It is currently 16 November 2025, 22:13

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

regulator napiecia

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 244
Joined: 21 March 2008, 00:43
Location: Drzewica/
Motocykl: CBR 1000rr kosa z USA
Year production: 2005

regulator napiecia

Post » 27 March 2009, 22:50

koledzy chyba znow poszedl mi regulator napiecia. probujac odpalic zaczely mi gasnac kontrolki na zegarach. sprawdzajac czy jest ladowanie na aku wyszlo ze nie ma. odpielem kostke od rgulatora i sprawdzam czy jest na alternatorze i jest napiecie na 3 fazach takie samo czyli alternator dobry. wyczyscilem kostki miedzy aku a regler i sprawdzam napieci i JEST ale za male bo zaledwie 12,8 na wolnych obrotach a na 5 tys przy WYLACZONYCH swiatlach jest 13,3 v. moze tak bylo ze nie laczyly przewody i bateria padla lekko. moze wina jest akumulatora ze nie jest na tyle silny. ale wciaz on ma 12,8 v. tak czy inaczej ja sadze ze znow wina regulatora bo za male napiecie daje. i podczas jazdy odczuwam ze inaczej silnik pracuje taki zamulony jest przy dodaniu gazu nie ma takiego kopa tylko tak wolniej zbiera sie. co sadzicie koledzy co jest
"POLICJA "stoj bo strzelam .......... ze sprzegla hehe

 
Posts: 812
Joined: 07 December 2007, 22:29
Location: Opole Lub
Points: 1
Motocykl: r1, drz 400
Year production: 0

Post » 27 March 2009, 23:34

ja tyle wiem ze sisi zbytnio nie CENZURA jak moto nie bedzie cykac jak powinno :D :D

User avatar
 
Posts: 244
Joined: 21 March 2008, 00:43
Location: Drzewica/
Motocykl: CBR 1000rr kosa z USA
Year production: 2005

regler

Post » 28 March 2009, 01:11

narazie wazniejsze sa sprawy niz bzykanie. jutro sprawdze wszystkie polaczenia miedzy alter a reg i aku. jak bedzie wina regulatora to naprawie bryke i sprzedam i kupie cosbie r1. bo mam juz dosyc dokladania po 500 zl za czesc do hondy. za droga ta milosc jest.
"POLICJA "stoj bo strzelam .......... ze sprzegla hehe

User avatar
 
Posts: 88
Joined: 01 September 2008, 21:12
Location: Żywiec
Motocykl: honda cbr100RR 06'
Year production: 2006

Post » 28 March 2009, 09:08

musiałbys sie przeprowadzić z tą R1 na wioske :P

 
Posts: 216
Joined: 11 January 2009, 14:56
Location: Nysa
Points: 1
Motocykl: Honda CBR1000RR SC77
Year production: 2018
Samochód: Honda Accord 2013

Post » 28 March 2009, 09:17

Czemu na wioske???Wioska to jakiś odłam??
SEZON JUŻ TRWA !!!!

 
Posts: 530
Joined: 05 October 2007, 10:45
Location: LZA
Points: 3
Motocykl: Piechota
Year production: 0

Post » 28 March 2009, 09:28

laguśRR06 wrote:musiałbys sie przeprowadzić z tą R1 na wioske :P


Co????? Jakos Cie nie czaje....
Co do R1 jako nastepce Fajera, to tez jej nie wykluczam. I g****o mnie ochodzi, ze ktos mnie wezmie za dresa-opetanca. Oby sie nie psula i mi sie podobala.



sisi no pozostal ci juz wlasciwie jeden podejrzany, regulator. Jescze ciekawostka. Slyszalem, ze Hondy ktore mialy przewrotke na altka lubia wlasnie palic regulatory. Slyszeliscie cos o tym czy jakies to jakies mity?
Last edited by Piotrek on 28 March 2009, 10:58, edited 1 time in total.

User avatar
 
Posts: 88
Joined: 01 September 2008, 21:12
Location: Żywiec
Motocykl: honda cbr100RR 06'
Year production: 2006

Post » 28 March 2009, 10:52

chyba sie na żartach nieznacie 8)

 
Posts: 62
Joined: 20 May 2008, 17:11
Location: Poznań
Points: 1
Motocykl: CBR 1000 RR
Year production: 0

Post » 28 March 2009, 10:59

to ze masz jakies napiecie na fazach od alternatora to nic nie znaczy, bo jak jest jakies uzwojenie przepalone i ma przebicie na mase to bedzie gubic prąd. Ja tam obstawiam alternator tak jak to bylo u mnie

 
Posts: 789
Joined: 20 July 2008, 16:42
Location: krasnysta
Points: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Year production: 2000

Post » 28 March 2009, 13:29

Alt jest słabą stroną 1000RR i faktycznie trzeba zbadać rezystancję między fazami i zwarcie na masę. 1000RR jest obecnie tak samo lampasiarski jak R1 z tym, że erłan jest stworzony do gumy i mistrzowski w zakrętach
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posts: 62
Joined: 20 May 2008, 17:11
Location: Poznań
Points: 1
Motocykl: CBR 1000 RR
Year production: 0

Post » 28 March 2009, 13:55

nie chce podważac zadnia czikena natomias uważam ze pomiar rezystancji nie mam sensu poniewaz jest ona tak mala ze pewnie dokladnosc zwyklych multimetrow jest wieksza. Próba zwarcia powinna dać odp.

User avatar
 
Posts: 88
Joined: 01 September 2008, 21:12
Location: Żywiec
Motocykl: honda cbr100RR 06'
Year production: 2006

Post » 28 March 2009, 18:48

<cziken> czyli 929 to nie lampasiarstwo????

User avatar
 
Posts: 244
Joined: 21 March 2008, 00:43
Location: Drzewica/
Motocykl: CBR 1000rr kosa z USA
Year production: 2005

regler

Post » 28 March 2009, 19:08

dzis chcialem odpalic motocykl i nie mogl przekrecic silnik. sprawdzilem czy jest rozladowany i wyszlo mi ze za 12,6 v. zamowilem dzis nowy aku w sklepie i w poniedzialem bede wiedzial wiecej cos na ten temat.
koledzy szukam allegro alternatora i regulatora napiecie( tak przy okazji) sa ale wszystkie z roku 2006-7. i mam pytanie czy alternator i regulator napiecia bedzie pasowal do mojego modelu 2005???
"POLICJA "stoj bo strzelam .......... ze sprzegla hehe

Next

Return to Usterki/awarie (CBR1000RR SC57)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests