Wymiana wydechu z oryginału na przelotowy
-
pekal1
- Posty: 624
- https://www.facebook.com/wroclaw.meble.kuchenne/
- Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
- Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
- Rok produkcji: 1998
- Lokalizacja: Warszawa
-
amper_CBR
- Posty: 13
- Rejestracja: 31 maja 2011, 14:03
- Motocykl: cbr sc 28
- Rok produkcji: 1992
- Lokalizacja: Olesno
""tak prawidlowo zeby bylo elegancko to napewno trzeba na nowo ustawic dawki paliwowo powietrzne w gaznikach ale jak wiadomo wiekszosc zaklada kominy i do glowy nie bierze 
tutaj jest ladnie napisane
http://forum.mieloch.pl/p...5839356714e6631""
do maciekx
tak sie sklada ze i mnie zainteresowal opis tej aukcjinie potrafilem sie powstrzymac i musialem napisac do kolesia o wyjasnienie owej sytuacji na zadane przeze mnie pytanie nr1 (Usunales recyrkulacje spalin - a co wspolnego ma recyrkulacja spalin z ukladem przelotowym ? czy chodzi Ci o wezyk odmy zeby go zatkac ?
pytam z ciekawosci.) facet tlumaczy to w ten sposob cytuje:
"witam ten motocykla miał recyrkulację spalin w postaci zaworó zwrotnego który doprowadał powietrze do kolektora wydechowego (pod kolektorem wydechowym jest taka aluminiowa puszka z metalowymi przewodami do głowicy, każdy cylinder ma swój przewód ja to wywaliłem i zasilepiłem kanały w głowicy oczywiście można w karzdej chwili wrócić do oryginału) w celu dopalenia resztek niespalonej mieszanki, w układzie przelotowym to nie zdaje egzaminu bo spaliny za szybko opuszczają układ wydechowy poza tym wytwarza się większe podciśnienie w układzie wydechowym co powoduje tak jakby wysysanie spalin w cylindra, reasulując wyrzucenie recyrkulacji nieznacznie ale jednak podnosi parametry silnika ale kosztem gorszych spalin"
pytanie nr2(z tego co wiadomo mi wlasnie dodanie troche spalin do mieszanki paliwowo powietrznej zmiejsza temperature spalania mieszanki co przedluza zywotnosc silnika poprzez wolniejsze wypalanie sie gniazd zaworowych.)
i odpowiedz 2 wiadomosc :
"w tym konkretnym układzie spaliny nie są dodawane do mieszanki paliwowo powietrznej tylko czyste powietrze jest dodawane do spalin (jest tam membranowy zawór zwrotny) by dopalić resztki niespalonego paliwa w tłumiku dlatego tłumiki tradycyjne są takie gorące a przelotówki nie nagrzewają się aż tak bardzo bo po pierwsze spaliny tylko przez nie przelatują i nie mają czasu na pełne spalenie"
naprawde nie wiem co jedno z 2 ma wspolnego.. i szczerze nie widzialem opisywanego ukladdu w sc 28...
tutaj jest ladnie napisane
http://forum.mieloch.pl/p...5839356714e6631""
do maciekx
tak sie sklada ze i mnie zainteresowal opis tej aukcjinie potrafilem sie powstrzymac i musialem napisac do kolesia o wyjasnienie owej sytuacji na zadane przeze mnie pytanie nr1 (Usunales recyrkulacje spalin - a co wspolnego ma recyrkulacja spalin z ukladem przelotowym ? czy chodzi Ci o wezyk odmy zeby go zatkac ?
pytam z ciekawosci.) facet tlumaczy to w ten sposob cytuje:
"witam ten motocykla miał recyrkulację spalin w postaci zaworó zwrotnego który doprowadał powietrze do kolektora wydechowego (pod kolektorem wydechowym jest taka aluminiowa puszka z metalowymi przewodami do głowicy, każdy cylinder ma swój przewód ja to wywaliłem i zasilepiłem kanały w głowicy oczywiście można w karzdej chwili wrócić do oryginału) w celu dopalenia resztek niespalonej mieszanki, w układzie przelotowym to nie zdaje egzaminu bo spaliny za szybko opuszczają układ wydechowy poza tym wytwarza się większe podciśnienie w układzie wydechowym co powoduje tak jakby wysysanie spalin w cylindra, reasulując wyrzucenie recyrkulacji nieznacznie ale jednak podnosi parametry silnika ale kosztem gorszych spalin"
pytanie nr2(z tego co wiadomo mi wlasnie dodanie troche spalin do mieszanki paliwowo powietrznej zmiejsza temperature spalania mieszanki co przedluza zywotnosc silnika poprzez wolniejsze wypalanie sie gniazd zaworowych.)
i odpowiedz 2 wiadomosc :
"w tym konkretnym układzie spaliny nie są dodawane do mieszanki paliwowo powietrznej tylko czyste powietrze jest dodawane do spalin (jest tam membranowy zawór zwrotny) by dopalić resztki niespalonego paliwa w tłumiku dlatego tłumiki tradycyjne są takie gorące a przelotówki nie nagrzewają się aż tak bardzo bo po pierwsze spaliny tylko przez nie przelatują i nie mają czasu na pełne spalenie"
naprawde nie wiem co jedno z 2 ma wspolnego.. i szczerze nie widzialem opisywanego ukladdu w sc 28...
-
konrad0k
- Posty: 11
- Rejestracja: 22 maja 2011, 21:42
- Motocykl: Fireblade 929
- Rok produkcji: 0
- Lokalizacja: Gorlice
- walek809
- Posty: 566
- Rejestracja: 09 lutego 2010, 19:42
- Motocykl: streetfighter
- Rok produkcji: 0
- Lokalizacja: Wrp
- maciekx
- Moderator

- Posty: 1546
- Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
- Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
- Rok produkcji: 2005
- Lokalizacja: Mrągowo
a dzis sie dowiedzialem ze za zbyt glosny wydech nalezy sie mandat 300zl a nie tak jak do tej pory myslalem tylko zabranie dowodu, ale to zabranie dowodu to chyba tylko wtedy gdy policjant nie moze zmierzyc a ma tylko przypuszczenia, a gdy maja urzadzenie do mierzenia glosnosci i zmierza i wyjdzie za duzo to wtedy mandat
to taki offtop odnosnie dizsiejszego odcinka uwaga pirat tvn turbo 



