Dzisiaj jest 08 czerwca 2025, 07:53

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Kierownica sc33 99r

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 40
Rejestracja: 27 marca 2011, 01:35
Lokalizacja: Stegna
Pochwały: 1
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1999

Kierownica sc33 99r

Post » 03 kwietnia 2011, 22:51

Przy skręcie kierownicy w prawo manetka prawie dotyka ramy, natomiast jak skręcam kierownice w lewo to między manetka, a ramą jest spora przestrzeń, gdy jadę prosto to półki, są przechylone lekko w prawo, jakbym delikatnie skręcał. Dodam ze prowadzi się bardzo dobrze i gdy puszczę manetki to jedzie prosto. Czy istnieje jakaś możliwość regulacji tego? Jeśli tak to jak to zrobić?

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 03 kwietnia 2011, 23:46

Witam jest jakas regulacja ale jest pytanie czy lagi polki sa proste ??jak tak opisujesz
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 40
Rejestracja: 27 marca 2011, 01:35
Lokalizacja: Stegna
Pochwały: 1
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1999

Post » 03 kwietnia 2011, 23:59

Lagi moim zdaniem są proste, nie widać żeby były krzywe, a po za tym ładnie pracują, więc raczej z nimi wszystko ok.

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 04 kwietnia 2011, 00:06

Kolego one moga pracowac dobrze jak sa i krzywe. Moze przeslij jakies zdecia co jest nie teges bo tak jest trudno Ci pomodz
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 40
Rejestracja: 27 marca 2011, 01:35
Lokalizacja: Stegna
Pochwały: 1
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1999

Post » 04 kwietnia 2011, 00:33

wiertło pisze:Kolego one moga pracowac dobrze jak sa i krzywe. Moze przeslij jakies zdecia co jest nie teges bo tak jest trudno Ci pomodz


Ok. Jutro zrobię zdjęcia, ale i tak nie oddadzą tego do końca, bo najlepiej to widać jak się jedzie, a zdjęć jadąc nie będę robić :P jakby to jeszcze opisać... gdy puszczę kierownicę, motor jedzie prosto, a kierownica jest w pozycji lekko skręconej w prawo.

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 04 kwietnia 2011, 00:34

napisalem pw odezwij sie
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 04 kwietnia 2011, 10:40

W takiej sytuacji warto podniesc do góry przednie kolo razem z calym zawieszeniem, poluzowac sruby od półek i ponownie je dokrecic patrzac jak ustawia sie kiera - tylko uwazaj zeby gwintów nie przeciagnąc. Jesli róznice w ustawieniach kierownicy nie sa super duze a z tego co piszesz tak moze byc - to sposob ten powinien zrobic robote. Jesli natomiast patent ten nie pomoze to masz krzywa polke lub lagi, tak czy inaczej sprzet musiał w cos przydzwonic, bo lagi same z siebie w pólkach sie nie przestawiają.

Awatar użytkownika
 
Posty: 40
Rejestracja: 27 marca 2011, 01:35
Lokalizacja: Stegna
Pochwały: 1
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1999

Post » 04 kwietnia 2011, 19:57

Problem rozwiązany. Dzięki za pomoc :)

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 04 kwietnia 2011, 23:17

Siem i to bylo to co mowilem ta metoda pomogla ???
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 2
Rejestracja: 19 lutego 2012, 21:51
Lokalizacja: Puławy
Motocykl:

Post » 19 lutego 2012, 22:07

strzala185, jak rozwiązałeś problem ??

 
Posty: 55
Rejestracja: 21 lutego 2012, 18:36
Lokalizacja: Stargard
Motocykl:

Post » 23 kwietnia 2012, 12:40

wiertlo i jak to naprawic? bo mam identyczny problem ..

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 23 kwietnia 2012, 12:45

Adjaro, tak jak pisze toper-utl, i będzie grało :D
Oddam nerkę za cbr :)

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości