It is currently 16 November 2025, 13:11

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

problem z EXUP-em

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007
User avatar
 
Posts: 128
Joined: 27 January 2009, 22:31
Location: Lublin
Motocykl: 1000 RR
Year production: 7

Post » 04 March 2009, 21:35

No to mnie troche uspokoiles bo juz myslalem ze cos jest nie tak i ze albo silniczek padl albo zawor sie zapiekl.
Zrobie jeszcze jeden eksperyment postawie moto na stojaku zapne 1 i zobaczymy co sie bedzie dzialo.

Co do ustawienia to w sokole to pewnie i maja tylko jakos nie chce mi sie im moto oddawac no i pewnie sobie zaspiewaja ladnie.
Na forum zachwalaja Czikena to moze do niego by uderzyc bo w koncu calkiem blisko mamy:)

PS. w serwisowde jest zdjecie tego zlacza tylko nie wiem czy ono tylko zwiera czy costam jeszcze robi po drodze a probowac to lipa zeby cos nie sfajczyc:/

 
Posts: 408
Joined: 25 June 2008, 22:57
Location: Lublin
Points: 3
Motocykl: sc57 04'
Year production: 0

Post » 05 March 2009, 00:00

no właśnie ja też nie mam ochoty jechać do sokoła... próbowałem rozkminić to złącze DLC ale balem się wypróbować na moto, fajnie by bylo zobaczyć to na żywo jak wygląda. jak zrobisz ten eksperyment to poinformuj o jego wynikach :) jak będę miał czas i będzie cieplej to chyba też zrobie coś podobnego. narazie franek stoi spokojnie w garażu i jest pogrążony w zimowym śnie, jak przyjdzie wiosna to się obudzi :)

User avatar
 
Posts: 128
Joined: 27 January 2009, 22:31
Location: Lublin
Motocykl: 1000 RR
Year production: 7

Post » 05 March 2009, 14:01

Ok jak cos ustale to dam znac tylko to tez troche moze potrwac bo po wtorkowym lataniu znow moto odstawilem na sen i oczekiwanie wiosny wiec nie chce mi sie teraz znow pchac aku i go wyciagac.

 
Posts: 789
Joined: 20 July 2008, 16:42
Location: krasnysta
Points: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Year production: 2000

Post » 05 March 2009, 19:23

Jeśli macie testować zawór na podnośniku i skasować moto o stół warsztatowy to zdradzę ten sekret. Zachęcam do nauki angielskiego i czytania zagranicznych forów używając także popularnej wyszukiwarki GOOGLE ! Wpisujesz np. "How to jump the DLC in CBR1000RR?" koledzy ze stanów np dawno rozkminili jak robić to bez oryginalnego łącza SCS które także można kupić za ok. 10$. Teraz meritum...trzeba zrobić zworkę między zielonym i brązowym przewodem w łączu DLC, dwa dolne poniżej zamka. Można użyć jak chłopaki piszą speaker wire czyli kabla od głośników :mrgreen: Ja mam zrobiony elegancko zwieracz z włącznikiem :wink: Powodzenia leniuchy !! Mniej wódki i seksu a więcej english :twisted:
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posts: 567
Joined: 05 March 2008, 01:29
Location: małopolsk
Points: 2
Motocykl: SATAN-LUCYFER 954RR
Year production: 0

Post » 05 March 2009, 19:31

Nie mów Cziken, że jesteś abstynentem żyjącym w celibacie????!!!!! :twisted: :shock:
Nie wierze!!!! :mrgreen:

 
Posts: 789
Joined: 20 July 2008, 16:42
Location: krasnysta
Points: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Year production: 2000

Post » 05 March 2009, 19:55

JA ??????????? Hahahahaha....sie pije na umór, pali blanty czasem pociągnie po nosiee i ten różowy kolor mojej Żony :P Czasem aż nadto :mrgreen:
wciąż zajmuję się serwisem

User avatar
 
Posts: 128
Joined: 27 January 2009, 22:31
Location: Lublin
Motocykl: 1000 RR
Year production: 7

Post » 05 March 2009, 20:02

Jeśli macie testować zawór na podnośniku i skasować moto o stół warsztatowy to zdradzę ten sekret. Zachęcam do nauki angielskiego i czytania zagranicznych forów używając także popularnej wyszukiwarki GOOGLE ! Wpisujesz np. "How to jump the DLC in CBR1000RR?" koledzy ze stanów np dawno rozkminili jak robić to bez oryginalnego łącza SCS które także można kupić za ok. 10$. Teraz meritum...trzeba zrobić zworkę między zielonym i brązowym przewodem w łączu DLC, dwa dolne poniżej zamka. Można użyć jak chłopaki piszą speaker wire czyli kabla od głośników Ja mam zrobiony elegancko zwieracz z włącznikiem Powodzenia leniuchy !! Mniej wódki i seksu a więcej english


hehhe dzieki dziekiza porade. Niestety jak pisalem z angielskim nie jest za dobrze. Niby cos jak sie czyta to sie kojazy ale wiekszosc to domyslenia i pewny zazwyczaj nie jestem aczkolwiek jak mam cos robic to zawsze studiuje serwisowke:)

A moglbys jeszcze napisac ile chcialbys za ustawienie tego i jak u ciebie z terminami?? Bo jak pisalem nie mam jakos daleko a chlopaki zachwalaja wiec mozna by odwiedzic:) tylko to tak dopiero jak cieplej bedzie zeby na kolach dalo sie pojechac:)

 
Posts: 789
Joined: 20 July 2008, 16:42
Location: krasnysta
Points: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Year production: 2000

Post » 05 March 2009, 20:16

50 pln a termin to już nie wiem jakies 3 tygodnie...ale jak bedzie cieplo i zechcesz to zrobic u mnie to napisz na gg i pomiedzy czynnosci serwisowe wcisne
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posts: 408
Joined: 25 June 2008, 22:57
Location: Lublin
Points: 3
Motocykl: sc57 04'
Year production: 0

Post » 05 March 2009, 20:31

jakiś czas temu szukałem jak zrobić tą zworkę na zagranicznych forach ale jakos nie mogłem znaleźć... dzięki za zdradzenie które przewody należy zewrzeć. jak będę miał chwilę czasu to zadziałam coś w tym kierunku :)

User avatar
 
Posts: 128
Joined: 27 January 2009, 22:31
Location: Lublin
Motocykl: 1000 RR
Year production: 7

Post » 05 March 2009, 23:47

50 pln a termin to już nie wiem jakies 3 tygodnie...ale jak bedzie cieplo i zechcesz to zrobic u mnie to napisz na gg i pomiedzy czynnosci serwisowe wcisne


Ok to jakby co bede sie odzywal bo sama zworka to ie wszystko. Pewnie sobie sprawdze jak jest jak bedzie w miare pokrywalo sie ze znakiem to dam sobie jeszcze spokuj a jak nie to pewnie sie pojawie :)
Dzieki jeszcze raz za pomoc:)

 
Posts: 408
Joined: 25 June 2008, 22:57
Location: Lublin
Points: 3
Motocykl: sc57 04'
Year production: 0

Post » 10 March 2009, 17:25

Zajrzałem dzisiaj do franka żeby obadać ten DLC i troszkę się zaniepokoiłem. w/g serwisówki i czikena trzeba zewrzeć zielony i brązowy przewód czyli 2 dolne (zamek na górze) i tak też to wygląda na rysunku w manualu aleee u mnie w DLC zielony jest nad brązowym a na dole jest czarno biały, czyli mam tak (patrząc od przodu kostki):

--------zamek-----------
zielony ----- brązowo-żółty
brązowy ---- czarno-biały

sprawdziłem gdzie biegną te przewody i wychodzi tak jak jest w manualu (brązowy - pin 32 w szarej kostce, zielony - pin 32 i 28 w czarnej kostce). jak będę miał więcej czasu to spróbuję zewrzeć tak jak manual nakazuje czyli zielony z brązowym i zobaczę co się stanie (mam nadzieję że nie spali mi się modół). jak narazie nie mam zamontowanej czachy i zegarów więc nie mogę działać. Sprawdzę jeszcze miernikiem czy to napewno te przewody czy przypadkiem ktoś ich nie poobcinał i nie pozamieniał miejscami w DLC. Jeżeli kolory kabelków sie zgadzają i poprostu mam jakimś cudem zamienione miejscami zielony z czarno-białym to chcąc wpiąć oryginalną zworkę SCS to w najlepszym wypadku poprostu nic nie będzie działać a w najgorszym modół trafi do kosza...

User avatar
 
Posts: 128
Joined: 27 January 2009, 22:31
Location: Lublin
Motocykl: 1000 RR
Year production: 7

Post » 11 March 2009, 01:46

No mialem ci sprawdzic ale nie dam narazie rady niestety:/
Jak masz mozliwosc to sie wstrzymaj ja jak tylko znajde chwile to sprawdze i napisze jak jest u mnie. A jak ci sie spieszy to probuj i napisz co i jak to bedzie latwiej mi i potomnym w przyszlosci:)

PreviousNext

Return to Usterki/awarie (CBR1000RR SC57)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest