It is currently 19 November 2025, 04:34

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Stelaż sakw do SC57b

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 72
Joined: 29 February 2008, 16:20
Location: Świebodzi
Points: 3
Motocykl: CBR1000RR
Year production: 0

Stelaż sakw do SC57b

Post » 21 May 2009, 00:08

Witajcie. Był kiedys taki temat o stelażu do sakw dla SC57b. W związku z tym iż dorobiłem sobie takie coś i było parę pytań jakie wymiary, jak to mocować i jak wygląda taki stelażyk zamieszczam parę zdjęć , wymiary i sposób mocoawani. Przepraszam z góry za takie prostackie pomiary na tych zdjęciach ale ostatnio nie mam zupełnie czasu na zabawy przy kompie. Ogólne wymiary ( te najbardziej istotene) są jednak umieszczone. Reszta zależy od Waszej inwencji:)
Attachments
Obraz 014 023 002.jpg
Obraz 014 023 003.jpg
Obraz 014 023 010.jpg
Obraz 014 023 017.jpg
Obraz 014 023 018.jpg
Obraz 014 023 020.jpg
Obraz 014 023 021.jpg
Obraz 014 023 023.jpg

 
Posts: 571
Joined: 29 February 2008, 20:06
Location: Warszawa/
Points: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Year production: 0

Post » 21 May 2009, 14:08

Artur, nie obraź się ale ten stelaż wygląda mega lujjjjjjjjjjjjjjjooooooooooowwwwwwooooooooooo, naprawdę zero finezji. to tylko moja subiektywna ocena, wiem że stelaż nie jest do ozdoby ale jednak powinien jako tako wyglądać.

 
Posts: 72
Joined: 29 February 2008, 16:20
Location: Świebodzi
Points: 3
Motocykl: CBR1000RR
Year production: 0

Post » 21 May 2009, 16:17

Ale za to jak sie spisuje. Poza tym jest zupełnie niewidoczny pod sakwami. Na finezję nie było czasu:) no i to jedyny egzemplaż :) :) :)

User avatar
 
Posts: 1901
Joined: 19 February 2007, 14:56
Location: Katowice
Points: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Year production: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 22 May 2009, 21:43

pomysl i wykonanie ok :) :one: co do wygladu to ma byc praktyczney a nie ladny ;)

Jednak i tak wole rolki z louisa :) Na moj wyjazd dokupilem jeszcze jedna i teraz bedzie idealnie :)

 
Posts: 319
Joined: 06 November 2008, 14:02
Location: katowice
Points: 1
Motocykl: sc57
Year production: 0

Post » 22 May 2009, 23:02

Ładny nie jest ale kto normalny dba o wygląd w trakcie dalekiej wyprawy. Wyjazd na moto w daleką trasę bez takich kufrów to tak jakby zabrać laskę ala barbi na pole namiotowe;)
Zresztą domyślam się ze wciąż jest miejsce dla pasażera. Mało tego, jeśli nawalić tych bagaży i połączyć je z tyłu to można plecakowi zrobić niezły fotel :)

PS Artur czy mi się wydaję czy masz max krzywo zadupek?

User avatar
 
Posts: 900
Joined: 07 September 2007, 23:16
Location: Rzeszów
Points: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Year production: 2007

Post » 22 May 2009, 23:31

Mi się widzi ten patent a moto w trasie nie musi wyglądać jak na torze - każdy kto choć raz poleciał gdzieś dalej zrozumie to. Diobol przecież w tym zadupku - plastiku śruby ma odkręcone i dlatego jest przekrzywiony - jak na moje. Bo widać, że moto igła.

User avatar
 
Posts: 549
Joined: 19 March 2009, 22:10
Location: Lublin /
Points: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Year production: 2007

Post » 23 May 2009, 00:22

Atrur mam takie pytanie z innej bajki. Skąd masz te klosze na kierunkowskazy w takim kolorze? Czy do 954 też by pasowały? Ile za nie dałeś?

User avatar
 
Posts: 37
Joined: 23 April 2009, 18:28
Location: Łódź
Motocykl: sc57b
Year production: 2006

Post » 23 May 2009, 00:42

To ja moze wtrace tylko tyle ze Guliver, mozesz znalezc tutaj http://moto.allegro.pl/item637338320_bi ... blade.html

pozdrawiam

User avatar
 
Posts: 128
Joined: 27 January 2009, 22:31
Location: Lublin
Motocykl: 1000 RR
Year production: 7

Post » 01 June 2009, 23:12

Artur mam pytanie jakich rurek uzyles do wykonania tego stelaza, tzn jaka srednica i gdzie je kupiles??

 
Posts: 72
Joined: 29 February 2008, 16:20
Location: Świebodzi
Points: 3
Motocykl: CBR1000RR
Year production: 0

Post » 02 June 2009, 06:38

Witajcie.
1. A więc "dioblo" zadupka nie zakładałem do końca jest tylko położony na plastikach, dla tego tak to wygląda.
2. Co do kloszy "Guliver" to były takie ładne fabrycznie założone :)
3. "babyy" jeżeli chodzi o rurki to są o średnicy 12 mm. Mmam je z pracy, ale dostaniesz podobne w OBI lub CASTORAMIE na stoiskach z nogami do stołów. Widziałem tam różne średnice.
A jeszcze raz co do wyglądu to byc może na zdjęciach to tak nie wyglada ale na jakims parkingu we włoszech grupa niemców (również na ścigaczach w tym SC57) zapytał gdzie można dostac te oryginalne stelaze. Miałem niezły ubaw z jego miny jak sie dowiedział, że to samoróba :)
Pozdro.

User avatar
 
Posts: 549
Joined: 19 March 2009, 22:10
Location: Lublin /
Points: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Year production: 2007

Post » 02 June 2009, 10:02

JacekLdz wrote:To ja moze wtrace tylko tyle ze Guliver, mozesz znalezc tutaj http://moto.allegro.pl/item637338320_bi ... blade.html

pozdrawiam


Dzięki Jacek i za życzenia również ;)

User avatar
 
Posts: 245
Joined: 05 March 2009, 00:33
Location: śląsk
Points: 3
Motocykl: ZX-10R
Year production: 2007

Post » 02 June 2009, 12:10

Witam!!
Jak dla mnie to bomba pomysł i wykonanie .. dla sportowców i estetyków można by się pokusić o wersją z kształtowników z aluminium ... ważyło by to może z 1 kg ;-) ...

Next

Return to Ogólne (CBR1000RR SC57)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests