Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 18:06

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Zgasł i nie odpalił więcej świece ???

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 167
Rejestracja: 15 grudnia 2007, 20:16
Lokalizacja: Warszawa.
Motocykl: R1 Rn09
Rok produkcji: 2003

Zgasł i nie odpalił więcej świece ???

Post » 16 stycznia 2008, 19:50

Mam proble uruchomiłem swojego bladego pochodziłz 40 secund i sam zgasł był bardzo zimny potem go kreciłem i nic nie odpalił tylko śmierdziało wachą jak odstał jeden dzień to z rana kreciłem go i co ajkiś czas ale żadko był odzew na chwile jak by łapał ale to takie że secunda i obrotomierzem an 0.5 obrota ruszyłą sie wskazówka nic nie dotykałem tak to normalnie zapalał nic się nie działo. A teraz bez odzewu! I co to może być może świece bo słyszałem ze mozę świece mam stare i się zalał no niewiem???
A druga sprawa niech ktoś mi opisze kto wyjmował świece co mam pozdejmować żeby je wymienić czy od góry wyjać air box czy jak??
z góry dzięki pozdrawiam
,,Nie ważne przy czym stoisz ale ważne jak tym jeździsz"

Awatar użytkownika
 
Posty: 344
Rejestracja: 06 czerwca 2007, 20:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Rok produkcji: 2010

Post » 16 stycznia 2008, 21:19

Sprawdź albo wymień najlepiej na nowe świece..

Awatar użytkownika
 
Posty: 167
Rejestracja: 15 grudnia 2007, 20:16
Lokalizacja: Warszawa.
Motocykl: R1 Rn09
Rok produkcji: 2003

Post » 16 stycznia 2008, 21:25

tylko niewiem jaks sie do tego zabrać czy wystrczy z góry bak i tak dalej zdejmowac czy jakos inaczej? A jak ty zmieniałeś w sc33
,,Nie ważne przy czym stoisz ale ważne jak tym jeździsz"

Awatar użytkownika
 
Posty: 344
Rejestracja: 06 czerwca 2007, 20:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Rok produkcji: 2010

Post » 17 stycznia 2008, 00:31

Nie wiem jak u Ciebie ale u mnie jest w miare dobry dostęp poprzez zdjęcie samych bocznych serwisówek (te z dużą naklejka RR). Wcześniej jak jeszcze nie wiedziałem i nie miałem serwisówki próbowałem dostać się od strony airboxa poprzez zdjęcie jego przy okazji wymiany filtra ale to niemożliwe żeby tam wsadzić nawet palce :wink:

Awatar użytkownika
 
Posty: 167
Rejestracja: 15 grudnia 2007, 20:16
Lokalizacja: Warszawa.
Motocykl: R1 Rn09
Rok produkcji: 2003

Post » 17 stycznia 2008, 14:30

No własnie to masz dobrze. A ja niechce rozbierać air boxu na darmo bo jak okarze się że nie ma dojścia to kicha niech się ktoś wypowie?
,,Nie ważne przy czym stoisz ale ważne jak tym jeździsz"

Awatar użytkownika
 
Posty: 211
Rejestracja: 01 kwietnia 2007, 22:25
Lokalizacja: Czarnków
Motocykl: GIXER 1000 K7
Rok produkcji: 2007

Post » 17 stycznia 2008, 15:52

Robiłem to w kolegi 929. Musisz zdjąć zbiornik i air box. Jeżeli masz oryginalne klucze to bez problemu wykręcisz świece. Można je też odkręcić kluczem (grzechotką) z łamaną (przegubową) przedłużką i nasadką 16, ale nasadka musi być długa. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
 
Posty: 167
Rejestracja: 15 grudnia 2007, 20:16
Lokalizacja: Warszawa.
Motocykl: R1 Rn09
Rok produkcji: 2003

Post » 17 stycznia 2008, 18:59

Mam klucze orginalne. a teraz drugie zapytanie bo według katalogu ngk potrzebuje świece takie cr9ehi-9 a na allegro mają takie np cr9eh-9 albo irydowe CR9EHIX-9 i nie kumam tego niech ktoś mondry sie wypowie bo takie te cr9ehi-9 kosztują w larssonie ponad 60zł sztuka to troche drogo. Może powie mi Po 1 Jakie mam kupić ?
2.Gdzie w warszawie dostane je i za ile?
3 Jak patrzyłem tam pod bakiem to nie ma żadnego kranika zamkniećia paliwa to amm zdjać rurke i spuści benzyne do karnistra czy jest jakis sposób i jeszcze pdo bakiem jest taki gruby wąż przykręcony to mam go normalnie odkrecic bo niechce nic popsuć?
,,Nie ważne przy czym stoisz ale ważne jak tym jeździsz"

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 17 stycznia 2008, 19:17

Na 99% masz zalane swiece poporstu zrob tak jak pisza kolezdy odkrec bak wypnij wszsytkie wezyki ( w 929 o ile sie nie myle jest pompka wiec pocieknie ci paliwo to co jest w wezykach a samo z baku nie bedzie uciekac wiec nie ma co panikowac) Pozniej zdejmij airbox i powinienes miec dostep do swiec, zdejmij fajki i jak masz oryginalny klucz do swiec to 5 min roboty z tym. Wyjmij swiece przepal je na palniku pozniej przeczysc drobnym papierem sciernym i jakas szmatka wsadz je i zobacz czy pali. Powinen palic chyba ze juz je masz sporo wymeczone to kup nowe bo te i tak dlugo nie posmigaja. Taniej niz 55zl za sztuke ich nie zalatwisz. Po prostu 929 i 954 maja irydowe swiece i tak stoja. Jak masz za 60zl sztuka to bierz i sie nie zastanawiaj a jak nie mozesz znalezc to daj znac dam ci namiary.

Awatar użytkownika
 
Posty: 167
Rejestracja: 15 grudnia 2007, 20:16
Lokalizacja: Warszawa.
Motocykl: R1 Rn09
Rok produkcji: 2003

Post » 17 stycznia 2008, 19:21

http://www.autojarex.pl/index.php?promo ... =19&wysw=1
Tu taj znalazłem za 44zł i myślę że chyba taniej nie znajdę.
,,Nie ważne przy czym stoisz ale ważne jak tym jeździsz"

Awatar użytkownika
 
Posty: 344
Rejestracja: 06 czerwca 2007, 20:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Rok produkcji: 2010

Post » 17 stycznia 2008, 19:49

Poszukaj dobrze na Allegro, bo ja dorwałem niedawno irydówki Ngk do swojej Frani po 39 zł/szt. :D (a standardowe ngk cr9-eh9 po 25 zł/szt. można już dostać u tego samego kolesia)

Awatar użytkownika
 
Posty: 211
Rejestracja: 01 kwietnia 2007, 22:25
Lokalizacja: Czarnków
Motocykl: GIXER 1000 K7
Rok produkcji: 2007

Post » 17 stycznia 2008, 20:19

koma600. Zależy jak chcesz to zrobić. Jeżeli chcesz tylko odchylić zbiornik mocno do tyłu to nie musisz spuszczać paliwa ani odkręcać tego grubego węża. Będziesz jednak potrzebował wtedy drugiej osoby do trzymania zbiornika aby nie spadł. A jeśli chcesz całkowicie zdjąć zbiornik to musisz spuścić całe paliwo i odkręcić ten gruby wąż. Jeśli nie spuścisz paliwa to po poluzowaniu węża poleci jak z kranu.Pozdrawiam :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 167
Rejestracja: 15 grudnia 2007, 20:16
Lokalizacja: Warszawa.
Motocykl: R1 Rn09
Rok produkcji: 2003

Post » 17 stycznia 2008, 20:46

oo i o takie odpowiedzi mi chodzi dzięki lodzia wole spuscic wache i sobie dokładnie obejrzeć bez pośpiechu słuchaj lodzi a pod airboxem już nic nie będe musiał rozkrecac ?
,,Nie ważne przy czym stoisz ale ważne jak tym jeździsz"

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości