It is currently 16 November 2025, 16:22

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Padl seryjny amor skretu

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 1901
Joined: 19 February 2007, 14:56
Location: Katowice
Points: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Year production: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 30 July 2009, 21:47

zle mnie zrozumieles nie mialem na mysli cisnienia olelu w silniku :P chyba jak jest odpalony moto to cisnienie oleju w amorze jest wieksze , musi przeciez cos je tworzyc a na baterie on nie jest :P

User avatar
 
Posts: 245
Joined: 05 March 2009, 00:33
Location: śląsk
Points: 3
Motocykl: ZX-10R
Year production: 2007

Post » 31 July 2009, 07:48

Witam!!
Hmmm.... tam jest tylko prosty silniczek który domyka zawór ..... przez ten zawór przeciska się olej z amora i tyle ..... Nie upieram się w 100% bo młotkiem tego nie rozwalałem ale z oględzin tak mi wyszło .. A czy będzie 12,6 czy 13,8 volta to różnicy nie ma żadnej w kwestii domykania zaworka :) .....

User avatar
 
Posts: 151
Joined: 25 July 2009, 18:44
Location: Pszczółki
Motocykl: Honda CBR 1000 RR
Year production: 2004

Post » 31 July 2009, 19:51

I znów mam co sprawdzac w Motocyklu raz wpadłem w shimmy i zastanawiałem sie nad tym amorem teraz bede pewny czy działa .

 
Posts: 24
Joined: 02 December 2008, 22:03
Location: Zamość
Motocykl: Honda 1000 RR
Year production: 2006

Post » 31 July 2009, 23:26

Cześć, czytam wasze rozkminki od kilku dni i wedle zaleceń Tytusa jeśli u Mnie HESD miga to przez 10sek jest tłumienie amora włączone a po tym czasie kiera lata mi lekko, oczywiście nie jest to takie tłumienia jak w amorach z regulacją manualną że kiera staje sztywno ale jest to odczuwalne u mnie, nie wnikam jak to działa czy to napędza bateryjki, krasnoludek czy siła grawitacji, są to moje wolne spostrzeżenia, pozdrawiam :)
Tomas

User avatar
 
Posts: 245
Joined: 05 March 2009, 00:33
Location: śląsk
Points: 3
Motocykl: ZX-10R
Year production: 2007

Post » 01 August 2009, 09:33

Witam!!
No i u mnie tez jest odczuwalne .. ale u kumpla jak tak chodził amor a LSL to sprzedał jako uszkodzony :-) ... do regeneracji .. PO CHOLERĘ dawać takie byle co ?? Porażka :-)

User avatar
 
Posts: 19
Joined: 18 July 2009, 16:42
Location: Kielce
Motocykl: Honda CBR 1000 RR SC57b
Year production: 2006

Post » 01 August 2009, 11:16

Zamówiłem drugi amorek. Dojdzie w poniedziałek. mam nadzieje że bedzie ok :D
MOTOCYKL JEST BOGIEM, PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM,NITRO ZABAWĄ,TUNING PODSTAWĄ

User avatar
 
Posts: 1901
Joined: 19 February 2007, 14:56
Location: Katowice
Points: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Year production: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 01 August 2009, 13:47

tak jak mowie ten test ma na celu tylko sprawdzenie czy tlumi, w czasie jazdy i zapalonego silnika calkiem inedziej on chodzi i przy wiekszej predkosci jest super sztywny :) - dziwnie to brzmi ;)

User avatar
 
Posts: 151
Joined: 25 July 2009, 18:44
Location: Pszczółki
Motocykl: Honda CBR 1000 RR
Year production: 2004

Post » 01 August 2009, 14:26

Brzmi dziwnie ale skutecznie działa . :D

User avatar
 
Posts: 19
Joined: 18 July 2009, 16:42
Location: Kielce
Motocykl: Honda CBR 1000 RR SC57b
Year production: 2006

Post » 03 August 2009, 22:18

Kupiłem nowy - zamontowalem i jest ok :jupi:

Po zdemontowaniu zepsutego to wahadełko które trzyma kierownicy latało luźno i w pewnym momęcie sie blokowało. Na sprawnym czuć było równomierny opór w całym zakresie obrotu.
Jak bede miał czas postaram sie to rozebrać. Wydaje mi sie że szczelił tam jakiś ślimak lub zębatka.

Teraz całkiem inny komfort jazdy hihi:
MOTOCYKL JEST BOGIEM, PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM,NITRO ZABAWĄ,TUNING PODSTAWĄ

 
Posts: 17
Joined: 16 December 2011, 18:43
Location: zewsząd
Motocykl: sc57a
Year production: 0

Post » 24 February 2012, 10:57

Witam, również wychodzi na to, że padł mi amor skrętu, pytanie: czy ktoś próbował go rozbierać i we własnym zakresie spróbować naprawić?

 
Posts: 179
Joined: 05 August 2010, 19:30
Location: Kielce
Points: 2
Motocykl: CBR 1000rr
Year production: 0

Post » 09 July 2012, 17:32

Witam. Chciałem wznowić temat.
Czy jest jakiś sposób na sprawdzenie amora na sucho tzn nowe są trochę kosztowne a używka nie koniecznie musi działać i czy można go jakoś sprawdzić przed zamontowaniem?

User avatar
 
Posts: 1016
Joined: 21 March 2010, 18:26
Location: Suwałki
Points: 13
Motocykl: CBR929
Year production: 2000

Post » 09 July 2012, 23:12

na pierwszej stronie tego tematu Tytus podał jak to się robi ;)

PreviousNext

Return to Usterki/awarie (CBR1000RR SC57)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests