Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 01:26

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

wydmuchało świece

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 518
Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:28
Lokalizacja: WLKP Kalisz
Pochwały: 7
Motocykl: była cbr 954 jest ZX10R
Rok produkcji: 2008

Post » 20 lutego 2011, 14:29

myśle ze na pytanie jakie jest prawdopodobieństwo ci nikt nie odpowie bo tego nie da się przewidzieć.ja tak myśle.a wyboru dokona kolega. ;)

 
Posty: 38
Rejestracja: 27 stycznia 2011, 19:06
Lokalizacja: OPR
Motocykl: SC57 HRC
Rok produkcji: 0

Post » 20 lutego 2011, 14:37

A wracając do gwintu...
Nie wiem czy z tymi tulejkami chodziło Wam o coś takiego http://allegro.pl/tulejka-sprezynka-do- ... 00828.html

czy zwykłe tulejki.Na takich sprężynkach miałem w poprzednim aucie przykręcony kolektor bo ktoś nie miał umiaru w rękach ;)
Co do uszczelki to tak jak koledzy pisali raz będzie ok a raz dmuchnie.

 
Posty: 567
Rejestracja: 05 marca 2008, 01:29
Lokalizacja: małopolsk
Pochwały: 2
Motocykl: SATAN-LUCYFER 954RR
Rok produkcji: 0

Post » 20 lutego 2011, 18:43

Wiem, ze na 100 procent nikt gwarancji nie da , ale chodziło raczej o to czy na 10 takich operacji 9 się udaje czy np. tylko jedna, bo wtedy można by się zastanawiać czy warto ciąć koszty, ale z Waszych wypowiedzi wynika, ze nie ma sensu, ale decyzja nie należy do mnie!! Dzieki za podpowiedzi!! Pozdrawiam!!

 
Posty: 46
Rejestracja: 07 kwietnia 2009, 10:07
Lokalizacja: Krosno Od
Motocykl: Honda CBR 1000RR HRC
Rok produkcji: 0

Post » 20 lutego 2011, 20:39

$iwy pisze:A wracając do gwintu...
Nie wiem czy z tymi tulejkami chodziło Wam o coś takiego http://allegro.pl/tulejka...1360600828.html
dokładnie te sprezynki z aukcji allegro są w głowicach 929 najlepszym ratunkiem..... miedzy gwintem a gniazdami zaworów jest tam cienka scianka więc nie chciałem ryzykować rozwiercania na wiekszy rozmiar. Miałem naprawiony gwint za pomocą spręzynki V-COIL i po takiej naprawie gwint jest dużo mocniejszy niż oryginalny..... uszczelke zastosowałem oryginalną z serwisu hondy bo na tym nie zaoszczędzisz...... a głowice zwalałem bo opiłki mordują silnik a nie masz nigdy gwarancji że wszystko wydmuchasz....

Awatar użytkownika
 
Posty: 566
Rejestracja: 09 lutego 2010, 20:42
Lokalizacja: Wrp
Pochwały: 7
Motocykl: streetfighter
Rok produkcji: 0

Post » 21 lutego 2011, 00:17

ja mam dwa gwinty zrobione taką metodą koszt w warsztacie co się tym zajmuje to około 25-30zł sztuka zrobiłem może 2 koła na tym i smiga bez zarzutu na razie :) tak jak napisał ktoś wcześniej za dużo miejsca tam nie ma więc trzeba uważać

 
Posty: 567
Rejestracja: 05 marca 2008, 01:29
Lokalizacja: małopolsk
Pochwały: 2
Motocykl: SATAN-LUCYFER 954RR
Rok produkcji: 0

Post » 21 lutego 2011, 03:08

walek809 rozumiem , że głowice ściągałeś i uszczelka oryginalna nowa przed założeniem głowicy zpowrotem?? I czy planowałeś głowice??

Awatar użytkownika
 
Posty: 566
Rejestracja: 09 lutego 2010, 20:42
Lokalizacja: Wrp
Pochwały: 7
Motocykl: streetfighter
Rok produkcji: 0

Post » 21 lutego 2011, 09:52

głowice ściągałem uszczelka nówka z serwisu hondy z krakowa zamawiałem i nie planowałem głowicy bo było zbędne

 
Posty: 3
Rejestracja: 14 kwietnia 2011, 15:03
Lokalizacja: Praszka o
Motocykl: Honda CBR 929 RR
Rok produkcji: 2000

Post » 02 września 2011, 11:53

Witam. Niestety mam podobny problem... zerwany gwint na głowicy ;/ Już wyjąłem głowicę, kupiłem uszczelkę. Powiedzcie mi czy tą sprężynkę wkręcam na stary gwint, czy muszę przegwintowac na nowo głowicę? i czy mam użyć kleju do gwintu przy wkręcaniu tej sprężynki ? z góry dzięki za odpowiedź. Pozdr.
HONDA CBR 929 RR FIREBLADE

Awatar użytkownika
 
Posty: 566
Rejestracja: 09 lutego 2010, 20:42
Lokalizacja: Wrp
Pochwały: 7
Motocykl: streetfighter
Rok produkcji: 0

Post » 02 września 2011, 20:15

masz zestaw naprawczy ? czy robisz to w warsztacie ? zawieź głowicę tam gdzie planują pewni tez robią gwinty koszt to 30 zł od zerwanego gwintu i masz pewność że zrobią to fachowo .
jak tak robiłem

Awatar użytkownika
 
Posty: 430
Rejestracja: 16 stycznia 2010, 14:23
Lokalizacja: Kobyłka
Pochwały: 5
Motocykl: 954 RR
Rok produkcji: 2003

Post » 04 września 2011, 22:40

walek809 pisze:masz pewność że zrobią to fachowo .


zkąd ta pewnośc??
ja po tym jak widziałem jak niektórzy fakchowcy robią coś fachowo to zwątpiłem. oczywiście trzeba znaleźdzć sprawdzonego mechaniora i wtedy mozna mieć tylko nadzieje że wszystko bedzie ok

Awatar użytkownika
 
Posty: 566
Rejestracja: 09 lutego 2010, 20:42
Lokalizacja: Wrp
Pochwały: 7
Motocykl: streetfighter
Rok produkcji: 0

Post » 05 września 2011, 04:29

zadałeś pytanie i odrazu odpowiedziałeś sobie na nie :brawo:
jak ktoś potrzebuje namiary na sprawdzony warsztat który dobrze naprawia gwinty mogę podać nie problem ;)

Poprzednia

Wróć do Usterki/awarie (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości