jaki jest koszt uzytkowania supermoto
-
eryk
- Posty: 19
- https://www.facebook.com/wroclaw.meble.kuchenne/
- Rejestracja: 18 października 2007, 20:43
- Motocykl: Fireblade 900 RR
- Rok produkcji: 0
- Lokalizacja: Oława
-
motobandyta
- Posty: 571
- Rejestracja: 29 lutego 2008, 19:06
- Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
- Rok produkcji: 0
- Lokalizacja: Warszawa/
trochę złe forum wybrałeś polecam www.supermoto.pl
wszystko zależy czego oczekujesz od motocykla supermoto i jakie mam mieć przeznaczenie.
jeśli kupisz jakiegoś wypasionego husaberga to masz zmianę oleju co 20 mh i regulację zaworów co 20 l paliwa, zmiana tłoka z tego co pamiętam to około 60 mh, korba co 3-ci tłok.
jeśli chcesz sobie tylko pośmigać po mieście to motocykl kasy drz czy lc4 jest zupełnie wystarczający a zmiana oleju to co jakieś 3k km.
pozdro
wszystko zależy czego oczekujesz od motocykla supermoto i jakie mam mieć przeznaczenie.
jeśli kupisz jakiegoś wypasionego husaberga to masz zmianę oleju co 20 mh i regulację zaworów co 20 l paliwa, zmiana tłoka z tego co pamiętam to około 60 mh, korba co 3-ci tłok.
jeśli chcesz sobie tylko pośmigać po mieście to motocykl kasy drz czy lc4 jest zupełnie wystarczający a zmiana oleju to co jakieś 3k km.
pozdro
- fabiq
- Staly Bywalec

- Posty: 820
- Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
- Motocykl: SC33
- Rok produkcji: 0
- Lokalizacja: Olsztyn
nie bluznij synu!!!!motobandyta pisze:jakiegoś wypasionego husaberga
Honda i tylko Honda - FMX 650 , SuperMoto z fabryki, ladny zgrabny i powabny, wymiany jak w zwyklym motocyklu drogowym
jesli adaptacja off-roadu na super moto to trzeba liczyc mniej wiecej jak MB napisal
5 mth olej w silniku
10 mth olej w skrzyni
30 mth tłok
w 4sówach czasy x2, chociaz przewaznie i tak szybciej sie cos zesra
ja na ten przyklad w piatek wymienialem olej w quadzie, dzis od godz. 10-16 przeprawa, jutro powtórka i olej do wymiany, wiec srednio co weekend
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte 
-
motobandyta
- Posty: 571
- Rejestracja: 29 lutego 2008, 19:06
- Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
- Rok produkcji: 0
- Lokalizacja: Warszawa/
- Tytus
- Administrator

- Posty: 1897
- Rejestracja: 19 lutego 2007, 13:56
- Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL
- Rok produkcji: 2009
- Lokalizacja: Katowice
- fabiq
- Staly Bywalec

- Posty: 820
- Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
- Motocykl: SC33
- Rok produkcji: 0
- Lokalizacja: Olsztyn
motobandyta, ale honda jest honda 
na drogowke to on wyglada okej, innych super moto nie mialem okazji macać a takiego fmx'a mialem na salonie i podobal mi sie do tego mial sliczny gang na ukladzie wydechowym leo vinci
u nas to wogole najwiecej lata KTM'ow i Yamahy, ale coraz wiecej ludzi przesiada sie na KTM'a chyba ze wzgledu na dostepnosc czesci w naszym regionie
na drogowke to on wyglada okej, innych super moto nie mialem okazji macać a takiego fmx'a mialem na salonie i podobal mi sie do tego mial sliczny gang na ukladzie wydechowym leo vinci
u nas to wogole najwiecej lata KTM'ow i Yamahy, ale coraz wiecej ludzi przesiada sie na KTM'a chyba ze wzgledu na dostepnosc czesci w naszym regionie
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte 
-
motobandyta
- Posty: 571
- Rejestracja: 29 lutego 2008, 19:06
- Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
- Rok produkcji: 0
- Lokalizacja: Warszawa/