It is currently 16 November 2025, 13:17

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Flapper mod 1000rr

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 20
Joined: 28 May 2008, 21:07
Location: Będzin
Motocykl: SC57A REPSOL
Year production: 0

Post » 12 June 2009, 23:20

Synek a tam w tych linkach jest ze całkiem wywalają ten zawór sterujący klapa i te wszystkie podcisnienia, a co wtedy z tą wtyczką która zostaje ?
1000 RR REPSOL

 
Posts: 83
Joined: 03 May 2009, 23:33
Location: ireland
Motocykl: blade rr7, erlan -bez komentarza
Year production: 2006

Post » 12 June 2009, 23:38

jeszcze sie do tego nie przymierzalem -ale zamirzam zrobic-, .moze ktos z doswiadczeniem powie co trzeba demontowac po koeji , zeby zaoszczedzic trudu amatorom takim jak ja (mam na mysli ten dolot , bo chyba nie da sie tego zrobic w ciagu jednej minuty przy pomocy srubowkreta) -mick998-

 
Posts: 319
Joined: 06 November 2008, 14:02
Location: katowice
Points: 1
Motocykl: sc57
Year production: 0

Post » 13 June 2009, 00:13

a czy po zdemontowaniu tego ucichło to tajemnicze terkotanie właśnie z okolic airboxa?
Ja też czekam na jakiś obiektywny komentarz/artykuł mówiący o wadach i zaletach usunięcia tej klapki, bo również nie wierze że tak łatwo można poprawić konstruktorów hondy ;)

Ewentualnie niech ktoś spróbuje wyjaśnić mi jaka jest funkcja tej klapki.

 
Posts: 408
Joined: 25 June 2008, 22:57
Location: Lublin
Points: 3
Motocykl: sc57 04'
Year production: 0

Post » 13 June 2009, 10:54

ja mam zostawione te wężyki z podciśnieniami, wywaliłem tylko to coś co zamyka klapkę a wężyk zaślepiłem. żeby to zdemontować w miarę łatwo trzeba odkręcić boki (górne), wypełnienia wewnętrznę, następnie trzeba odkęcić ten kanał czyli 2 śrubki prze samej chłodnicy na górze i 2 wkręty po bokach ale z tyłu bardziej, nad głowicą (na rys. bez tytułu1). następnie trzeba tym trochę poruszać żeby odczepiło się od reszty airboxu i wysunąć trochę. zobaczymy wtedy 6 wkrętów które trzeba odkręcić (rys. bez tytułu). zdejmujemy klapkę i wsadzamy wszystko tak jak było.
mam nadzieję że w miarę jasno to opisałem :)
Attachments
bez tytułu1.JPG
bez tytułu.JPG

 
Posts: 175
Joined: 21 November 2007, 11:58
Location: NOL
Motocykl: GSXR 1000 K8
Year production: 0

Post » 19 June 2009, 12:09

Wywalone,przeróbka godna polecenia.Spalanie troche w góre idzie,ale moc z dołu i kulturka pracy silnika wzrasta nieżle.Polecam..
You can't fuck with

User avatar
 
Posts: 119
Joined: 14 July 2008, 18:36
Location: LUBLIN city
Motocykl: CBR 1000RR
Year production: 0

Post » 20 June 2009, 12:31

to po jaka cholere te japonce to wsadzili?

 
Posts: 36
Joined: 27 March 2009, 00:17
Location: ok.Pszczy
Motocykl: SC57b/600RR/CBF 600S
Year production: 2007

Post » 20 June 2009, 14:40

Mam pytanko odnosnie tej calej klapki.
Czy ona jest caly czas otwarta?,bo ja u mnie zagladalem i mi sie wydaje ze to caly czas jest otwarte.
To w zasadzie jak to dziala?
Pozdrawiam.

User avatar
 
Posts: 20
Joined: 28 May 2008, 21:07
Location: Będzin
Motocykl: SC57A REPSOL
Year production: 0

Post » 20 June 2009, 15:10

Właśnie u mnie też jest cały czas otwarta.
1000 RR REPSOL

 
Posts: 408
Joined: 25 June 2008, 22:57
Location: Lublin
Points: 3
Motocykl: sc57 04'
Year production: 0

Post » 20 June 2009, 16:55

kilka postów wcześniej cichy dał linka do filmiku i widać tam jak to działa.

User avatar
 
Posts: 245
Joined: 05 March 2009, 00:33
Location: śląsk
Points: 3
Motocykl: ZX-10R
Year production: 2007

Post » 20 June 2009, 16:55

Witam!!
Na filmie widać jak to działa .. w chwili dodania gazu na sekundę przymyka klapkę ....

 
Posts: 175
Joined: 21 November 2007, 11:58
Location: NOL
Motocykl: GSXR 1000 K8
Year production: 0

Post » 20 June 2009, 17:54

JUNIORlu wrote:to po jaka cholere te japonce to wsadzili?

Normy odnośnie hałasu..
You can't fuck with

 
Posts: 83
Joined: 03 May 2009, 23:33
Location: ireland
Motocykl: blade rr7, erlan -bez komentarza
Year production: 2006

Post » 24 June 2009, 19:43

ku..a ja sie za to wzielem, odkrecilem te 4 srubki a tam dalej mi cos trzyma :wnerwiony: nawet uzylem roche przemocy w stosunku do tego dolotu -i nic zdjelem oslone zbiornika ,i kiedy ciagne za ten jeb..y dolot to caly airbox mi sie rusza :wnerwiony: jakies rady koledzy ?,bo jeszcze troche a wezme sie do tego z mlotkiem i przecinakiem ;)

PreviousNext

Return to Modyfikacje i Tunning (CBR1000RR SC57)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest