It is currently 16 November 2025, 13:11

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Brak plynnosci i elastycznosci do 3 tys obrotow!!!!!!!pomocy

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003
 
Posts: 3
Joined: 16 August 2011, 19:23
Location: rzeszow
Motocykl: cbr 954 rr
Year production: 2002

Brak plynnosci i elastycznosci do 3 tys obrotow!!!!!!!pomocy

Post » 18 August 2011, 21:18

Witam wszystkich milosnikow fajerow.Od niedawna posiadam 954,ladna sztuke ktora ma przejechane 35 tysi.Mialem juz kilka sportow w tym r1 z 2005r .Bardzo mnie dziwi praca cbr954,rzezi choc nie slychac w niej lancucha rozrzadu czy zaworow ,panewek itm podobnych rzeczy.Faluje troche na wolnych obrotach,czy to normalne?Zrobilem jej czyszczenie i synchro przepustnic wtryskowych,regulacje zaworu exup, a ona nie ma jadu do 3 tys obrotow,zmula i nagle dostaje szczala przy 3 tys . czytalem ze wtedy exup robi pierwszy ruch na godzine 12,wiec by sie zgadzalo ze dostaje buta, pozniej jest wszystko ok szybko nabiera predkosc i jest agresywna.Ta zmula i strzal po 3 tysiacach jest meczace szczegolnie w miescie i z pasazerem .Czy to normalne?CZY AZ TAK POWINNO BYC CZUC ZE ZAWOR SIE OTWIERA I DOSTAJE POWERA.NIE BIERZE OLEJU, NIE KOPCI NIE ,STUKA,JEST PO REGULACJACH,OSIAGA MOMENT 250 KM,PALI NA TYK WIEC CZEMU TAKA ZMULA DO 3 TYSIECY????????????? MOZE JA PRZESADZAM BO TAMTE MOJE BYLE SPRZETY MIALY INNA CHARAKTERYSTYKE PRACY SILNIKA.

prosze o pomoc [/b]
tomi

 
Posts: 282
Joined: 25 May 2008, 19:51
Location: wroclaw
Motocykl: był zx10r, jest sc57
Year production: 2004

Post » 18 August 2011, 21:28

nie rozumiem Ciebie wogóle... czego Ty oczekujesz od motoru?? zeby jechał od 1000obr/min? przeciez to nie diesel!!! nawet po mieście nie jezdzi sie na 3tys obr/min chyba że coś ze mną nie tak, a tak na poważnie moja kawa nie ma exupa i tak naprawde dostaje kopa ok 6-7tys obr ale wogóle mi to nie przeszkadza na miescie i nie odczuwam braku mocy

User avatar
 
Posts: 938
Joined: 31 December 2008, 16:05
Location: W-wa
Points: 11
Motocykl: SC57a
Year production: 2004

Post » 18 August 2011, 21:55

Jeśli nie idzie do 3 tyś RPM to znaczy, że wszystko ok z twoim moto. Jeździłem R1 RN19 i do 5tyś RPM nic się nie działo i też było ok. Chcesz mieć mocny dół to kup VTR, SV lub jakiegoś Dukata, ale nie licz na mocną górę. Wszystko na maxa to tylko w reklamach .... :mrgreen:

 
Posts: 403
Joined: 03 July 2008, 17:19
Location: opole
Points: 3
Motocykl: k8 1000
Year production: 0

Post » 18 August 2011, 21:57

potwierdzam...nie wiem czego oczekujesz od 954??piszesz ze miales r1 2005 i dziwisz sie ze 954 nie idzie do 3 tys, wiec powiedz mi czy nie dziwilo Cie dlaczego r1 nie szla do ok 7 tys?? bo jak wiemy te smietniki w ogole dolu nie maja...mialem 954 potem k4 1000 teraz k5 i zdecydowanie 954 szla od najnizszych obrotow,,tak jak piszesz ok 3 tys..

 
Posts: 695
Joined: 28 March 2010, 19:39
Location: Wyszogród
Points: 3
Motocykl: Było 954rr jest R1 Rn12
Year production: 2002

Post » 18 August 2011, 22:06

Nie wiem jak inni ale ja nie używam praktycznie zakresu obrotów do 4tys. za wyjątkiem startu, ale to co opisujesz jest jak najbardziej normalnym zachowaniem motocykla ;) Ja mam odpięty serwomotor i exup cały czas otwarty do tego K&N i przelot i jest bajka nie mam najmniejszych problemów ze słabym dołem podczas użytkowania motonga :D

 
Posts: 3
Joined: 16 August 2011, 19:23
Location: rzeszow
Motocykl: cbr 954 rr
Year production: 2002

Post » 18 August 2011, 22:34

Wiem ze r1 tez ma slaby dol do pewnych obrotow,po miescie tez nie jezdze tylko do 3 tys,chodzilo mi o takie sytuacje jak nagle ruszania ze swiatel a tu nagle w niepotrzebnym momencie strzal do przodu po po chwili,poprostu mialem odczucie ze to wszystko w 954 odbywa sie chaotycznieji w czesniej,a czy jesli chodzi o falowanie obroto wahania ok od1250 do 1400 to normalne dla niej????????????? jedyne co jej nie robilem to nie zagladalem pod klawiature zaworow bo ich nie slychac ale luzy moga juz byc nie te bo to w koncu 35 tysi?????????czy to normalne ze podczas jazdy srednio trzyma temperature od 79 do 85 a jak sie stanie nawet na swiatlach to nie potrzeba jej duzo zeby lapnela90 a pozniej 100 i wentylator,bardzo czesto to zauwazam???????????

[ Dodano: Czw Sie 18, 2011 10:49 pm ]
Kazdy z nas innaczej interpretuje dane zchowania motocykla, ta zmula to cos normmalnego,wiem o tym!!!! tylko ja nie mam wrazenia ze jest slabsza i nagle dostaje mocy tylko tak jak by sie dlawila jak by przerywala, jak by ja przylewalo,jak by kulala na jednym cylindrze , jak by swieca miala przebicie i nie dawala sobie rady na wolnych obrotach ????????ale pozniej idzie dobrze wiec nie wiem czy to nie wyklucza moich obaw??????widzialem juz tyle przypadkow ze nic mnie nie zdziwi co do usterek???????????
tomi

User avatar
 
Posts: 938
Joined: 31 December 2008, 16:05
Location: W-wa
Points: 11
Motocykl: SC57a
Year production: 2004

Post » 19 August 2011, 08:26

żeby nie zostawać na światłach w blokach to ja robię tak:
- kręcę około 5 tyś RPM (u każdego inaczej)
- równocześnie hampel przód zapięty na max i odpuszczam delikatnie sprzęgło, aż wybierze luz z zawieszenia tylnego i napnie łańcuch
- doprowadzam do granicy początku "palenia gumy" ale koło nie może się zacząć obracać,
- w momencie startu puszczam hamulec, ale nie sprzęgło !!!
- sprzęgło odpuszczam (nie puszczam !!!) natychmiast po puszczeniu hamulca szybko ale progresywnie równocześnie z odkręcanym rollgazem.
I tyle, prościzna ;)
na zimnej oponie może ta procedura powodować uślizg koła tylnego z czarną krechą za wami (+ 2 pkt do respektu)
ale najlepiej jak koło przednie uniesie się nie więcej ! niż 20-30 cm w górę, więc max przesuwamy się do przodu, leżenie na baku wskazane.
Powodzenia :one:

User avatar
 
Posts: 18
Joined: 13 September 2010, 19:43
Location: Pisz
Motocykl: Honda CBR 954 RR
Year production: 2003

Post » 03 September 2011, 19:39

mam podobny problem... Tylko ja mam takiego konkretnego doła na 3 tys obr
Kolego jaki masz filtr powietrza? jaki cały komin?
Ja mam wersję USA K&N i komin MICRONA. Odp. mam to ale mam też oryginalną mapę ponoć zmina mapy i jest OK;) za to w wyższych partiach obrotów SZATAN :diabel2: różnica jest taka że jak ścigam się z kolegą to tak o 3 długości motocykla jestem przednim... Mamy z kolegą podobną wagę a on ma oryginał 954 wersja EU

User avatar
 
Posts: 430
Joined: 16 January 2010, 14:23
Location: Kobyłka
Points: 5
Motocykl: 954 RR
Year production: 2003

Post » 04 September 2011, 22:36

ja ostatnio sprawdząłem r1 z 2006r dla kolegi, ( już przy oględzinach) wiedziałem że kolega i tak jej nie weźmie, więc tylko aby sie przejechac spytałem czy moge ... i mogłem. niestety nie za bardzo było gdzie się rozpędzić i pokręciłem ją do jakichś 8tys . niestety muł straszny był. moja 954 szła dużo lepiej. i mimo mojej sympati do marki Yamaha ucieszony tym że mam 954 pojechałm do domu.

User avatar
 
Posts: 591
Joined: 21 April 2009, 18:38
Location: Radomsko
Points: 1
Motocykl: sc57a
Year production: 2005

Post » 05 September 2011, 08:42

Po zakupie bladego też byłem zdziwiony pracą silnika.
Mechanik po oględzinach powiedział, że wszystko Git.
Moto Psycho

User avatar
 
Posts: 1901
Joined: 19 February 2007, 14:56
Location: Katowice
Points: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Year production: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 05 September 2011, 10:39

Mateuszx8r wrote: różnica jest taka że jak ścigam się z kolegą to tak o 3 długości motocykla jestem przednim... Mamy z kolegą podobną wagę a on ma oryginał 954 wersja EU


Bo masz wersje USA ktora ma wieksza zebatke z tylu 43 USA vs 42 EU dlatego wygrywasz na porostej, ale na v-max zostaniesz z tylu ;)

User avatar
 
Posts: 1546
Joined: 18 May 2011, 20:50
Location: Mrągowo
Points: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Year production: 2005

Post » 05 September 2011, 11:10

również niedawno troche latałem R1 z 2007r traaaaaagedia do 7-8tys nie ma wogole mocy :)
jade jak swoim 4-5 gaz jej do oporu chcialem na gume postawic a tu nic heheh jak moją starą f3 heheh dopiero poooźniej coś się dzieje.

a co do tego że do 3 tys obr się nic nie dzieje to i u mnie tak jest jade 2-2.5 tyś po miescie pyrkam to przerywa szarpie itd to samo jak jedziesz powolutku na piasku i daje jej ostro w palnik to w pierwszej chwili nawet nie chce zerwac przyczepnosci dopiero od 3 tys jest mega CENZURA juz do konca obrotow :) z tego co wszem i wobec czytalem to wina niedopracowanego wtrysku ale czym tu sie przejmowac i tak rzadko sie jezdzi do 3 tys :)

Next

Return to Usterki/awarie (CBR954RR SC50)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests