Obrotomierz i wyswietlacz wariuje 929
-
sosikon333
- Posty: 76
- https://www.facebook.com/wroclaw.meble.kuchenne/
- Rejestracja: 19 grudnia 2007, 14:24
- Motocykl: 1000 rr sc57b
- Rok produkcji: 2006
- Lokalizacja: Brodnica
Obrotomierz i wyswietlacz wariuje 929
Witam mam taki problem . Gdy przekrece kluczyk i wlacze zaplon ,wyswietlacz cieklokrystaliczny nic nie pokazuje a takze obrotomierz nie pracuje ( wszystkie kontrolki i podswietlenie dzialaja) gdy moto chwilke pochodzi zaczyna sie pojawiac wszystko na 4 sek i gasnie i tak w kolko jest jeszcze jedno ,kontrolka czerwona mrugnie dwa razy po wlaczeniu zaplonu moze ktos sie z tym spotkal? moze ktos wie jak zresetowac komputer?
-
wlodek23cbr
- Posty: 28
- Rejestracja: 09 lipca 2008, 20:34
- Motocykl: cbr 1000 rr
- Rok produkcji: 0
- Lokalizacja: Dąbrowa G
-
sosikon333
- Posty: 76
- Rejestracja: 19 grudnia 2007, 14:24
- Motocykl: 1000 rr sc57b
- Rok produkcji: 2006
- Lokalizacja: Brodnica
nowe odkrycie , jak odlacze na jakis czas aku ,to po podlaczeniu jest wszystko ok ale gdy tylko uruchomie silnik to wszystko gasnie na nowo i po kilku sek znowu na 4 sekundy sie wlacza, sekunda przerwy i znowu 4 sek i tak w kolo,no i te dwa mrugniecia czerwonej kontrolki jak zaplon wlaczam blad nr 2 w serwisowce to jest czujnik od filtra powietrza , stosuje sie do serwisu i w zaden sposob nie moge tego skasowac ,w tym tygodniu wsadze komputer do kumpla motoru i zobaczymy czy bedzie to samo
- sasza_19
- Posty: 694
- Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
- Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
- Rok produkcji: 2014
- Lokalizacja: Połaniec
wogóle nie zapali bo jest cos takiego jak immo - w hondzie HISS - programowany kluczyk wiec to odpada. ja bym Ci radził przepiąc same zegary i sprawdzić wtedy.
[ Dodano: Wto Lut 02, 2010 1:09 am ]
u mnie objawy takie były jak ladowanie padło wszystko gaslo swirowalo itp ale jak aku był naładowany to było wszystko wporządku.. pewnie gdzieś masy nie masz. zastanawia mnie jeszcze czy jakby źle działal regulator napiecia i dawal za duzy prad to tez mogloby byc cos nie tak?
[ Dodano: Wto Lut 02, 2010 1:09 am ]
u mnie objawy takie były jak ladowanie padło wszystko gaslo swirowalo itp ale jak aku był naładowany to było wszystko wporządku.. pewnie gdzieś masy nie masz. zastanawia mnie jeszcze czy jakby źle działal regulator napiecia i dawal za duzy prad to tez mogloby byc cos nie tak?
-
sosikon333
- Posty: 76
- Rejestracja: 19 grudnia 2007, 14:24
- Motocykl: 1000 rr sc57b
- Rok produkcji: 2006
- Lokalizacja: Brodnica
Witam, no wiec, komputer spawdzony w moto kumpla i na szczescie nie jest walniety ,kamien z serca ,teraz poszukiwania co sie sypnelo
[ Dodano: Nie Lut 07, 2010 9:37 pm ]
Juz problem znaleziony. Przelozylem zegary do kumpla moto i okazalo sie ze jakis uklad sie spalil a wiec jak uda sie zlokalizowac ktory, to wymiana lub zakup nowych budzikow ,dzieki za pomoc
[ Dodano: Nie Lut 07, 2010 9:37 pm ]
Juz problem znaleziony. Przelozylem zegary do kumpla moto i okazalo sie ze jakis uklad sie spalil a wiec jak uda sie zlokalizowac ktory, to wymiana lub zakup nowych budzikow ,dzieki za pomoc
-
Sallmo
- Posty: 4
- Rejestracja: 22 kwietnia 2018, 11:58
- Motocykl: Żółciutka SC44
- Rok produkcji: 2001
- Samochód: Ford Probe GT
- Lokalizacja: Farszafka
Re: Obrotomierz i wyswietlacz wariuje 929
Panowie mam prośbę o konsultacje 
Jesienią zmieniłem ECU bo miałem wersje słabszą Francuską (100kM) , wszystko działało ok na nowym kompie - wymieniłem tylko ECU i podmieniłem pestkę w kluczyku.. Zrobiłem tak ok 500 km. Po zimie nie działa obrotomierz, posprawdzałem kostki,masy i nic. Dopiero podmiana na stare ECU pomogła i obrotomierz zadziałał. Wiec "nowym" kompie nie działa obrotomierz a na starym działa - czyli (chyba?) spalony moduł. Teraz pytanie dlaczego przestał działać ? Zmieniłem aku tylko nic więcej nie dłubałem. Spaliłem ( np. przy wymianie aku , spalił mi go wyświetlacz biegów który na na koniec zeszłego sezonu czasem wariował i nie pokazywał nr, tylko się "kręcił" ?), jakoś czy po prostu miałem pecha i się komp już skończył ? Pewnie będę szukać kolejnego i chciał bym się ustrzec, bo nie chcę drugi raz popełnić błędu - sami wiecie troHu drogi
Jesienią zmieniłem ECU bo miałem wersje słabszą Francuską (100kM) , wszystko działało ok na nowym kompie - wymieniłem tylko ECU i podmieniłem pestkę w kluczyku.. Zrobiłem tak ok 500 km. Po zimie nie działa obrotomierz, posprawdzałem kostki,masy i nic. Dopiero podmiana na stare ECU pomogła i obrotomierz zadziałał. Wiec "nowym" kompie nie działa obrotomierz a na starym działa - czyli (chyba?) spalony moduł. Teraz pytanie dlaczego przestał działać ? Zmieniłem aku tylko nic więcej nie dłubałem. Spaliłem ( np. przy wymianie aku , spalił mi go wyświetlacz biegów który na na koniec zeszłego sezonu czasem wariował i nie pokazywał nr, tylko się "kręcił" ?), jakoś czy po prostu miałem pecha i się komp już skończył ? Pewnie będę szukać kolejnego i chciał bym się ustrzec, bo nie chcę drugi raz popełnić błędu - sami wiecie troHu drogi
