Przy skręcie kierownicy w prawo manetka prawie dotyka ramy, natomiast jak skręcam kierownice w lewo to między manetka, a ramą jest spora przestrzeń, gdy jadę prosto to półki, są przechylone lekko w prawo, jakbym delikatnie skręcał. Dodam ze prowadzi się bardzo dobrze i gdy puszczę manetki to jedzie prosto. Czy istnieje jakaś możliwość regulacji tego? Jeśli tak to jak to zrobić?
wiertło pisze:Kolego one moga pracowac dobrze jak sa i krzywe. Moze przeslij jakies zdecia co jest nie teges bo tak jest trudno Ci pomodz
Ok. Jutro zrobię zdjęcia, ale i tak nie oddadzą tego do końca, bo najlepiej to widać jak się jedzie, a zdjęć jadąc nie będę robić jakby to jeszcze opisać... gdy puszczę kierownicę, motor jedzie prosto, a kierownica jest w pozycji lekko skręconej w prawo.
W takiej sytuacji warto podniesc do góry przednie kolo razem z calym zawieszeniem, poluzowac sruby od półek i ponownie je dokrecic patrzac jak ustawia sie kiera - tylko uwazaj zeby gwintów nie przeciagnąc. Jesli róznice w ustawieniach kierownicy nie sa super duze a z tego co piszesz tak moze byc - to sposob ten powinien zrobic robote. Jesli natomiast patent ten nie pomoze to masz krzywa polke lub lagi, tak czy inaczej sprzet musiał w cos przydzwonic, bo lagi same z siebie w pólkach sie nie przestawiają.