Dzisiaj jest 25 czerwca 2025, 21:09

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

redukcja mocy...

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC28 1992-1995

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 22
Rejestracja: 03 marca 2011, 18:11
Lokalizacja: mysłowice
Motocykl: SC28
Rok produkcji: 1993

redukcja mocy...

Post » 03 marca 2011, 18:38

Witam,odebrałem dziś papiery od tłumacza i w rubryce uwagi i wyjątki przeczytałem taki tekst:
"K72/10000 239km/h redukcja mocy poprzez zastosowanie zmodyfikowanego krócca ssącego w oznaczeniu 72KW*U.1:89*S.1:81" według mnie to moc jest ograniczona do tych 72KW około 98KM wie ktoś może jak przerobic żeby silnik uzyskał swoją nominalna moc ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 77
Rejestracja: 01 lutego 2011, 09:13
Lokalizacja: Iława
Motocykl: <f2>>>FIREBLADE;)
Rok produkcji: 1993

Post » 03 marca 2011, 18:57

no jak na sc 28 to napewno zanizyli moc. Znajdz ten krociec i zdemontuj go jakos tak mi sie wydaje ale ktos sie napewno zaraz wypowie bardziej fachowo:D

[ Dodano: Czw Mar 03, 2011 5:58 pm ]
ja mam w f2 75kw hehe ;p

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 03 marca 2011, 20:22

masz napisane gdzie sa na kroccach ssacych sciagnac gazniki i wywalic zwezki

Awatar użytkownika
 
Posty: 58
Rejestracja: 25 lutego 2011, 22:53
Lokalizacja: okolice T
Motocykl: Honda CBR 954RR
Rok produkcji: 2003

Post » 03 marca 2011, 22:35

Witam - redukcja mocy jest w króćcach ssacych, pomiedzy gaźnikiem a cylindrem, prawdopodobnie bedziesz musiał kupić nowe króćce ssące , ponieważ sa one zwężone i zwężeń prawdopodobnie sie nie wyjmuje. Ja tak miałem w yamasze. Jak wymienisz króćce bedziesz musiał też prawdopodobnie założyć nowe dysze i gaźniki do regulacjii i synchronizacji. Najlepiej, to najpierw sam zobacz czy masz, króćce zwężone, czy nie. Motocykle produkowane na róźne rynki europejski posiadały blokady i prawdopodobnie Ty masz taki egzemplaż. Pozdrawiam.
Tomaszek954

 
Posty: 155
Rejestracja: 16 maja 2009, 22:14
Lokalizacja: PL
Motocykl: cbr 954
Rok produkcji: 0

Post » 04 marca 2011, 07:17

a może tylko pisze że zmodyfikowany ,a moc jest ???

 
Posty: 87
Rejestracja: 18 lutego 2011, 21:10
Lokalizacja: Pilszcz
Motocykl: Honda 954
Rok produkcji: 2003

Post » 04 marca 2011, 22:47

Ja w dowodzie mam wbite też 72kW ale moc mam już otwartą. Musisz sprawdzić czy faktycznie jest zblokowana. Ostatnio jak poruszyłem ten temat to kolega z forum napisał że w sc33 maiał w dowodzie wbite 25kW.
Jedna myśl,jeden cel-latać hondą CBR

Awatar użytkownika
 
Posty: 592
Rejestracja: 06 sierpnia 2009, 21:15
Lokalizacja: Ziemia
Pochwały: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Rok produkcji: 2018

Post » 04 marca 2011, 22:52

Dwóch moich kolegów w CBR 600 miało kryzy w dolotach, takie blaszki okrągłe z dziurami, które wystarczy wyjąć. Wystarczyło tylko odkręcić albo nawet tylko poluzować gaźniki i powyciągać kryzy z gumowych gardzieli pod gaźnikami. Podejrzewam, że 900 będzie miała podobnie.

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 05 marca 2011, 01:04

900 ma dokładnie tak samo, ściągasz gaźniki i je wyciągasz. Chociaż bywają wyjątki

Awatar użytkownika
 
Posty: 283
Rejestracja: 20 lipca 2010, 07:38
Lokalizacja: Wyszków
Pochwały: 2
Motocykl: aprilia sl falco 1000/ yamaha xt600
Rok produkcji: 2001

Post » 05 marca 2011, 11:23

w zachodniej europie tak robią z moto i z samochodami bo mają ceny oc w zależności od mocy! naprzykład civic 1.4 is niemiecki miał 75km a 1.4i na europę miał 90km a wszystko za pomocą kryzy pomiędzy przepustnicą a kolektorem.
sprawdź bo niemce też nie są głupie i wyciągają to draństwo!!! stawiam że masz wyprute.

 
Posty: 22
Rejestracja: 03 marca 2011, 18:11
Lokalizacja: mysłowice
Motocykl: SC28
Rok produkcji: 1993

Post » 05 marca 2011, 16:12

Dzięki za odpowiedzi,dziś to rozbierałem i ktoś już to wydłubał bo nic w dolotach nie było ale niestety czeka mnie zakup chłodnicy.[/b]

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 06 marca 2011, 03:16

A nie możesz zespawać ?

 
Posty: 22
Rejestracja: 03 marca 2011, 18:11
Lokalizacja: mysłowice
Motocykl: SC28
Rok produkcji: 1993

Post » 07 marca 2011, 18:34

Była już spawana właśnie w tym miejscu cieknie,spróboje jeszcze pospawac ale juz sie rozglądam za inną.

Następna

Wróć do Ogólne (CBR900RR SC28)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości