http://www.allegro.pl/show_item.php?item=1114493083
moze mial ktos doczynienia z takim moto??
zna ktos??
myslalem nad cr125 lub 250 ale trafia sie okazja zamienic...
suzuki dr650
- damianio
- Posty: 303
- https://www.facebook.com/wroclaw.meble.kuchenne/
- Rejestracja: 22 sierpnia 2008, 09:48
- Motocykl: szukam...
- Rok produkcji: 0
- Lokalizacja: serokomla
-
Miras
- Posty: 30
- Rejestracja: 09 kwietnia 2009, 13:33
- Motocykl: CBR 1000RR
- Rok produkcji: 2007
- Lokalizacja: W-wa
Byłem posiadaczem DR 650 z 1991 roku. Bardzo dobry motocykl, tylko zależy do czego ma Tobie służyć. Jeżeli do crossu (tor, błoto, piach) to zdecydowanie odradzam. Motocykl jest dosyć ciężki, waży około 150 - 160 kg. W mojej opinii świetny motocykl enduro - szutry, bezdroża, polne drogi, nawet trasa ale tylko na oponach półszosowych lub szosowych.
Żyje się tylko raz, ale jeżeli żyje się dobrze, to ten jeden raz wystarczy
- adipaw
- Posty: 283
- Rejestracja: 20 lipca 2010, 07:38
- Motocykl: aprilia sl falco 1000/ yamaha xt600
- Rok produkcji: 2001
- Lokalizacja: Wyszków
- marcinSC33
- Staly Bywalec

- Posty: 900
- Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
- Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
- Rok produkcji: 2007
- Lokalizacja: Rzeszów
Ja śmigałem taką kozą pare razy - jak latasz full crossem i chcesz zasuwać w terenie to nie warte zainteresowania takie moto jak DR650 - to jest fajny motocykl do lajtowej jazdy ale nie w błoto czy na tor. Jedynie na grzyby po suchym możesz zapodawać
Jak po jezdzie DR650 wsiadłem na WRke kumpla to jakbyś z motorynki na fajera wskoczył - niemal 
Wszystko zależy do czego Ci moto potrzeba. Ale jak latasz 250 w dwusuwie to naprawdę osiągi Cię zawiodą.
[ Dodano: Sro Wrz 01, 2010 7:49 pm ]
Napewno ma te zalety , że dużo części , w miarę tani w eksploatacji i wytrzymały oraz rzadki serwis - jak w każdym cywilu. Jak chodzi o wycieczki w teren lajtowe to też napewno się nada byle nie było zbyt mokro bo 150kg to dużo. Ludzie co latają enduro już bardziej 350tke polecają ze względu na wagę...
Wszystko zależy do czego Ci moto potrzeba. Ale jak latasz 250 w dwusuwie to naprawdę osiągi Cię zawiodą.
[ Dodano: Sro Wrz 01, 2010 7:49 pm ]
Napewno ma te zalety , że dużo części , w miarę tani w eksploatacji i wytrzymały oraz rzadki serwis - jak w każdym cywilu. Jak chodzi o wycieczki w teren lajtowe to też napewno się nada byle nie było zbyt mokro bo 150kg to dużo. Ludzie co latają enduro już bardziej 350tke polecają ze względu na wagę...