It is currently 16 November 2025, 16:45

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

kontrolka oleju pali sie na wolnych obrotach

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 468
Joined: 05 March 2009, 19:59
Location: Warszawa/Lublin
Points: 1
Motocykl: było cbr954rr & sc59 jest sc57b i K4
Year production: 2007

Post » 30 November 2009, 09:32

Zgadzam się z Czikenem,,, jak kolo jest kumaty za CENZURA nie odda kasy,,,kolega miał taki przypadek ze kupił auto marki BMW (śmieć nad śmiecie :) ) zaćmę miał chyba jak to kupował, pojechał do kolesia z dwoma innymi koleszkami "łysymi" chłopaki wogóle nie wysiadali z auta i kolo oddał hajs co do grosza,,ale to tak na marginesie było:) ,,

User avatar
 
Posts: 241
Joined: 04 May 2009, 20:36
Location: Okolice K
Points: 11
Motocykl: Honda CBR 929
Year production: 2001

Post » 30 November 2009, 09:44


 
Posts: 162
Joined: 22 November 2009, 02:25
Location: ze wsi
Points: 1
Motocykl: 1100XX
Year production: 2004

Post » 30 November 2009, 12:53

Panowie dziex za pomoc i zainrteresowanie, a dla tych co nie czytali od poczaatkiu to mowie ze moto przy ogladaniu i po przejazdzce byl ok, nie byl ozadnych obajawow uszkodzeń, dopiero gdy wracalem a silnik pozadnie sie rozgrzal i zszedl z obrotowdopiero zaczyn ała sie zapalac i mnie niepokic, a co do czujnika to powiedzial mi o tym przez tel.
Na obecna chwile moto stoi w aso i czeka na sprawdzenie ( jutro ma być sprawdzone), a wszelkie roszczenia w niedlugim czasie.
Ps. szkoda ze sam nie znam takich kilku wiekszych łysych

 
Posts: 567
Joined: 05 March 2008, 01:29
Location: małopolsk
Points: 2
Motocykl: SATAN-LUCYFER 954RR
Year production: 0

Post » 30 November 2009, 14:58

Lepiej mieć znajomych kilku dobrych mechaników niż łysych!!! Informuj na bierząco jak się sprawy mają!! Powodzenia w rozwiązaniu problemu!!!

User avatar
 
Posts: 442
Joined: 22 January 2008, 22:14
Location: Królestwo słoja
Points: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Year production: 2000

Post » 30 November 2009, 16:35

bo to zawsze wychodzi jakoś po 500 km tak jak u mnie wyszło :wnerwiony:

User avatar
 
Posts: 695
Joined: 23 June 2009, 10:54
Location: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Year production: 2014

Post » 30 November 2009, 16:39

Cziken u mnie lata już to przeszło 5 tys MIL (anglik)!! i nic sie nie dzieje a dodam że jezdze na 1 kole nie od swięta czy też nie jeżdze do 5tys obrotow tlyko ciągne pod czerwone kiedy tylko sie da ;) OD kolesia pewnie wyciagniesz kase na remont lub na silnik nowy tymbardziej że jest świerzo po zakupie tak jak kolega wspominal (z tego co pamietam) masz 14 dni. Jak odbierzesz z aso i stwierdzą problem z ciśnieniem oleju to możesz zacząc działać. Koles poprostu wiedział że silniczek się już kończy i chciał sie pozbyć. Mam numer do kolesia też co ma caluski silnik do 929 bez alternatora i dekielka tylko w dobrych pieniażkach. pozdro

 
Posts: 162
Joined: 22 November 2009, 02:25
Location: ze wsi
Points: 1
Motocykl: 1100XX
Year production: 2004

Post » 01 December 2009, 17:32

Nowy dzień, nowe wiadomości, nowe problemy
moto z serwisu odebrane, dostałem pisemne oświadczenie co może być przyczyną zbyt nałego ciśnienia oleju i ewentualny kosztorys naprawy. Po wyjeżdzie z serwisu pojechałem na policje, tam niestety odesłano mnie z kwitkiem, kilkanaście telefonów wykonanych po sądach, federacjach i poradach prawnych, uruchomiłem swoje znajomości z ludźmi, kórzy coś o prawie wiedzą wiecej niz ja, przeczytałem stos postów w necie o podobnych problemach. A i jeszcze rano dzwonilem do kolesia ktory sie wykreca i twierdzi ze kasy nie odda, wiec pewnie skonczy sie w sądzie na procesie cywilnym. Jeżeli ktoś bedzie zainteresowany dalszymi postepowaniami to moge umieścic to na forum.

26106000760000302001313065 numer konta bankowego :diabel2: dla wszystkich kto chcialby wspomóc chciaż złotówa to bede wdzieczny bo przez moto spłukałem sie niemal doszczetnie :okulary2:

 
Posts: 190
Joined: 20 August 2008, 14:15
Location: wawa
Points: 2
Motocykl: sc50
Year production: 0

Post » 01 December 2009, 17:47

na tel nic nie załatwisz, jak ktoś jest takim burakiem zeby pisać w ogloszeniu 'stan idealny nie wymaga wkładu fin' a w rzeczywistosci panewy wyj/// bane to już wiadomo ze po dobroci nie pójdzie. Musisz działac zdecydowanie, jak nie masz takich znajomych to weź ruskich ze stadionu :kosci:

 
Posts: 162
Joined: 22 November 2009, 02:25
Location: ze wsi
Points: 1
Motocykl: 1100XX
Year production: 2004

Post » 01 December 2009, 18:05

hehe a do stadionu mam rzut kamieniem

User avatar
 
Posts: 255
Joined: 29 December 2007, 03:44
Location: Bełchatów
Points: 6
Motocykl: Byla 954 i SC33 x2
Year production: 0

Post » 01 December 2009, 18:28

a możesz się pochwalić co tam napisali eksperci z serwisu ?? Jaka usterka i jakie koszty ??

 
Posts: 162
Joined: 22 November 2009, 02:25
Location: ze wsi
Points: 1
Motocykl: 1100XX
Year production: 2004

Post » 01 December 2009, 19:14

naprawa pompy oleju - 1300
naprawa zaworu nadmiarowego ok. 500
wymiana panewek - 2500
Jeżeli doszłoby do wymiany wału to duuuzo wiecej, wiec najlepiej byłoby znaleźc moto z crashu, gdzie silnik nie ucierpiał i dokonać przeszczepu

User avatar
 
Posts: 468
Joined: 05 March 2009, 19:59
Location: Warszawa/Lublin
Points: 1
Motocykl: było cbr954rr & sc59 jest sc57b i K4
Year production: 2007

Post » 01 December 2009, 19:34

takich CENZURA to bym wieszał żywcem za jaja..

PreviousNext

Return to Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests