It is currently 16 November 2025, 16:13

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

upside down sc33

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 277
Joined: 15 February 2011, 21:33
Location: NGI
Motocykl: była SC33// szukam
Year production: 1998

upside down sc33

Post » 11 June 2011, 15:48

Witam. moje pytanie dotyczy zawieszenia upside down w sc33. czy ktoś z was ma, jeśli tak to jaka jest różnica między seria a upsem? jakie są koszta takiego zawieszenia.
Lewy pas, gaz i płynę...
54.036592,21.799654

 
Posts: 198
Joined: 24 May 2010, 20:28
Location: Łódź
Points: 3
Motocykl: xx w ramie sc33
Year production: 2006

Post » 13 June 2011, 20:38

Diametralna różnica.
Mogę wszystko rozpisać na co zmienić i jak (jakie łożysko główki ramy itd)
Tylko czy komuś to potrzebne. (BTW taniej wychodzi zawieszenie niż w 900rr oryginał)

User avatar
 
Posts: 378
Joined: 21 August 2010, 22:42
Location: Rzeszów
Points: 4
Motocykl: CBR 900rr
Year production: 1998

Post » 14 June 2011, 00:02

Robson, jak masz chwile to skrobnij co i jak.. Nigdy nie wiadomo komu się może przydać.

 
Posts: 198
Joined: 24 May 2010, 20:28
Location: Łódź
Points: 3
Motocykl: xx w ramie sc33
Year production: 2006

Post » 14 June 2011, 01:36

Generalnie przejście proste. Ale trzeba cały przód kupić od GSXRA SRAD 750 lata 96-00
Ważne żeby to był srad !! 750 !! lub TL 1000 (ma takie zawieszenie też)
Cały przód jak mamy skręcony wsadzamy dolną półkę. Dolne łożysko główki ramy jest od srada 750 a górne jakieś akcesoryjne kupowałem japońskie pod wymiar (mogę podać symbol jak znajdę). Na to idzie taka tulejka centrująca (trzeba sobie wytoczyć) coś w formie podkładki. I dalej normalnie górna półka te wszystkie obejmy obrączki i śruba.
Ciężko bardzo ale to bardzo dostać tarcze od tego modelu...
Cenią się ok 300-400zł za same tarcze za to lagi + koło + reszta w 1000zł się zmiescimy.
Ja raz kupiłem cały komplet idealny za 1300zł
Różnica bardzo odczuwalna bynajmniej dla mnie. Motocykl jeździ jak po lodzie (nie dosłownie) ale wybiera idealnie dziury. Jeździłem także na zwykłym wiec mam porównanie.
Mi się podobało. Do tego jest ładniejsze koło i lagi i mniej toporny błotnik :)
Pozdrawiam
(Symbol łożyska jak znajdę dopiszę)
Może coś się komuś przyda...

User avatar
 
Posts: 378
Joined: 21 August 2010, 22:42
Location: Rzeszów
Points: 4
Motocykl: CBR 900rr
Year production: 1998

Post » 14 June 2011, 08:05

No i oczywiście z przodu wreszcie siedzi koło 17 cali, lepiej wygląda i oponki łatwiej dostać. :clap:

 
Posts: 198
Joined: 24 May 2010, 20:28
Location: Łódź
Points: 3
Motocykl: xx w ramie sc33
Year production: 2006

Post » 14 June 2011, 09:01

Dokładnie 17 cali które lepiej wygląda i na którym się lepiej jeździ. Polecam :)

User avatar
 
Posts: 1040
Joined: 12 July 2009, 11:36
Location: Oberschlesien
Points: 5
Motocykl: CBR 900 RR, CBR 1100 RR
Year production: 1997

Post » 14 June 2011, 10:19

Przedni zawias 929/954 wchodzi bez żadnych przeróbek plug&play

User avatar
 
Posts: 277
Joined: 15 February 2011, 21:33
Location: NGI
Motocykl: była SC33// szukam
Year production: 1998

Post » 15 June 2011, 12:01

ARNO, a masz jakieś doświadczenia z jazdą na takim zawiasie??
Lewy pas, gaz i płynę...
54.036592,21.799654

 
Posts: 198
Joined: 24 May 2010, 20:28
Location: Łódź
Points: 3
Motocykl: xx w ramie sc33
Year production: 2006

Post » 15 June 2011, 21:09

Arno komplet upsów od 954 czy 929 ni jak się ma z ceną do upsów z srada :D
Taka drobna różnica :D

User avatar
 
Posts: 1040
Joined: 12 July 2009, 11:36
Location: Oberschlesien
Points: 5
Motocykl: CBR 900 RR, CBR 1100 RR
Year production: 1997

Post » 15 June 2011, 21:40

Ezio wrote:ARNO, a masz jakieś doświadczenia z jazdą na takim zawiasie??

Trudno powiedzieć bo tylko przejechałem się pod domem trochę ;) . Jeszcze nie testowałem bo moto nieskończone.

User avatar
 
Posts: 277
Joined: 15 February 2011, 21:33
Location: NGI
Motocykl: była SC33// szukam
Year production: 1998

Post » 16 June 2011, 22:21

jak przetestujesz to napisz jakie wrażenia. a tak to dzięki za odpowiedzi.
a co do ceny srad-954 to dla mnie różnicy nie robi. oby szybko zmienić a kasa nie gra roli.
Lewy pas, gaz i płynę...
54.036592,21.799654

 
Posts: 198
Joined: 24 May 2010, 20:28
Location: Łódź
Points: 3
Motocykl: xx w ramie sc33
Year production: 2006

Post » 17 June 2011, 11:38

Słyszałem tez o zmianie samego koła na 17 od F4i. Ale wtedy zwykła zawiecha zostaje, pozbywamy się jedynie problemu z 16 felgą.

Next

Return to Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests