Dzisiaj jest 18 czerwca 2025, 22:46

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

jeszcze raz naped

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 167
Rejestracja: 01 stycznia 2008, 21:29
Lokalizacja: Kalisz Po
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 0

Post » 17 stycznia 2009, 20:36

Moja Mama zazywa ziolowe tabletki uspokajajace , dzialaja wysmienicie wiec chetnie podrzuce aby uspokoic i zalagodzic atmosfere na Forum :) Tak sobie mysle ,ze chyba z braku mozliwosci jazdy troche cisnienie rosnie . Spokojnie , mam informacje ,ze bociany pomalu szykuje sie do powrotu :):);)
---
Pozdrawiam
Jacek FireBlade '01
Jacek

 
Posty: 57
Rejestracja: 29 lipca 2008, 20:31
Lokalizacja: Lębork
Motocykl: sc44
Rok produkcji: 0

Post » 18 stycznia 2009, 01:40

Tytus masz rację coś mi świta że niektóre motocykle muszą mieć zakuwany łańcuch no ale to są chyba rzadkie modele ?Cziken faktycznie dozuje swoje porady lecz z wiedzą jak z ziarnem jak trafi na żyzną glebę to wykiełkuje a jak na beton to nic z tego nie będzie.Więc niema co sobie po raz setny strzępić języka,mam do czikena 700 km i raczej nie jestem jego klientem lecz bronić jego postawy będę bo nie mogę czytać swobodnych wypowiedzi jak to jest dobrze samemu coś robić w nieodpowiedni sposób (w głowie mi się nie mieści promowanie na forum tego typu informacji)forum jest po to by pomagać a nie by pokazywać jak polak potrafi sklecić coś w komórce.Osoby bez jakiejkolwiek wiedzy technicznej nie powinny się wypowiadać lecz tylko czytąć porady fachowców,dziwię się jeszcze czikenowi że nie założył jeszcze swojego forum i nie kasuje frajerów za poradę (jak u lekarza - porada 30 zł)lecz człowiek widać ma jeszcze odrobinę czasu i dużo takiego moralnego obowiązku aby pomagać tutaj oraz prostować niefachowe wypowiedzi za free.Faktycznie ciśnienie rośnie co niektórym na forum lecz wyjście jest proste DOSIADAJ KONIA I ŚMIGAJ (na pomorzu jest wielu szaleńców śmigających gdy -4 na dworzu :shock: ).Obawiam się że tytuł postu był JESZCZE RAZ NAPĘD a nie DOPIER...... SOBIE PO RAZ KOLEJNY :lol:

Awatar użytkownika
 
Posty: 265
Rejestracja: 02 listopada 2007, 06:17
Lokalizacja: Darłowo ;
Motocykl: ******
Rok produkcji: 0

Post » 18 stycznia 2009, 16:12

No temat sie mocno przeciągnął :) . Dla mnie bezpieczeństwo jest bardzo ważne i takie rzeczy jak wymiana napędu zlecam tylko mechanikom. Dodam że byli mocno zaskoczeni jak zobaczyli nie zakuty fabrycznie łańcuch... Nie wiem czy jest to standard czy nie,(cały napęd DID+SUNSTAR kosztował mnie 800zł,więc nie był to tani szmelc). W każdym bądź razie sam bym tego nie robił, to nie rower :wink:

Awatar użytkownika
 
Posty: 27
Rejestracja: 16 stycznia 2009, 21:11
Lokalizacja: Police
Motocykl: CBR 954
Rok produkcji: 2002

Post » 21 stycznia 2009, 00:18

DID X-ring złoto czarny 108 ogniw + SUNSTAR zębatki + dobre smarowanie BEL RAY koszt 700-800 zł. Tu nie ma co oszczędzać!!!!
Załączniki
P8300020a.jpg
Piwo ma jedno imie L . . H

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 21 stycznia 2009, 12:36

To ja za 600 pln daje RK GXW XW-RING do 180HP w kolorze gold i gratis smar castrola oczywiscie zebaty w różnych konfiguracjach JR...W cenie montaz i zakucie w moim garazyku MEGA PROMOCJA
wciąż zajmuję się serwisem

Awatar użytkownika
 
Posty: 27
Rejestracja: 16 stycznia 2009, 21:11
Lokalizacja: Police
Motocykl: CBR 954
Rok produkcji: 2002

Post » 21 stycznia 2009, 13:03

Problem rozwiazany kolega Cziken wymieni tobie nawet w tej cenie ,tylko brać!!! A z tym enduro w opisie to też mnie kusi!!! :lol:
Piwo ma jedno imie L . . H

Awatar użytkownika
 
Posty: 255
Rejestracja: 29 grudnia 2007, 03:44
Lokalizacja: Bełchatów
Pochwały: 6
Motocykl: Byla 954 i SC33 x2
Rok produkcji: 0

Post » 24 stycznia 2009, 00:58

Daniello22 jasne że fajer to nie rower i nie namawiam do zmiany zestawu napędowego we własnym zakresie, ale nie wiem czy zlecenie wymiany u mechaników którzy są zaskoczeni widokiem nie zakutego oryginalnie łańcucha jest bezpieczne :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 265
Rejestracja: 02 listopada 2007, 06:17
Lokalizacja: Darłowo ;
Motocykl: ******
Rok produkcji: 0

Post » 24 stycznia 2009, 12:06

KrzyHo pisze:ale nie wiem czy zlecenie wymiany u mechaników którzy są zaskoczeni widokiem nie zakutego oryginalnie łańcucha jest bezpieczne


ja też nie, ale jak do tej pory jest ok :P Zresztą regularnie kontroluję ta zakówkę...

 
Posty: 695
Rejestracja: 28 marca 2010, 19:39
Lokalizacja: Wyszogród
Pochwały: 3
Motocykl: Było 954rr jest R1 Rn12
Rok produkcji: 2002

Post » 26 kwietnia 2010, 22:47

Przepraszam, że piszę posta akurat w tym temacie ale wydawał mi się najbardziej odpowiedni do zadania tego pytania a mianowicie:
Czy jeśli napęd na nie obciążonym motocyklu stojącym na stopce ma luz od góry do dołu ok 4cm jest prawidłowo napięty bo w chwili kiedy siadam na moto luz ten wynosi już ok 1cm.
Jak prawidłowo to powinno wyglądać ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 252
Rejestracja: 28 stycznia 2009, 15:46
Lokalizacja: NOS
Motocykl: sc 44
Rok produkcji: 2001

Post » 27 kwietnia 2010, 09:41

generalnie naciag łancuhca z pewnym przebiegiem powinno sie sprawdzac pod obciazeniem...wg serwisowek-masz zbyt mocno naciagniety skoro taki maly luz z obciazeniem, z drugiej strony dziwne, ze az taka rozbieznosc pokmiedzy naciagiem na pusto i z jezdzcem....
mam już motocykl-myślę nad podpisem ;)

 
Posty: 316
Rejestracja: 15 września 2009, 06:24
Lokalizacja: Chrzanów
Pochwały: 2
Motocykl: 954rr
Rok produkcji: 2002

Post » 27 kwietnia 2010, 10:33

To i ja wtrące swoje 5gr ...
Miałem kiedyś virago 535 :D tam tego problemu nie było (wał kardana)
później f3 i wymianiłem w niej napęd na dida (nie pamietak jaki) i zebatki jt albo rk
I zakuwał mi ten łańcuch kumpel tak jak piszecie MŁOTKIEM i KOWADEŁKIEM
co prawda f3 ma 100koni i to nie ma kole, ale kumpel to CENZURA.... i łańcuch w tym miejscu nie ruszał się tak jak powinien ... chodził sztywno a wrecz jakby był zatarty ...
efekt był taki że napęd był dy wyrzucenia po roku ...
Człek wtedy kaski nie miał i oszczędzał na czym sie da ... i to był błąd ... :( CHYTRY TRACI 2 RAZY, CO TANIE TO DROGIE, CO DROGIE TO TANIE...
Ale nie ze wszystkim tak jest, że cena idzie wraz z jakościa i dlatego powstaja takie fora gdzie ludzie wymieniaja sie opiniami na temat różnych produktów
Teraz posiadam 954 i napewno nie dam zakuć łańcucha młotkiem ...
Wiadomo każdy szuka oszczędności ale POLSKA to taki dziwny kraj gdzie człek jest politykiem (bo sie na niej najlepiej zna) księdzem, hydraulikiem, mechanikiem itd ...
Gdyby każdy robił to w czym jest dorby to było by inaczej, NIEMIEC czy ANGLIK nie chwyci się 1000000...prac, wiadomo że ich stać na to ale nasz system jest do bani ... ale dużo można było by pisać.
Tylko teraz ludzie podchodza do sprawy tak że narzędzia (chinszczyzna) za 5 zł jest tania i nagle każdy jest specjalista ... tylko jak pojawia sie problem to on sie nie zna i mowie "jedz do serwisu"
ja sie wyleczyłem z "po taniosci" mógłbym napisac poemat na temat ile moja taniość mnie kosztowała :D
pozdro

 
Posty: 695
Rejestracja: 28 marca 2010, 19:39
Lokalizacja: Wyszogród
Pochwały: 3
Motocykl: Było 954rr jest R1 Rn12
Rok produkcji: 2002

Post » 27 kwietnia 2010, 17:37

No własnie mnie też zastanawia ta róznica pomiędzy nie obciążonym a obciązonym moto, ale mam zamiar i tak podlecieć do serwisu na gruntowny przegląd nowego nabytku żeby wiedzieć dokładnie na czym śmigam więc może coś mądrego wymyślą ale jak ktoś ma jakieś pomysły to proszę o podpowiedzi ;) z góry dzięki :D ;)

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości