It is currently 16 November 2025, 16:52

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Nierówna praca do 3,5 tyś

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 25
Joined: 16 March 2012, 22:14
Location: Busko
Motocykl:

Post » 21 May 2012, 09:35

Ja osobiście odpinałem wtyczki i ta która była uszkodzona po odpięciu praktycznie nie zmieniła nic w pracy silnika.

User avatar
 
Posts: 151
Joined: 24 October 2011, 18:39
Location: Jarosław
Points: 4
Motocykl: SC44
Year production: 0

Post » 25 May 2012, 19:40

oficer, jaki masz założony filtr powietrza?

 
Posts: 6
Joined: 29 May 2012, 22:24
Location: Warszawa
Motocykl:

Post » 03 June 2012, 21:08

U mnie to samo z tym że obroty falują na luzie, wahają się od 1100 do 1500 i do 3 tyś przerywa jak ruszam...

 
Posts: 13
Joined: 13 April 2012, 18:43
Location: polska
Motocykl:

Post » 09 June 2012, 09:59

No to Panowie mam nadzieję, że mój problem odszedł już na dobre.

Powiem tak - wymieniłem świece, regulacja, akumulator, cefkofajki... i nadal przerywał i dziwnie chodził.

Wiecie co było? NOWE ŚWIECE OKAZAŁY SIĘ WADLIWE.

Dokupiłem jeszcze dwie świece (zrezygnowany i załamany). Założyłem najpierw dwie lewe - bez zmian, później dwie kolejne i................. chodzi w miarę ładnie... NIE PRZERYWA do 3 tysięcy i idzie jechać po mieście - W KOŃCU!!

Na moje jeszcze coś tam nie gra tak jak powinno ale... Zajmę się tym w deszczowe dni - na razie jeżdżę..

Powiem szczerze, że jestem trochę zawiedziony tym modelem... Osiągi super ale problemów stwarza ogrom... to ostatnia moja cbr 954...

:/

 
Posts: 25
Joined: 16 March 2012, 22:14
Location: Busko
Motocykl:

Post » 09 June 2012, 13:43

Powiem tak w mojej 954 niby się poprawiło palenie po zmianie cewkofajki ale jeszcze nie jest to co powinno, nadal do 3,5 tyś nie chodzi równo na wszystkie. Dziś zmieniałem inne cewki i bez zmian mierzyłem oporność wtrysków i cewek i wszystko tak jak w serwisie...

User avatar
 
Posts: 151
Joined: 24 October 2011, 18:39
Location: Jarosław
Points: 4
Motocykl: SC44
Year production: 0

Post » 09 June 2012, 21:03

jarko1988, a u Ciebie też tak przerywa podczas ruszania albo do 3,5 tys obrotów?
oficer, świece Ngk czy Denso?

 
Posts: 13
Joined: 13 April 2012, 18:43
Location: polska
Motocykl:

Post » 09 June 2012, 22:52

Świece NGK...

Tylko pamiętaj by je wygrzać ;)

Dziś odkryłem, że poprzedni właściciel wymienił zębatki napędowe, a nie wymienił łańcucha... Kolejny wydatek...

ehhhh - skarbonka, a efekty wymierne...

 
Posts: 6
Joined: 28 February 2012, 20:42
Location: olkusz
Motocykl:

Post » 10 June 2012, 15:21

w jaki sposób wugrzać kolego oficer???

User avatar
 
Posts: 151
Joined: 24 October 2011, 18:39
Location: Jarosław
Points: 4
Motocykl: SC44
Year production: 0

Post » 10 June 2012, 17:17

http://forum.fireblade.pl/topics31/929-vt3459.htm

cziken929 wrote:dedykowane pod model CR9EHI9. Jeśli już wydasz te 200pln na świece to po zamontowaniu w głowicę koniecznie musisz je wygrzać,- czyli odpalasz motocykl i rozgrzewasz do normalnej temperatury pracy silnika. Najlepsza dla świec jest przejażdżka kilka km w realnych warunkach pracy pod obciążeniem i zmiennymi obrotami. Taki zabieg przedłuża życie każdej świecy nawet irydowej. W przypadku standardowych świec wygrzanie jest bezwzględne !


Gdzie najlepiej kupić świece DENSO??

 
Posts: 6
Joined: 29 May 2012, 22:24
Location: Warszawa
Motocykl:

Post » 20 June 2012, 01:46

Hej, u mnie po problemie. Wymiana świec wszystko załatwiła, teraz nic nie przerywa i idzie płynnie. :D

User avatar
 
Posts: 151
Joined: 24 October 2011, 18:39
Location: Jarosław
Points: 4
Motocykl: SC44
Year production: 0

Post » 24 June 2012, 22:42

U mnie po wymianie świec było lepiej ale jeszcze nie było tak jak ma być. Pomogła wymiana cewko fajek. Polecam motomax'a z Rzeszowa. Jakby ktoś potrzebował to wyśle nr tel na pw.

 
Posts: 25
Joined: 16 March 2012, 22:14
Location: Busko
Motocykl:

Post » 19 July 2012, 15:06

Usunąłem usterkę w 100% jeden z wtryskiwaczy był uszkodzony, czyszczenie nic nie pomogło więc zmieniłem na inna listwę używana ale dobra i motor chodzi bajecznie... Na wolnych obrotach bez gazu na 1 i 2 spokojnie jedzie i już nie ma szarpań itp objawów...

Previous

Return to Usterki/awarie (CBR954RR SC50)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests