It is currently 16 November 2025, 13:26

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Wiosenny problem z CBR929RR

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 102
Joined: 08 June 2010, 15:20
Location: wawa
Points: 3
Motocykl: CBR 929rr
Year production: 2000

Wiosenny problem z CBR929RR

Post » 09 April 2013, 07:26

Witam mam problem z moją 929. Po kolei: naładowałem akumulator po zimie, zmierzyłem po naładowaniu 12,34 V. Wkładam do moto, próbuję odpalić a tu rozrusznik ledwo się przekręcił i dalej tylko "pykanie" przekaźnika, tak jak by akumulator był rozładowany. Znowu zmierzyłem akumulator i nadal 12,34 V. Spróbowałem odpalić z kabli od samochodu. Odpalił od razu. Po odłączeniu moto od kabli wyświetlacz raz świecił, potem gasł i tak w kółko. Jak zapaliłem światła to też można zaobserwować lekkie migotanie świateł tak jak by napięcie spadało i rosło. Jak ktoś się już spotkał z podobnym problemem to niech pomoże. Pozdrawiam LWG!
LWG ;)

User avatar
 
Posts: 66
Joined: 03 April 2012, 06:16
Location: WWY
Motocykl:

Post » 09 April 2013, 07:45

moj po naładowaniu ma 12.8 V a normalnie trzyma cos kolo 12.66V .
wyglada ze aku masz juz słaby , od tego bym zaczą

User avatar
 
Posts: 172
Joined: 24 December 2011, 00:37
Location: Puławy-Kozienice
Points: 7
Motocykl: sc33
Year production: 1998

Post » 09 April 2013, 08:01

Wyczyść porzadnie i nasmaruj łaczenia klem.

User avatar
 
Posts: 679
Joined: 09 July 2011, 18:40
Location: Gubin
Motocykl: Honda cbr 929 rr
Year production: 2000

Post » 09 April 2013, 09:19

włoż jakiś inny dobry aku pozycz od kogoś i bedziesz pewny wtedy czy to aku czy szukac innego problemu
Pale Gume, a nie dusze

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Re: Wiosenny problem z CBR929RR

Post » 09 April 2013, 09:39

emge1 wrote:Witam mam problem z moją 929. Po kolei: naładowałem akumulator po zimie, zmierzyłem po naładowaniu 12,34 V. Wkładam do moto, próbuję odpalić a tu rozrusznik ledwo się przekręcił i dalej tylko "pykanie" przekaźnika, tak jak by akumulator był rozładowany. Znowu zmierzyłem akumulator i nadal 12,34 V. Spróbowałem odpalić z kabli od samochodu. Odpalił od razu. Po odłączeniu moto od kabli wyświetlacz raz świecił, potem gasł i tak w kółko. Jak zapaliłem światła to też można zaobserwować lekkie migotanie świateł tak jak by napięcie spadało i rosło. Jak ktoś się już spotkał z podobnym problemem to niech pomoże. Pozdrawiam LWG!


Myśl o nowym aku bo ten już jest na śmietnik :/

Zbadaj sobie altek fazy i przebicie na mase. Zobacz jak wygląda kostka między altkiem a ryglem czy się nie smaży ;)
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posts: 102
Joined: 08 June 2010, 15:20
Location: wawa
Points: 3
Motocykl: CBR 929rr
Year production: 2000

Post » 09 April 2013, 11:07

a może coś tam zaśniedziało, jakiś przewód od masy albo coś...? Moto stało całą zimę w nie ogrzewanym garażu...?

[ Dodano: Wto Kwi 09, 2013 11:09 am ]
a co do kostki między alternatorem i regulatorem to już w tamtym sezonie się usmażyła i jest wycięta a przewody zalutowane.

[ Dodano: Wto Kwi 09, 2013 1:27 pm ]
Problem rozwiązany. Akumulator suchy w środku zero jakiegokolwiek płynu.
LWG ;)

User avatar
 
Posts: 76
Joined: 07 May 2012, 17:38
Location: Częstochowa
Points: 1
Motocykl:

Post » 09 April 2013, 23:49

wiertło wrote:Zobacz jak wygląda kostka między altkiem a ryglem czy się nie smaży



emge1 wrote:a co do kostki między alternatorem i regulatorem to już w tamtym sezonie się usmażyła i jest wycięta a przewody zalutowane.



właśnie miałem napisać, że się już zjarała, ale nie zdążyłem. Dobrze, że już ogarnąłeś konia.

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 10 April 2013, 10:01

dobra rada kup jak trzeba aku bo będzie nie długo problem że zjarał się altek
Oddam nerkę za cbr :)

User avatar
 
Posts: 1546
Joined: 18 May 2011, 20:50
Location: Mrągowo
Points: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Year production: 2005

Post » 10 April 2013, 11:29

altek albo regulator napiecia który do 929 nie jest tani :/

 
Posts: 102
Joined: 08 June 2010, 15:20
Location: wawa
Points: 3
Motocykl: CBR 929rr
Year production: 2000

Post » 10 April 2013, 14:28

Akumulator nowy już jest. Ceny alternatora i regulatora :ooo: znam bo już alternator 2x przewijałem, regulator też miałem okazję wymienić :/
LWG ;)

User avatar
 
Posts: 679
Joined: 09 July 2011, 18:40
Location: Gubin
Motocykl: Honda cbr 929 rr
Year production: 2000

Post » 12 April 2013, 20:58

siemka panowie wiosenny problem z moto dopadł i mnie :(

przez zime aku ladowane regularnie ,rozladowywany delikatnie zarowka itd ...

W poniedzialem moto odpalilo elegancko spuscilem stary olej... spuscilem stary plyn z ukladu chlodzenia .... dzisiaj uzupelniłem płyny odpalilem moto wszystko ok sprawdzilem swiatła , wszystko gra ... zgasilem moto... potem odpalic chce jeszcze raz a tu duupa.. moto nie chce odpalic ciezko mu ,zapala sie FI i pykanie ....

czy to aku ? dzis go naladuje i sprobuje jutro zobaczyc co jest zgrane .....
Pale Gume, a nie dusze

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 12 April 2013, 21:07

aku masz słaby :/ to jest nowy aku ??
Oddam nerkę za cbr :)

Next

Return to Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests