Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 21:35

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ocenianie ogłoszeń z internetu - SC33

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 22 sierpnia 2008, 16:46

No niestety tak jest w naszym kraju, że dla motocykli przyjęło się ok 30 000 km a samochodów do 200 000 km bez względu na wiek. Słynne także teksty sprzedających o konieczności wyjazdu za granicę, kobiecie w ciąży czy kupnie samochodu to niestety standard. Ale to sami kupujący spowodowali proceder zwany korektą licznika, ponieważ niechęć do dużego przebiegu i stare nawyki z prl-u. Motoryzacja w owym czasie to przebiegi bardzo małe pomiedzy kolejnymi remontami silnika. Nie wiem dlaczego ludzie wolą żyć w iluzji "SUPER OKAZJI" No nie ma to jak się pochwalić kolegom czy sąsiadom jak to żem kupił okazjee!!! "No mówię ci ździchu taki frajer sprzedawał i nic się nie znał a sprzęt stał w garażu 10 lat nie odpalany bo ten chłop co na tej cbr jeździł miał 68 lat !! Mówię ci ździchu sprzęt ma 3 000 km przejechane i jest jak lalka !! Trochę kosz się derebi, dwójka wylatuje i rozrząd słychać, ale to pewnie dziadek jeździć nie umiał i tak się zrobiło" :mrgreen: Jeśli za granicą gdzie ludzie mają pieniądze ktoś kupuje nowy sprzęt, to lata jak głupi i już w pierwszym sezonie zrobi 30 000 lekko i może część tego przebiegu jest na torze. Dobry przelicznik który się sprawdza to sezon razy 10 000km i wychodzi to co silnik ma w rzeczywistości :wink:
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 22 sierpnia 2008, 19:39

zgadzam sie cziken;] ale sa wyjatki kumpel r1 98 r wyrwal z przebiegiem 17 tys km z angli. Plusem motocykli z angli jest mozliwosc sprawdzenia rzeczywistego przebiegu poprzez mot ;]

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 22 sierpnia 2008, 20:50

a minusem wszechobecna korozja i obłażenie wszelkiego rodzaju powłok ze wszystkich elementów moto !! Dziś wyjechało ode mnie z warsztatu ER5 z Anglii !! Kolejny raz dałem się skusić na naprawę angola :x
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posty: 5
Rejestracja: 18 sierpnia 2008, 19:35
Lokalizacja: kedzierzy
Motocykl: cbr 900 rr sc 33
Rok produkcji: 1998

Post » 22 sierpnia 2008, 22:46

ja bym sie juz zastanowil koles pisze o wymianie sprzegła czy przypadkiem niebyło gumowania :) po gumach własnie kosz i lagi w dupe dostaja, no i ten parkingowy szlif tzn ze co jak jechal na parking to przy 200 go zglebił bo kraweznik mu sie wydawał za blisko heheh

Awatar użytkownika
 
Posty: 65
Rejestracja: 07 marca 2008, 13:31
Lokalizacja: czuć swąd
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 1996

Post » 22 sierpnia 2008, 23:56

blady202, ale dupcys...

lagi nie ciekną - nie widziałem jeszcze japńca, w ktorym nie trzeba było wymieniac uszczelniaczy co najmniej raz na 2 sezony...

nie wiesz o co chodzi ze sprzęgłem - może tarcze wymieniał
ja polatałem 5 miesięcy i zaczęło mi się ślizgać, muszę tarcze wymienic(właśnie, co polecacie ? )

znam wielu ludzi którzy latają głównie na gumie, niektórzy także na sc33 i jeszcze od zadnego nie slyszlalem zeby mu sie cos z koszem działo...tarcze i owszem, np. przypalone

a gleba przy 200 to raczej nie przerysowane naklejki...

czytanie ze zrozumieniem się kłania...

damianio, ja bym polecił opcję drugą (tego za 11 300zł) - z zagranicy - inne drogi. Zapewne serwisowany. no i ladniejszy kolor :D
pierwszy wydaje mi się zbyt tanio, 10 200 to chodzą roczniki 96-97 czyli te z kwadratowa lampa z tylu.

pzdr
Adrenalina to najlepszy drag

 
Posty: 530
Rejestracja: 05 października 2007, 10:45
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 3
Motocykl: Piechota
Rok produkcji: 0

Post » 23 sierpnia 2008, 10:44

cziken929 pisze:a minusem wszechobecna korozja i obłażenie wszelkiego rodzaju powłok ze wszystkich elementów moto !! Dziś wyjechało ode mnie z warsztatu ER5 z Anglii !! Kolejny raz dałem się skusić na naprawę angola :x


Pewnie jeszcze nie raz sie skuszisz :wink: Co do tej korozji, to tez nie jest regula, ale wiadomo jaka w UK jest pogoda. Deszcz pada wlasciwie codziennie, moze sie pojawic z bezchmurnego nieba na 30 min i zniknac bez nawet chmurki. Dlatego motocykle czesto na nim mokna. Tymczasem zeby przejsc przeglad techniczny musza byc w naprawde wzorowym stanie technicznym.

 
Posty: 49
Rejestracja: 24 marca 2008, 23:00
Lokalizacja: Ireland
Motocykl: honda fireblade 919
Rok produkcji: 0

Post » 23 sierpnia 2008, 10:57

a najlepiej kupic sprzet z irlandii tu nie ma przegladów technicznych i niektore elementy moto sa zmasakrowane np przednia owiewka na nity troche popekala ale to nic albo plastiki na opaski zaciskowe popekane dekle zaciapane silikonem od srodka i lancuch na spinke w R1 a na oponach jezdza do szwow np cos takiego u nich to jest lovely bike a ze przednie lapmy od ciagnika to nic:)
http://www.donedeal.ie/for-sale/motorbikes/826407

 
Posty: 5
Rejestracja: 18 sierpnia 2008, 19:35
Lokalizacja: kedzierzy
Motocykl: cbr 900 rr sc 33
Rok produkcji: 1998

Post » 23 sierpnia 2008, 22:26

MR.qban z tego co piszesz to współczuje twojemu blademu ja mam rocznik 94 latam sprzetem 3 sezon i jakos lagi mi nie ciekna,a po drugie drogi kolego lingwistyku skoro koles pisze WYMIENILEM SPRZEGŁO,to chyba sprzegło a nie tarcze a swoja droga masz chyba problem z poprawnym jego uzywaniem 5 miechow i juz wymiana pogratulowac.pozdro dla kolegi

Awatar użytkownika
 
Posty: 65
Rejestracja: 07 marca 2008, 13:31
Lokalizacja: czuć swąd
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 1996

Post » 24 sierpnia 2008, 21:12

blady202, skoro lagi ci nie ciekną, to gratuluje. jestes przehuj.

pytalem, kolo wymienil tarcze.

nie cwaniakuj.

pzdr
Adrenalina to najlepszy drag

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 24 sierpnia 2008, 22:46

koniec tej imprezy, powyzywajcie sie na pw..... to nie jest miejsce do tego :evil:

 
Posty: 15
Rejestracja: 28 kwietnia 2008, 17:39
Lokalizacja: Toruń
Motocykl: CBR 900RR 929 SC44 2000-2001
Rok produkcji: 0

Post » 24 sierpnia 2008, 23:39

Krolik masz racje zamiast sobie pomagac to skacza do oczu to sa motocyklisci? ta brac powinna trzymac sie razem pomagac sobie a nie tu drapac sie to nie miejsce do tego pozdrowienia szerokosci wiecej pozytywnych wrazen :D i wiecej luzu :D

 
Posty: 5
Rejestracja: 18 sierpnia 2008, 19:35
Lokalizacja: kedzierzy
Motocykl: cbr 900 rr sc 33
Rok produkcji: 1998

Post » 25 sierpnia 2008, 22:56

racja szkoda klawiatury na docinki widac MR.quban jest bardzo wybitnym er errologiem wiec niech dzierzy palme pierwszenstwa ,ja chcialem doradzic widac niewyszło zgory kolegow przepraszam :twisted:

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 4 gości