It is currently 16 November 2025, 13:26

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Tylnia zębatka

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 820
Joined: 16 June 2008, 12:23
Location: Olsztyn
Points: 10
Motocykl: SC33
Year production: 0

Post » 05 August 2008, 18:06

i spalania
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posts: 36
Joined: 24 June 2008, 22:50
Location: Gorlice
Motocykl: sc33 99r
Year production: 0

Post » 06 August 2008, 03:24

a wedlug moich obliczen przyjmujac ze odcinka jest przy rownych 12 000 poszczegolne predkosci dla 42/16 (przy tych 12 000) wychodza tak:
I - 129
II - 179
III - 224
IV - 262
V - 292
VI - 317 :twisted: fabiq pamietasz ile masz u siebie obrotow na zamknietej szafie?

teraz dla 45/15 (ja myslalem kupic 42/14, wychodzi na to samo)
I - 113
II - 157
III - 196
IV - 229
V - 255
VI - 277

User avatar
 
Posts: 820
Joined: 16 June 2008, 12:23
Location: Olsztyn
Points: 10
Motocykl: SC33
Year production: 0

Post » 06 August 2008, 07:17

kaczan wrote:fabiq pamietasz ile masz u siebie obrotow na zamknietej szafie?
dupa, nie lukalem, trzebaby testa zrobic a drugi raz ryzykowac nie bede na tej drodze teraz zniwa i CENZURA a tam same pola dookola
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posts: 18
Joined: 14 July 2008, 18:33
Location: Southampt
Motocykl: sc33-97
Year production: 0

Post » 06 August 2008, 09:20

A ja w swoim szczurze mam 83z tył i standard przód i powiem wam, że jest masakra :mrgreen: piąty bieg około 50 jade mały ruch samym gazem i pionujesz do odcinki(dopiero się ucze). Na dwójce strasznie nierwowy, ale wyżej jest już ok. Jedynke raz spróbowałem :cry: niebardzo wiem co się działo ale udało mi się jakimś cudem nie wyj... Max nie wiem bo nie mam licznika ale tak około 160 mi się wydaje, spalanie to mogę podać tylko tak: 5litrów na godzine dziczenia :mrgreen: I tak dla informacji to jak poruszam się po mieście między samochodami, światła i te sprawy to ruszam z piątki :mrgreen:
Witam wszystkich

 
Posts: 36
Joined: 24 June 2008, 22:50
Location: Gorlice
Motocykl: sc33 99r
Year production: 0

Post » 06 August 2008, 11:44

masakra przy takim przelozeniu :shock: czworke masz mniej wiecej taka jak przy seryjnych zebatkach jedynke :twisted: max faktycznie 160

User avatar
 
Posts: 36
Joined: 08 February 2009, 01:58
Location: wrocław
Motocykl: SC 33
Year production: 99

Post » 19 February 2009, 17:08

Czołem załoga jeśli chodzi o zębatki ja mam zestaw 16/46 na takim zestawieniu już kupiłem motor wiec nie bardzo mam porównanie do oryginalnego zestawienia :/ zdradźcie mi jak obliczyć teraz teoretyczna Vmax !?

 
Posts: 1036
Joined: 24 April 2008, 21:04
Location: Łódź
Points: 43
Motocykl: SC33
Year production: 99

Post » 19 February 2009, 19:02

Marvin wrote:Czołem załoga jeśli chodzi o zębatki ja mam zestaw 16/46 na takim zestawieniu już kupiłem motor wiec nie bardzo mam porównanie do oryginalnego zestawienia :/ zdradźcie mi jak obliczyć teraz teoretyczna Vmax !?


Dla zmienionej tylnej zębatki::

Podziel ilość zębów w orginale (42) , przez ilość zębów tej którą wrzuciłeś (nie ma znaczenia czy większa czy mniejsza od orginału) . Wynik mnożysz przez seryjny Vmax i masz odpowiedź ile poleci na zmienionej zębatce.

Np: 42/46 = 0,91304.... , następnie mnożysz 0,93104 x OrgVmax(275km/h) = 251 km/h

Jeśli wrzucisz mniejszą zębatkę tylną to wynik dzielenia będzie większy od 1, co spowoduje wzrost Vmax.

Dla zmienionej zębatki przedniej::
Jest odwrotnie, należy podzielić ilość zębów w nowej, przez ilość zębów w starej, reszta bez zmian.

User avatar
 
Posts: 117
Joined: 30 August 2009, 16:05
Location: OKl.Konst
Motocykl: R6 stunt & cbr 929rr
Year production: 2004
Samochód: Ford Ranger USA

Post » 17 April 2010, 10:46

Siemanko odświeżam temat takim pytankiem czy mocowanie czyli rozstaw śrub tylnej zębaty w sc 28 jest taki sam jak w sc 33?????pozdro :P

User avatar
 
Posts: 900
Joined: 07 September 2007, 23:16
Location: Rzeszów
Points: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Year production: 2007

Post » 17 April 2010, 11:04

Jak ktoś się znudził zębatką wielkości pizzy to mogę za pare złotych oddać zębatke sunstara 42zęby na łańcuch 525. Mi ona została po wymianie na 44 zęby (dużo fajnieniej na 44 mi się jezdziło - do 1000ca też chyba wstawie +3 narazie mam +1).

[ Dodano: Sob Kwi 17, 2010 11:05 am ]
Aha zębatka jest ok nie zajechana -można spokojnie polatać. Ale polecam jedynie jako opcja do używanego zestawu a do nowego łancucha lepiej nówke dać.

 
Posts: 6
Joined: 09 May 2010, 21:54
Location: Częstocho
Motocykl: sc33
Year production: 0

Post » 09 May 2010, 21:59

Panowie tez sie zastanawiam nad zmianą tylnej zębatki i mam kilka pytań:
1. Zmieniecie samą zębatke czy cały zestaw z łańcuchem
2. Jak poznac typ łancucha jaki mam obecnie założony 525 czy 530 :|
Dzieki za odp :)

ps. ma ktos porownanie serii (16-42) z zestawem 16-45?

User avatar
 
Posts: 592
Joined: 06 August 2009, 21:15
Location: Ziemia
Points: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Year production: 2018

Post » 09 May 2010, 22:21

Wizualnie można rozpoznać różnicę 525 a 530. :) Ja ją widzę, bo mając sc33 gdy zmieniałem napęd to kupiłem 530 zamiast fabrycznego rozmiaru 525. A różnica w szerokości jest dostrzegalna :)

Jeśli nie jesteś pewien to najlepiej jak ktoś zapoda tutaj szerokość zmierzoną np miarą ew suwmiarką :) Wtedy sobie zmierzysz i będziesz wiedział jaki masz :)

 
Posts: 6
Joined: 09 May 2010, 21:54
Location: Częstocho
Motocykl: sc33
Year production: 0

Post » 09 May 2010, 22:34

chanbord wrote:Wizualnie można rozpoznać różnicę 525 a 530. :) Ja ją widzę, bo mając sc33 gdy zmieniałem napęd to kupiłem 530 zamiast fabrycznego rozmiaru 525. A różnica w szerokości jest dostrzegalna :)

Jeśli nie jesteś pewien to najlepiej jak ktoś zapoda tutaj szerokość zmierzoną np miarą ew suwmiarką :) Wtedy sobie zmierzysz i będziesz wiedział jaki masz :)


dzięki :one:
Pany kto sobie zmierzy i mi powie jaka szerokosc ma 525 albo 530?

PreviousNext

Return to Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest