010, 08:46

Wczoraj w swoim fajerze założyłem xenon. Cały zestaw (2x żarnik H7 + 2 przetwornice slim), zakupiłem tam gdzie Bartek_929, czyli w auto-xenony.pl, na tej aukcji: http://www.allegro.pl/item978691099_hid ... 3_hb4.html

Przetwornica zamontowana w lewym wypełnieniu (jest mniejsza i cieńsza od paczki papierosów). Panowie z auto-xenony.pl polecili mi temperaturę 8000k, gdyż jest lepiej widoczne i efekt jest lepszy. Z racji niesprzyjającej pogody, nie mogłem póki co przetestować oświetlenia podczas jazdy, aczkolwiek różnica jest kolosalna :D Cały montaż trwał ok. 30min.

W najbliższym czasie postaram się dołączyć fotki, obrazujące różnice pomiędzy xenon 8000k a zwykłą żarówką H4.
..:: Lepiej 30 minut później, niż 30 lat za wcześnie ::..
User avatar
Opuszi
 
Posts: 20
Joined: 21 March 2010, 01:28
Location: Chorzów
Motocykl: Honda CBR 929RR FireBlade
Year production: 2001

Postby Ziutek » 11 January 2013, 20:16

Odświeżę kotleta... ja w swoim moto również mam xenon na światłach mijania, długie zostały normalne, brzydko to wygląda.

Powiedźcie, muszę kupić teraz zestaw 2x żarnik, 2x przetwornice i zamontować je w światłach długich czy jak? Możecie naświetlić mi trochę temat? ;)
Yamaha R1 RN22 !
User avatar
Ziutek
 
Posts: 682
Joined: 27 December 2012, 15:32
Location: Starachowice
Points: 4
Motocykl: SC59
Year production: 2008
Samochód: E61 525d

Postby wiertło » 11 January 2013, 20:29

Ziutek, dokładnie tak jak piszesz inaczej tego nie zrobisz musisz kupić komplet

[ Dodano: Pią Sty 11, 2013 7:30 pm ]
najlepiej z przetwornicami slim są bardzo małe i cienkie
Oddam nerkę za cbr :)
wiertło
Staly Bywalec
Staly Bywalec
 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Postby stashekcn » 11 January 2013, 20:43

To ja mam inne pytanie. Pomijamy policje... Czy nie miał ktoś problemów z wypłatą odszkodowania w razie wypadku, jeśli miał zamontowane Xenony? Niektórzy rzeczoznawcy pieczołowicie sprawdzają nawet homologacje na kloszu... No chyba ze do oględzin wyrzucamy żarnik. Jak to jest? Zaczynam sie też przekonywać do montaży w moim SC57
User avatar
stashekcn
 
Posts: 422
Joined: 20 December 2011, 19:55
Location: Cieszyn
Points: 11
Motocykl: SC-57
Year production: 2004

Postby wiertło » 11 January 2013, 20:51

stashekcn, ja jak na razie nie miałem dzwonka to nie wiem. |Miałem w dwóch moto i nikt się nie czepiał na przeglądzie czy przy kontrolach
Oddam nerkę za cbr :)
wiertło
Staly Bywalec
Staly Bywalec
 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Postby Ziutek » 11 January 2013, 23:56

wiertło, jak zawsze pomocny ;)

Czyli muszę kupić w/w zestaw xenon z żarnikami H7 i zamontować wg wzoru Bartka ;)

A wiecie może jak odróżnić jaki żarnik mam zamontowany, 6000k czy 8000k? Jest gdzieś to nadrukowane na żarniku?

Przepraszam za pytanko, ale nie mam aktualnie dostępu do moto ;)
Yamaha R1 RN22 !
User avatar
Ziutek
 
Posts: 682
Joined: 27 December 2012, 15:32
Location: Starachowice
Points: 4
Motocykl: SC59
Year production: 2008
Samochód: E61 525d

Postby wiertło » 12 January 2013, 00:01

Ziutek wrote:zyli muszę kupić w/w zestaw xenon z żarnikami H7 i zamontować wg wzoru Bartka

tak dokładnie
Ziutek wrote:A wiecie może jak odróżnić jaki żarnik mam zamontowany, 6000k czy 8000k? Jest gdzieś to nadrukowane na żarniku?

na kablu powinna być metka nie wiem czy na kołnierzu żarnika jest wybite. Inaczej nie odróżnisz co to jest ale pewnie 6000k standard
Oddam nerkę za cbr :)
wiertło
Staly Bywalec
Staly Bywalec
 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Postby slamann » 12 January 2013, 12:10

wiertło wrote:stashekcn, ja jak na razie nie miałem dzwonka to nie wiem. |Miałem w dwóch moto i nikt się nie czepiał na przeglądzie czy przy kontrolach


Tylko na przeglądach za to dowodów nie zabierają hihi: sorki ich wiedza co do stanu i jak faktycznie ma być w to coś pojazd wyposażony odbiega daleko od normy :| Taka prawda a jak już wcześniej pisałem dla mnie to dodatek zbyteczny i faktycznie kiedy żarówka halogenowa daje około 1500 lumenów światła to Xenon daje około 5000 i daje jak spawara po oczach :027: Sorry, ale tak to jest i w praktyce do 500zł gol i dowód zatrzymany.....a policjanci co nie znają się na temacie to jak niby mają zabrać dowód za coś czego nie ogarniają?????? Ale już trafienie na wyjadaczy z ruchu drogowego skutkuje dowodem do wora :| Ale każdy musi sam widzieć na co go stać, bo ja już wcześniej pisałem, że żarówki dające 90% więcej światła z firmy Osram lub Tungsram też świecą i jakoś jestem widoczny więc bez przesadyzmu hihi: ;)
User avatar
slamann
 
Posts: 660
Joined: 02 March 2009, 21:45
Location: Olesno
Points: 4
Motocykl: HONDA CBR 1000RR
Year production: 2004

PreviousNext

Return to Modyfikacje i Tunning (CBR929RR SC44)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests