gumki zaworowe

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC28 1992-1995

gumki zaworowe

Postby przemo » 14 July 2009, 23:28

witam zalozylem gumki zaworowe zamienniki i przejechalem z 2000 kilometrow kopci mi jak diabel jak dostanie w gar i pali olej jak bym zalozyl orginaly to przestanie tak chlac olej
przemo
przemo
 
Posts: 65
Joined: 21 August 2008, 21:24
Location: sliwice
Motocykl: honda cbr9oorr sc 28
Year production: 1995

Postby Piotrek » 14 July 2009, 23:31

a kto to ma wiedziec?? rotfl2:
Piotrek
 
Posts: 530
Joined: 05 October 2007, 10:45
Location: LZA
Points: 3
Motocykl: Piechota
Year production: 0

Postby Luki213 » 14 July 2009, 23:54

Rozłoz i zobacz jak wygladaja i bedziesz mial odpowiedz. Byc moze przyczyna tkwi w innych rzeczach...
Luki213
 
Posts: 556
Joined: 25 March 2008, 20:25
Location: NNM
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Year production: 0

Postby przemo » 15 July 2009, 21:13

glowica byla robiona co moze byc innego
przemo
przemo
 
Posts: 65
Joined: 21 August 2008, 21:24
Location: sliwice
Motocykl: honda cbr9oorr sc 28
Year production: 1995

Postby cziken929 » 15 July 2009, 21:47

Kolego Przemo...hmmm...jeśli trzonek zaworu lata w prowadnicy jak za mały ptaszek w dość dużej piczy to nawet uszczelniacze OEM HUNDA nie pomogą hihi: A jeżeli nima pirścieni i po honowaniu ni śladu to i nowa głowa OEM HUNDA na nic się nie zda. Moja rada - sprzedać...zarobić...dołożyć...kupić dobry i latać. Każdy motocykl i jego podzespoły mają swój kres i próba reanimacji zwłok daje jedynie efekt w postaci bardzo lekkiego portfela :mrgreen: :mrgreen:
wciąż zajmuję się serwisem
cziken929
Staly Bywalec
Staly Bywalec
 
Posts: 789
Joined: 20 July 2008, 16:42
Location: krasnysta
Points: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Year production: 2000

Postby adam76 » 15 July 2009, 22:13

wystarczy ze zmierzysz cisnienie i bedziesz wiedzial co dolega z tego co wiem jak nie ma pierscieni a uszczelinisz gore to motocykl wiecej bierze oleju i bardziej kopci
User avatar
adam76
 
Posts: 141
Joined: 14 September 2008, 11:03
Location: slask/uk
Motocykl: SC28/SC33/SC50/SC57/SC59
Year production: 2008

Postby Luki213 » 16 July 2009, 00:58

Wydaje mi sie kolego sympatyczny ze juz masz wyczerpujaca odpowiedz na swoje pytanie... :diabel2:
Luki213
 
Posts: 556
Joined: 25 March 2008, 20:25
Location: NNM
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Year production: 0

Postby przemo » 16 July 2009, 13:46

teraz juz tak chyba do konca sezonu posmigam a potem pomysle nad zmiana sprzetu dzieki
przemo
przemo
 
Posts: 65
Joined: 21 August 2008, 21:24
Location: sliwice
Motocykl: honda cbr9oorr sc 28
Year production: 1995

Postby banshee » 20 July 2009, 11:54

Jeżeli zużyte są pierścienie to powinno być również paliwo w oleju. Sprawdź, czy olej nie śmierdzi wachą.
Wymieniałeś gumki, a jaki luz miały trzonki zaworów w gniazdach?
User avatar
banshee
 
Posts: 310
Joined: 24 March 2009, 22:27
Location: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Year production: 1997

Postby przemo » 20 July 2009, 19:17

paliwa nie czucz w oleju a prowadnic zaworowych nie sprawdzalem
przemo
przemo
 
Posts: 65
Joined: 21 August 2008, 21:24
Location: sliwice
Motocykl: honda cbr9oorr sc 28
Year production: 1995

Postby banshee » 20 July 2009, 21:26

Nic więcej nie przychodzi mi do głowy, a raczej nigdzie więcej nie może przelatywać- albo gumki, albo pierścienie. Pomiar sprężania może coś wyjaśni.

No to ogólnie kicha - wyrazy współczucia.
Szkoda włożonych pieniędzy w gumki... A może źle założone? Ina średnica, albo nie nabiłeś na prowadnicę...
User avatar
banshee
 
Posts: 310
Joined: 24 March 2009, 22:27
Location: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Year production: 1997


Return to Ogólne (CBR900RR SC28)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests