Generalnie przejście proste. Ale trzeba cały przód kupić od GSXRA SRAD 750 lata 96-00
Ważne żeby to był srad !! 750 !! lub TL 1000 (ma takie zawieszenie też)
Cały przód jak mamy skręcony wsadzamy dolną półkę. Dolne łożysko główki ramy jest od srada 750 a górne jakieś akcesoryjne kupowałem japońskie pod wymiar (mogę podać symbol jak znajdę). Na to idzie taka tulejka centrująca (trzeba sobie wytoczyć) coś w formie podkładki. I dalej normalnie górna półka te wszystkie obejmy obrączki i śruba.
Ciężko bardzo ale to bardzo dostać tarcze od tego modelu...
Cenią się ok 300-400zł za same tarcze za to lagi + koło + reszta w 1000zł się zmiescimy.
Ja raz kupiłem cały komplet idealny za 1300zł
Różnica bardzo odczuwalna bynajmniej dla mnie. Motocykl jeździ jak po lodzie (nie dosłownie) ale wybiera idealnie dziury. Jeździłem także na zwykłym wiec mam porównanie.
Mi się podobało. Do tego jest ładniejsze koło i lagi i mniej toporny błotnik
Pozdrawiam
(Symbol łożyska jak znajdę dopiszę)
Może coś się komuś przyda...