It is currently 19 November 2025, 05:06

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

przekłamanie licznika

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 147
Joined: 02 May 2011, 11:35
Location: Elbląg
Points: 4
Motocykl: sc57b oraz suzuki rm 125
Year production: 2007

Post » 04 May 2011, 12:24

to jeszcze zauwaz ze jak z tylu zrobisz 45 psi a z przodu 30psi to motocykl bedzie sie sam skladal :) zrobi sie rowniez nadsterowny


Chyba nie trudno zauwazyc ze jak z tylu kolo uniesiemy lekko do gory to widelec zmieni swoj kat w stosunku do poziomu ? prawda ? ;)

pozdrawiam


ps. ja zmniejszamy cisnienie w oponach to zmienia sie przeswit pod motocyklem

User avatar
 
Posts: 938
Joined: 31 December 2008, 16:05
Location: W-wa
Points: 11
Motocykl: SC57a
Year production: 2004

Post » 04 May 2011, 14:15

1. geometrię zmieniamy opuszczając lub podnosząc półki na lagach.
2. prześwit regulujemy napięciem wstępnym sprężyny oraz poziomem dobicia.

 
Posts: 147
Joined: 02 May 2011, 11:35
Location: Elbląg
Points: 4
Motocykl: sc57b oraz suzuki rm 125
Year production: 2007

Post » 04 May 2011, 14:37

blazej33 tak , zgadzam sie .
Ale zgadzamy sie chyba :
1. efektem ubocznym obnizania cisnienia bedzie zmieniszenie przeswitu
2. zalozenie wiekszej opony z tylu motocykla uniesie go , przy czym zmieni sie kat widelca wzgledem poziomu.

prawda ? :)

pozdrawiam Szymon

User avatar
 
Posts: 938
Joined: 31 December 2008, 16:05
Location: W-wa
Points: 11
Motocykl: SC57a
Year production: 2004

Post » 04 May 2011, 14:44

Zgodzę się, że piszesz o efektach ubocznych wprowadzonych zmian. Jednak nie są one właściwymi metodami regulacji.

 
Posts: 147
Joined: 02 May 2011, 11:35
Location: Elbląg
Points: 4
Motocykl: sc57b oraz suzuki rm 125
Year production: 2007

Post » 04 May 2011, 22:22

blazej33 wrote:Zgodzę się, że piszesz o efektach ubocznych wprowadzonych zmian. Jednak nie są one właściwymi metodami regulacji.


to samo mysle o zakladaniu 190/55 zamiast 190/50 http://forum.fireblade.pl/templates/sub ... /icon6.gif

Previous

Return to Ogólne (CBR1000RR SC57)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests