It is currently 16 November 2025, 13:26

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

dwa wentylatory, maly i duzy... po co??

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC59 2008-2016

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 5
Joined: 27 November 2009, 11:32
Location: krk
Motocykl: Honda CBR1000RR Repsol SC59
Year production: 0

dwa wentylatory, maly i duzy... po co??

Post » 30 April 2010, 18:37

witam
jak w temacie posiadam fireblade z 2009 roku w ktorym zastosowano dwa wentylatory maly i duzy. czy zna ktos moze dokladna zasade ich dzialania?? czemu sa dwa?? kiedy sie wlacza ktory?? przy jakich temperaturach??
dzieki i pozdrawiam

 
Posts: 58
Joined: 18 April 2008, 18:52
Location: Łuków
Motocykl: CBR 900 rr sc33
Year production: 1997

Post » 30 April 2010, 23:51

Ten drugi to działa jak odpalisz klimę ;)

A tak poważnie to nie mam pojęcia sam jestem ciekaw.

User avatar
 
Posts: 128
Joined: 27 January 2009, 22:31
Location: Lublin
Motocykl: 1000 RR
Year production: 7

Post » 01 May 2010, 12:55

Ten drugi to działa jak odpalisz klimę


O tym samym pomyslalem jak przeczytalem pytanie :) cos w tym musi byc ;)

 
Posts: 5
Joined: 04 January 2010, 22:28
Location: bielsko b
Motocykl: honda cbr 1000 sc59
Year production: 2008

Post » 01 May 2010, 16:44

witam drugi wentylator włancza sie przy 103 stopniach jak moto stoi np. w korku pozdrawiam
adrian

User avatar
 
Posts: 628
Joined: 18 January 2009, 18:55
Location: Gliwice
Points: 3
Motocykl: cbr 929
Year production: 2000

Post » 01 May 2010, 18:40

<lol> 5 generacji firebalde i ponad 15 lat potrzebowali japończycy żeby rozwiązać problem grzejącego się silnika w korkach :P wiem fajery to sprzęty sportowe od samego początku bardziej przystosowane do do jazdy torowej, a nie miejskiej ... ale mimo wszytko skoro mają homologację :P Miedzy innymi dla tego nie trawie żadnych parad czy innego podobnego szajsu motor się grzeje wentyl dmucha na okrągło, krew człowieka zalewa a jaja się gotują ... dla tego wszelki paradom, przejazdom i innym podobnym atrakcją mówie stanowcze NIE :P

User avatar
 
Posts: 124
Joined: 08 March 2009, 22:46
Location: Białystok
Motocykl: cbr 1000 rr sc59 HRC
Year production: 2009

Post » 01 May 2010, 20:24

orzech wrote:<lol> 5 generacji firebalde i ponad 15 lat potrzebowali japończycy żeby rozwiązać problem grzejącego się silnika w korkach :P wiem fajery to sprzęty sportowe od samego początku bardziej przystosowane do do jazdy torowej, a nie miejskiej ... ale mimo wszytko skoro mają homologację :P Miedzy innymi dla tego nie trawie żadnych parad czy innego podobnego szajsu motor się grzeje wentyl dmucha na okrągło, krew człowieka zalewa a jaja się gotują ... dla tego wszelki paradom, przejazdom i innym podobnym atrakcją mówie stanowcze NIE :P

Amen :D

 
Posts: 242
Joined: 08 June 2009, 23:37
Location: Łowicz
Points: 2
Motocykl: CBR900RR SC28
Year production: 1994

Post » 02 May 2010, 16:44

Dla informacji... Jak macie SC28 zalane wodą to silnik się najpierw gotuje, a dopiero potem załącza wentyl (ok 105stopniC) dlatego obowiązkowo płyn... Młody stestował organoleptycznie rotfl2:
Jadę w lassss odkręcam gazzzz i... wypada maneteka ;-)

User avatar
 
Posts: 143
Joined: 20 October 2009, 09:02
Location: zewsząd
Points: 1
Motocykl: Sandały Ojca Gaudentego
Year production: 0

Post » 02 May 2010, 17:20

miki1406 wrote:Dla informacji... Jak macie SC28 zalane wodą to silnik się najpierw gotuje, a dopiero potem załącza wentyl (ok 105stopniC) dlatego obowiązkowo płyn... rotfl2:


Bzdury piszesz. Dowiedz sie w jakiej temperaturze wrze woda w układzie zamknietym pod ciśnieniem, a póżniej dodawaj swoje 3grosze.

 
Posts: 242
Joined: 08 June 2009, 23:37
Location: Łowicz
Points: 2
Motocykl: CBR900RR SC28
Year production: 1994

Post » 04 May 2010, 08:30

No to jakim cudem młody na paradzie zagotował swoje sc28... A na następnej jak miał zalane borygo to już nie?? Może przesadziłem z 105stopniami... Wiem, że wentyl załączał mu się dopiero jak już woda wrzała...
Jadę w lassss odkręcam gazzzz i... wypada maneteka ;-)

User avatar
 
Posts: 272
Joined: 25 January 2009, 10:45
Location: pomorze
Points: 1
Motocykl: gazela, SC33 :)
Year production: 0

Post » 04 May 2010, 09:26

Wystarczy że miał nieszczelność małą w układzie. W każdym razie każda ciecz pod ciśnieniem wrze w wyższej temperaturze, zaczynając od ciekłego azotu, a kończąc na red labelu :P

User avatar
 
Posts: 143
Joined: 20 October 2009, 09:02
Location: zewsząd
Points: 1
Motocykl: Sandały Ojca Gaudentego
Year production: 0

Post » 04 May 2010, 12:13

miki1406 wrote:Wiem, że wentyl załączał mu się dopiero jak już woda wrzała...


jak na wodzie jeżdzi to tylko pogratulować, mógł chociaż pocukrować hihi:

wuja wrote:Wystarczy że miał nieszczelność małą w układzie. W każdym razie każda ciecz pod ciśnieniem wrze w wyższej temperaturze, zaczynając od ciekłego azotu, a kończąc na red labelu :P

:one:

 
Posts: 242
Joined: 08 June 2009, 23:37
Location: Łowicz
Points: 2
Motocykl: CBR900RR SC28
Year production: 1994

Post » 04 May 2010, 15:48

wuja wrote:Wystarczy że miał nieszczelność małą w układzie. W każdym razie każda ciecz pod ciśnieniem wrze w wyższej temperaturze, zaczynając od ciekłego azotu, a kończąc na red labelu :P


Labela już piłem... Azotu muszę spróbować :P
Jadę w lassss odkręcam gazzzz i... wypada maneteka ;-)

Next

Return to Ogólne (CBR1000RR SC59)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest