It is currently 16 November 2025, 15:51

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Regulator Alternator Ładowanie

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 12 June 2011, 10:38

zwarcie na celach itp a najczęsciej to robią tanie aku pochodzenia made in china...... Trzeba tego pilnować i zwracać uwage na to a nie bedzie problemów....
Oddam nerkę za cbr :)

User avatar
 
Posts: 23
Joined: 23 May 2010, 22:00
Location: Szeliga P
Motocykl: CBR 929rr
Year production: 2000

Post » 22 July 2011, 20:33

przed zima mialem przewijany alternator bo stary oberwal podczas szlifu("klata od maxa chroni teraz idealnie:) ) i po pewnym czasie padl. tydz temu padl mi znowu a aku po zimie mialem zmieniane na nowe i nie to najtansze.wiec aku odpada.mozliwe ze byl zle przezwojony bo regu. sprawny, aku nowy a zwarcia nie mam.

 
Posts: 433
Joined: 10 December 2008, 21:53
Location: Częstochowa
Motocykl: Suzuki Gsx-r 1000 K9
Year production: 2009

Post » 23 July 2011, 11:27

mozliwe tez mialem kiedys przewijany dwa razy i sie okazalo ze koles mial srednie pojecie jak chhcesz wysle ci na pw namiar na goscia ktory mi to zrobil raz a porzadnie i daje gwarancje.

User avatar
 
Posts: 422
Joined: 20 December 2011, 19:55
Location: Cieszyn
Points: 11
Motocykl: SC-57
Year production: 2004

Post » 27 June 2012, 20:06

Panowie, padł mi na 90 % alternator (mierzyłem zmienne napięcie na kostce 1.15V 2. 1.5V 3. 0V). Czy warto kupić takie coś? http://allegro.pl/uzwojenie-alternatora ... 09493.html Mam rabat u Olka, za 500zł będzie mój. Jeżdzę około 12 tyś km rocznie, więc zależy mi na solidnej częsci która wytrzyma jakiś czas. W Hondzie za orginał wołają 1200zł... :/

User avatar
 
Posts: 76
Joined: 07 May 2012, 17:38
Location: Częstochowa
Points: 1
Motocykl:

Post » 28 June 2012, 17:32

Rozważ przewinięcie starego. Ja tak zrobiłem, koszt 150 zł plus wysyłka do gościa. Gwarancja 12 miesięcy. No chyba, że tylko nowy chcesz. Tu masz telefon do faceta...503038126

User avatar
 
Posts: 679
Joined: 09 July 2011, 18:40
Location: Gubin
Motocykl: Honda cbr 929 rr
Year production: 2000

Post » 28 June 2012, 21:12

stashekcn wrote:Panowie, padł mi na 90 % alternator (mierzyłem zmienne napięcie na kostce 1.15V 2. 1.5V 3. 0V). Czy warto kupić takie coś? http://allegro.pl/uzwojenie-alternatora ... 09493.html Mam rabat u Olka, za 500zł będzie mój. Jeżdzę około 12 tyś km rocznie, więc zależy mi na solidnej częsci która wytrzyma jakiś czas. W Hondzie za orginał wołają 1200zł... :/



siemasz ostatnio tez mialem problem z altkiem, mam nr do goscia i przewija, swoj tez przewijalem gosc robi solidnie daje gwarancje itd :) mam do goscia nr jakbys chciał ???

[ Dodano: Czw Cze 28, 2012 9:12 pm ]
VIP, dokladnie tak jak mowi kolega :)
Pale Gume, a nie dusze

User avatar
 
Posts: 422
Joined: 20 December 2011, 19:55
Location: Cieszyn
Points: 11
Motocykl: SC-57
Year production: 2004

Post » 29 June 2012, 09:31

Dzięki Panowie, ale przewijanie średnio mnie interesuje (2 moich kolegów, co grzebia z motorami- odradzają). Bardziej zależy mi na opinii, czy ten z linku na coś sie nadaje, czy to 6 paczek wyrzucone w błoto

 
Posts: 1036
Joined: 24 April 2008, 21:04
Location: Łódź
Points: 43
Motocykl: SC33
Year production: 99

Post » 29 June 2012, 13:02

osobiscie nie testowalem alternatorow tego producenta. jeden z mocih znajomych w tamtym roku wymienial na produkt tetgo producenta w 929 i jak naarzie jest ok, podobno sa one juz poprawione i bardziej odporne na upalenie niz org.

User avatar
 
Posts: 422
Joined: 20 December 2011, 19:55
Location: Cieszyn
Points: 11
Motocykl: SC-57
Year production: 2004

Post » 30 June 2012, 03:04

Dzięki za info. Altek zakupiony, czeka na montaż ;)

[ Dodano: Sob Maj 04, 2013 10:12 am ]
Siemanko. Odświeżam problem, gdyż w Repsolu 2005 poszło ładowanie. Podmieniłem regler, akumulator. Dalej lipa. Pomierzyłem prąd zmienny na kostce alternatora. Wyszło przy 5 tyś obr na każdym kablu 68-78V, lecz na jednym wyskakuje 92V. Pytanko czy to może być przyczyną braku ładowania? Przebicie? Co jeszcze zdiagnozować? Pozdr

Previous

Return to Usterki/awarie (CBR1000RR SC57)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest