It is currently 16 November 2025, 14:14

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Modyfikacja orginalnego wydechu cbr 900 sc33 ?????????

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 9
Joined: 19 March 2009, 17:50
Location: Lubartów
Motocykl: Honda cbr 900 sc33
Year production: 1999

Modyfikacja orginalnego wydechu cbr 900 sc33 ?????????

Post » 19 March 2009, 17:54

Witam chciał bym się dowiedzieć czy da rade zmodyfikować oryginalny wydech od cbr 900 sc33 ze by lepiej chodził i ze by nie mulił silnik chodzi mi dokładnie czy da rade wyrzucić środek z tłumika

 
Posts: 1036
Joined: 24 April 2008, 21:04
Location: Łódź
Points: 43
Motocykl: SC33
Year production: 99

Post » 19 March 2009, 19:02

Daj sobie z tym spokój.
Szkoda oryginalnego wydechu, jak zostawisz samą pustą "puszkę" to efekt będzie tragiczny. Akcesoryjny wydech nie jest kosmicznie drogi, do SC33 za 300pln może uda ci się tarfić, swój sprzedasz za pare groszy i na pewno będziesz bardziej zadowolony.
Popytaj na forum może ma ktoś niedrogo do sprzedania.

User avatar
 
Posts: 963
Joined: 18 March 2008, 21:58
Location: Varsovia
Points: 32
Motocykl: 954,929 pora na 1000RR
Year production: 2001

Re: Modyfikacja orginalnego wydechu cbr 900 sc33 ?????????

Post » 19 March 2009, 20:45

Dzidekxx wrote:Witam chciał bym się dowiedzieć czy da rade zmodyfikować oryginalny wydech od cbr 900 sc33 ze by lepiej chodził i ze by nie mulił silnik chodzi mi dokładnie czy da rade wyrzucić środek z tłumika


hej, zrob tak jak ja..
rozwiercanie i wyjmowanie nic nei da..zepsujesz dwiek..

mam goscia z Wawy i Z łodzi co robi Przelotowe na zamówienie...
ZAPRASZAM na> www.zespoloxide.pl Podaj dalej

 
Posts: 9
Joined: 19 March 2009, 17:50
Location: Lubartów
Motocykl: Honda cbr 900 sc33
Year production: 1999

Post » 19 March 2009, 23:02

a zastanawiam się nad kupienie Tłumika sportowego basowy przelotowy może się policja przywalić ze za głośno chodzi ?? może ktoś ma taki to doradzi czy motocykl ładnie na nim chodzi

User avatar
 
Posts: 103
Joined: 12 October 2008, 20:20
Location: NOWE MIAS
Motocykl: fireblade 900 rr sc33
Year production: 1999

Post » 19 March 2009, 23:54

nie zabieraj sie za to bo popsujesz tylko tłumik czyba ze masz pojece jak sie do tego zabrać. jak koledzy radzą sprzedaj org. i kup jakis sport
rzymas

 
Posts: 530
Joined: 05 October 2007, 10:45
Location: LZA
Points: 3
Motocykl: Piechota
Year production: 0

Post » 20 March 2009, 00:30

Dzidekxx wrote:a zastanawiam się nad kupienie Tłumika sportowego basowy przelotowy może się policja przywalić ze za głośno chodzi ?? może ktoś ma taki to doradzi czy motocykl ładnie na nim chodzi


Jesli rura nie bedzie homologowana to teroretycznie moga sie czepic.
No i pamietaj, ze jak wymieniasz wydech to filtr powietrza tez trzeba no i do gaznikow zajrzec, nie wspomnajac juz o DynoJetach.

 
Posts: 789
Joined: 20 July 2008, 16:42
Location: krasnysta
Points: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Year production: 2000

Post » 20 March 2009, 11:43

W 33 po wrzuceniu końcówki wystarczy drobna modyfikacja gaźników i jest piekło :twisted: Mam teraz 33 w warsztacie po zrobieniu pełnego serwisu i przystosowaniu gaźników pod końcówkę...i nie mogę się nacieszyć jej kulturą pracy której darmo szukać w 929 czy 954 :mrgreen:
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posts: 9
Joined: 19 March 2009, 17:50
Location: Lubartów
Motocykl: Honda cbr 900 sc33
Year production: 1999

Post » 20 March 2009, 13:07

a jeżeli założę DynoJetay i filtr powietrza sportowy to motocykl więcej pali czy nie widać różnicy i koników tez będzie więcej może był ktoś na hamowni po takiej modyfikacji ??

User avatar
 
Posts: 272
Joined: 25 January 2009, 10:45
Location: pomorze
Points: 1
Motocykl: gazela, SC33 :)
Year production: 0

Post » 20 March 2009, 13:49

AHej cziken a jaki to mod? Czy tylko dobra regulacja? Regulujesz analizatorem czy korzystasz z czego innego?

User avatar
 
Posts: 232
Joined: 17 July 2008, 16:35
Location: Józefosła
Points: 4
Motocykl: Tuono
Year production: 0

Post » 20 March 2009, 15:03

Dzidekxx,
wydaje mi się, że zwiększenie dawki powietrza (przez sportowy filtr) oraz dawki paliwa przez dynojety, odpowiednie wyregulowanie tak, aby koników przybyło (bo chyba w tym o to chodzi) na chłopski rozum musi zwiększyć zużycie paliwa, skąś te koniki muszą się wziąć, jak nie z większego spalania to z czego ;)

 
Posts: 9
Joined: 19 March 2009, 17:50
Location: Lubartów
Motocykl: Honda cbr 900 sc33
Year production: 1999

Post » 20 March 2009, 23:42

no spoko czaje bazę :) ale czy po prostu dużo więcej pali czy o 1,2,3 litry czy więcej i morze wie ktoś dokładnie o ile więcej ma koników :?: :?: w pełnym zestawem filtr,dynojety i kompletnym wydechem ?? w sc33

 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Post » 21 March 2009, 00:47

wszystko zalerzy od modyfikacji silnika i poziomu dyno jet :mrgreen:

Next

Return to Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest