It is currently 16 November 2025, 20:20

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

regulator napiecia

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 62
Joined: 20 May 2008, 17:11
Location: Poznań
Points: 1
Motocykl: CBR 1000 RR
Year production: 0

Post » 31 March 2009, 23:14

praktycznie kazdy multimetr posiada taką opcje. Przy zwarciu jest sygnał dzwiękowy

User avatar
 
Posts: 245
Joined: 05 March 2009, 00:33
Location: śląsk
Points: 3
Motocykl: ZX-10R
Year production: 2007

Post » 01 April 2009, 14:25

Witam!!
Więc cała walka z regulatorami była chyba nie potrzebna ... akku to dobrze że kupiłeś zawsze nowe lepsze niż stare ...
1. Kiedy odpalasz rozrusznikiem startuje przekaźnik .. tyka ten przekaźnik ? .. jak wciśniesz starter to co się dzieje ??
2. On kręci tylko nie zapala czy nie kręci .. czy lekko zakręci i staje ??
3. jak włączysz zapłon (czy tam kluczyk) to pompka startuje, licznik się sprawdza normalnie ( tzn. szybko) ???
4. Jeśli gubi to gdzieś nie ma styku .. zaśniedziała jest jakaś masa, konektor itp ...

User avatar
 
Posts: 244
Joined: 21 March 2008, 00:43
Location: Drzewica/
Motocykl: CBR 1000rr kosa z USA
Year production: 2005

alter

Post » 01 April 2009, 21:43

ROSA miales racje kolego bylem teraz u elektryka i wyjol mi alternator z dekla sprawdzil pomiary i jest przebicie na mase. sprawdzajac kazdy z 3 przewodow i dotykajac na mase alternatora bylo przebicie.(sygnal dzwiekowy) jedna z cel byla az spalona taka zweglona od tego. tak wiec alternator jest przyczyna, kupie nowy i bedzie git. ale koledzy powiedzcie mi czy mam tez kupic regler czy nie, bo zazwyczaj i reglery padaja z alter. moim zdaniem ten jest dobry bo napiecie jest dobre tylko gupi prad. wiec jak kupowac regler?????/
"POLICJA "stoj bo strzelam .......... ze sprzegla hehe

 
Posts: 62
Joined: 20 May 2008, 17:11
Location: Poznań
Points: 1
Motocykl: CBR 1000 RR
Year production: 0

Post » 02 April 2009, 08:22

nie kupuj regulatora, nie ma sensu, najprawdopodobniej jest ok. Zresztą alternatora tez nie kupuj, bo tez raczej nie ma sensu, widać ze to jest wada 1000 RR 2004-2005 rocznik i jak kupisz nowy to możliwe ze zrobi Ci sie to samo. Ja dalem do przewinięcia i od tamtego czasu jest ok, ale decyzje nalezy do Ciebie.

User avatar
 
Posts: 244
Joined: 21 March 2008, 00:43
Location: Drzewica/
Motocykl: CBR 1000rr kosa z USA
Year production: 2005

alter

Post » 14 April 2009, 20:38

koledzy dzis dostalem wreszcie alternator z polski i zalozylem go. wynik jest taki ze aku ma napiecie stale 12,90 a po wlaczeniu silnika i wlaczonych swietle mijania mam napiecie na aku 14,20. i teraz czy moto jest na wolnych obrotach czy powyzej 7 tys napiecie jest wciaz takie same. czy wszystko tak ma byc....czy ma napiecie zmieniac sie po zwiekszeniu obrotow silnika. ?????narazie wszystko gra i ciesze sie znow jazda. hej
"POLICJA "stoj bo strzelam .......... ze sprzegla hehe

 
Posts: 86
Joined: 06 April 2009, 17:09
Location: Wrocław/s
Points: 2
Motocykl: CBR 929
Year production: 2001

Post » 14 April 2009, 20:57

jak sama nazwa wskazuje regulator napiecia reguluje napiecie :) wiec nie powinno byc wachan napiecia ...wieksze obroty daja wiekszy amperaz prądu ;)

User avatar
 
Posts: 244
Joined: 21 March 2008, 00:43
Location: Drzewica/
Motocykl: CBR 1000rr kosa z USA
Year production: 2005

alter

Post » 14 April 2009, 21:56

uuuuu :diabel: :diabel: :diabel: ulzylo mi teraz wiedzac ze wszystko oki. zalozylem tez dzis nowy wydech akrpa do swej bryczki i pieknie chodzi ale po przejechaniu 20 km juz w glowa boli :/ :/ :/ od tego dzwieku....ale o to w tym chodzi... :D :D :D pozdro
"POLICJA "stoj bo strzelam .......... ze sprzegla hehe

Previous

Return to Usterki/awarie (CBR1000RR SC57)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests