929 zmulona na niskich obrotach, szukam porady!!!

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderators: maciekx, Tytus

929 zmulona na niskich obrotach, szukam porady!!!

Postby thomaszwa » 29 January 2011, 23:01

Witam.
W moto zmieniłem łańcuszek rozrządu i dałem ją na wyregulowanie zaworów oraz zmieniłem napinacz rozrządu. Silnik pracuję trochę ciszej ale nadal coś żezi od niskich obrotów jakby znowu zawory byly do regulacji. Dodatkowo zauwazylem ze moto w czasie jazdy wkreca sie na obroty od dołu jak 600ka. Nie wiem co jest grane. Albo mechanicy zrąbali coś przy ustawianiu zaworów albo coś jeszcze to nie gra. Zamierzam przeczyscic filtr itd. posprawdzac wszystkie wtyczki i węże ale nie wiem czy to cos da. Czy 929 ma jakis filtr paliwa?Moto ma gdzies 40/45tys km i nie ukrywam ze przepalam je ale smarowanie i chlodzenie zawsze jest.W moto nie ma exupa ale pomimo tego wczesnie lepiej chodizla.
Jesli ktos wiec cos w tej sprawie prosze o info.
Pozdro
User avatar
thomaszwa
 
Posts: 24
Joined: 28 January 2011, 22:24
Location: Wałcz
Motocykl: cbr 929
Year production: 2000

Postby crazyduck » 29 January 2011, 23:46

oddaj moto do tych co robili i niech poprawia !powitalnia sie klania
crazyduck
Staly Bywalec
Staly Bywalec
 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Postby adipaw » 30 January 2011, 00:29

też bym od tego zaczął!! a co do dzwonienia to 929 tak ma trochę musi :) taki urok :)
User avatar
adipaw
 
Posts: 283
Joined: 20 July 2010, 07:38
Location: Wyszków
Points: 2
Motocykl: aprilia sl falco 1000/ yamaha xt600
Year production: 2001

Postby Kubcyś » 30 January 2011, 09:39

929 musi delikatnie "żezić", z nia już nie ma tak jak w starszych CBR, że silnik chodził bardzo cichutko i kulturalnie.

Co do dołu to ja też exupa nie mam ale zbiera się elegancko od samego dołu bez problemów. Skoro wcześniej z tym problemów nie było to raczej nie jest to wina zaworu. Pogadaj z serwisem który Ci to robił, niech poprawiają jak coś spartolili :)
User avatar
Kubcyś
 
Posts: 264
Joined: 13 July 2010, 13:40
Location: Wrocław
Points: 6
Motocykl: GSXR 1000
Year production: 0

Postby RudiszRR » 30 January 2011, 11:23

Moim zdaniem masz cos zesrane z exupem bo po pierwsze Ci cos w nim żęzi a po drugie masz słaby dól więc albo na regulacjach go nawet nie ruszyli albo cos zrypali i nie jest dobrze wyregulowany
User avatar
RudiszRR
 
Posts: 686
Joined: 10 January 2008, 18:23
Location: Rzeszów
Points: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Year production: 2007

Postby crazyduck » 30 January 2011, 11:36

RudiszRR wrote:Moim zdaniem masz cos zesrane z exupem bo po pierwsze Ci cos w nim żęzi a po drugie masz słaby dól więc albo na regulacjach go nawet nie ruszyli albo cos zrypali i nie jest dobrze wyregulowany
Rudisz kolega pisze ze nie ma exupa :)
crazyduck
Staly Bywalec
Staly Bywalec
 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Postby zelazny929 » 30 January 2011, 22:51

Proponuję koledze zawitac spowrotem do mechaników którzy to robili moze zle poustawiali rozrząd lub zle wyregulowali zawory. Co do pracy silnika to tak jak koledzy wczesniej pisali ten typ tak ma na niskich słychac cosik ;)
User avatar
zelazny929
 
Posts: 18
Joined: 16 May 2010, 16:58
Location: Slask ,Ze
Motocykl: honda 929
Year production: 2000

Postby Miś » 01 February 2011, 17:49

Jakby rozrząd był źle ustawiony to byłaby kolizja lub w całym zakresie szarpałoby, a na wysokich idzie dobrze z tego co zrozumiałem, EXUP wywalony całkiem? Może odłączony i zasłania przekrój? Może w pozycji jest cały czas tej dla niskich obrotów? Strzelam bo EXUPa w 929 nie widziałem. :027:
User avatar
Miś
 
Posts: 40
Joined: 26 October 2010, 13:39
Location: Rzeszów
Motocykl: SC33 '99
Year production: 1999

Postby thomaszwa » 13 April 2011, 11:34

Witam. Chłopaki małe sprostowanie, nie wiem jak sprawdzałem ale mam exup ale nie mam czujnika spalin wkręcanego w rurę za exupem, exup chyba podłączony bo linki są przykręcone. Jeszcze muszę to sprawdzić.
Powiedzcie mi jak sprawdzić czy exup chodzi poprawnie i czy w ogóle chodzi itd.
Żadnych błędów nie mam na liczniku.
Dodatkowo sprawdziłem kompresję na cylindrach i wszystko jest ok czyli zawory ustawione ok może ten exup coś nie tak działa.
Możliwe też, że przyczyną dławienia się na niskich obrotach jest wykręcona śruba od ssania przy jednej gardzieli.
Co o tym myślicie?
Pozdro
User avatar
thomaszwa
 
Posts: 24
Joined: 28 January 2011, 22:24
Location: Wałcz
Motocykl: cbr 929
Year production: 2000

Postby wiertło » 13 April 2011, 11:48

Tu masz kolego opisane jak go sprawdzic i jak ustawic.
http://forum.fireblade.pl/topics29/regu ... ight=zawor
Oddam nerkę za cbr :)
wiertło
Staly Bywalec
Staly Bywalec
 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Postby thomaszwa » 13 April 2011, 12:03

dzięki kolego
User avatar
thomaszwa
 
Posts: 24
Joined: 28 January 2011, 22:24
Location: Wałcz
Motocykl: cbr 929
Year production: 2000

Postby wiertło » 13 April 2011, 12:04

pochwal sie jak dojdziesz do ladu. :)
Oddam nerkę za cbr :)
wiertło
Staly Bywalec
Staly Bywalec
 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Next

Return to Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests