Dzisiaj jest 27 maja 2018, 15:53

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28
Taylormade Racing
miejsce na twoj± reklme
SKLEP FIREBLADE.PL !


Ogłoszenie Admina
BRELOKI HONDA FIREBLADE.PL[/url] cena dla forumowiczów 10zł info na PW[/color] | KOSZULKA HONDA FIREBLADE.PL MARQUEZ 93 - info PW

Pytanie odnośnie silnika

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: Max_929, maciekx, Tytus

 
Posty: 15
Rejestracja: 16 sierpnia 2011, 18:16
Lokalizacja: Poznań
Motocykl: CBR 954
Rok produkcji: 2002

Pytanie odnośnie silnika

Post » 16 sierpnia 2011, 18:25

Witam
Szykuję się do wymiany silnika w mojej HONDZIE gdyż zakupiłem moto z kończącą się panewką:/ Znalazłem silnik od modelu 929 i z tego co mój mechanik mówi to te silniki pasują do tego modelu. Problem w tym że silnik który chciałbym zamontować nie posiada sprzęgła, alternatora oraz klapy tych dwóch elementów. Pytanie moje brzmi czy do silnika z 929 da rade przełożyć sprzęgło oraz alternator z 954??
P.S: Jestem w trakcie poszukiwania silnika do 954 lub 929 więc jeśli ktoś miałby jakieś informacje kto takimi rzeczami handluje to proszę o informacje.

 
Posty: 3286
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 103
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 16 sierpnia 2011, 18:50

kolego wyskoczyles z tym jak Kilip z konopi :D a powitalnia to gdzie ?? taki mamy tu zwyczaj :)
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 3
Rejestracja: 16 sierpnia 2011, 19:23
Lokalizacja: rzeszow
Motocykl: cbr 954 rr
Rok produkcji: 2002

Post » 16 sierpnia 2011, 19:49

witam
Od niedawna stalem sie posiadaczem 954,mialem juz kilka sportow w tym r1 z 2005,wiec nie jestem taki swiezakiem ale 954 mnie zadziwila.Moto jest w swietnej kondycji,posiada wydech arrow,filtr k&n.Wyregulowalem i wyczyscilem mu przepustnice uklaodu wtryskowego,ideaknie ustawilem mu zawor wydechowy exup,sprawdzilem filt,pali idealnie na 4 gary a pomimo tego faluje troche w obrotach i do 3 tysiecy nie ma jadu ,po 3 tysiacach jak exup obraca sie na godzine 12 dostaje szczala ,jest to troche uciazliwe jezdzac po miescie,czy to normalne dla 954?co mozna wiecej zrobic?
tomi

 
Posty: 15
Rejestracja: 16 sierpnia 2011, 18:16
Lokalizacja: Poznań
Motocykl: CBR 954
Rok produkcji: 2002

Post » 16 sierpnia 2011, 20:27

Tak wystrzeliłem:)
Szukałem jakiejś przywitalni ale nie udało mi się znaleść;)
Na imię mam Arek i jestem z Poznania. Na dwóch kółkach smigam od 6 roku życia. 954 posiadam od miesiąca (mój pierwszy sport), wczesniej była stara FZ 750 , VTR 1000 F, MOTORYNKA i SIMSON:) To ktoś pomoże z moim problemem??
pozdro

 
Posty: 1037
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 40
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 16 sierpnia 2011, 23:19

Bez kombinacji silnik z 929 do 954 nie podejdzie.
Musiał byś go wrzucic razem z wahaczem, bo integralna czescia silnika jest wlasnie jego mocowanie w silniku i nie pasuja zamiennie - to jest głowny i w sumie jedyny duzy problem.
Sprzeglo (tylko kompletne) i alternator z tego co wiem pasuja, jednynie dekiel alternatora jest inny i nie podejdzie, dekiel sprzegla pasuje.
Wtryski i przepustnice sa inne, oraz jednostka sterujaca (ECU) rozni sie programem - ale to nie problem bo na tych elementach bedzie chodził. Mam nadzieje ze nic nie namieszałem bo dawno temu sie tym bawiłem.

Awatar użytkownika
 
Posty: 416
Rejestracja: 18 lutego 2008, 19:05
Lokalizacja: LONDYN
Pochwały: 7
Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
Rok produkcji: 2001

Post » 17 sierpnia 2011, 00:05

ALTERNATOR JEST na100% INNY w 929 a 954

skrzynia tak samo-można wymienić ale kompletną........

 
Posty: 15
Rejestracja: 16 sierpnia 2011, 18:16
Lokalizacja: Poznań
Motocykl: CBR 954
Rok produkcji: 2002

Post » 17 sierpnia 2011, 15:58

misiopajur pisze:ALTERNATOR JEST na100% INNY w 929 a 954

skrzynia tak samo-można wymienić ale kompletną........


Masz racje....w takim razie nie szukam silnika 929 tylko dokładnie od mojego modelu 954.

Awatar użytkownika
 
Posty: 33
Rejestracja: 05 sierpnia 2011, 22:32
Lokalizacja: W-wa
Motocykl: SC57A
Rok produkcji: 2004

Post » 17 sierpnia 2011, 23:52

Z tego co się orientuję musisz uzbroić się w cierpliwość. Ponoć jest spory problem aby znaleźć piec do 954 :okulary2:

 
Posty: 17
Rejestracja: 14 września 2007, 21:52
Lokalizacja: Puławy
Motocykl: sc 33 stunt dzida
Rok produkcji: 0

Post » 18 sierpnia 2011, 11:48

jeżeli chodzi o alternator to może go przełożyć ale komplet tj. magneto uzwojenie i dekiel i bedzie to chodzic, ja mam w 954 komplet od 929 i lata jak należy, odnośnie sprzęgła się nie wypowiem ale poderzewam że jest podobnie.

 
Posty: 1037
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 40
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 18 sierpnia 2011, 12:12

MAJO pisze:jeżeli chodzi o alternator to może go przełożyć ale komplet tj. magneto uzwojenie i dekiel i bedzie to chodzic, ja mam w 954 komplet od 929 i lata jak należy, odnośnie sprzęgła się nie wypowiem ale poderzewam że jest podobnie.


Wlasnie o to mi chodzilo w poprzednim poscie, tylko nawias mi sie za wczesnie wstawił.....

 
Posty: 15
Rejestracja: 16 sierpnia 2011, 18:16
Lokalizacja: Poznań
Motocykl: CBR 954
Rok produkcji: 2002

Post » 18 sierpnia 2011, 21:14

KC właśnie zauważyłem że będzie problem z tym piecem:/


Wróć do Usterki/awarie (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości