jaki jest koszt uzytkowania supermoto

Wszystko na temat smigania w terenie... i na torze sprzętem supermoto
ODPOWIEDZ
eryk
Posty: 19
https://www.facebook.com/wroclaw.meble.kuchenne/
Rejestracja: 18 października 2007, 20:43
Motocykl: Fireblade 900 RR
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: Oława

Post autor: eryk »

ma pytanie .jaki jest koszt użytkowania super moto .ogólny koszt napraw ogumienia jak często ostatnio zainteresowało mię to i tak chciał bym się dowiedzieć zorientować jak by była taka możliwość .dzieki
motobandyta
Posty: 571
Rejestracja: 29 lutego 2008, 19:06
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: Warszawa/

Post autor: motobandyta »

trochę złe forum wybrałeś polecam www.supermoto.pl

wszystko zależy czego oczekujesz od motocykla supermoto i jakie mam mieć przeznaczenie.
jeśli kupisz jakiegoś wypasionego husaberga to masz zmianę oleju co 20 mh i regulację zaworów co 20 l paliwa, zmiana tłoka z tego co pamiętam to około 60 mh, korba co 3-ci tłok.
jeśli chcesz sobie tylko pośmigać po mieście to motocykl kasy drz czy lc4 jest zupełnie wystarczający a zmiana oleju to co jakieś 3k km.
pozdro
Awatar użytkownika
fabiq
Staly Bywalec
Staly Bywalec
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: fabiq »

motobandyta pisze:jakiegoś wypasionego husaberga
nie bluznij synu!!!! ;)

Honda i tylko Honda - FMX 650 , SuperMoto z fabryki, ladny zgrabny i powabny, wymiany jak w zwyklym motocyklu drogowym

jesli adaptacja off-roadu na super moto to trzeba liczyc mniej wiecej jak MB napisal

5 mth olej w silniku
10 mth olej w skrzyni
30 mth tłok

w 4sówach czasy x2, chociaz przewaznie i tak szybciej sie cos zesra

ja na ten przyklad w piatek wymienialem olej w quadzie, dzis od godz. 10-16 przeprawa, jutro powtórka i olej do wymiany, wiec srednio co weekend :P
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)
motobandyta
Posty: 571
Rejestracja: 29 lutego 2008, 19:06
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: Warszawa/

Post autor: motobandyta »

FMX to wielka kupa
ciężki słaby tyle tylko ze fajnie wyglada z daleka
Awatar użytkownika
Tytus
Administrator
Administrator
Posty: 1897
Rejestracja: 19 lutego 2007, 13:56
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL
Rok produkcji: 2009
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Tytus »

ja tam wymieniam co 2 jazdy filtr i olej w silniku a w skrzyni co 4 jazdy w mojej CRFce :) A koszt zaleza w duzej mierze na jakie czesci sie zdecydujesz w przerobce , firmowe czy tansze - zresszta jak w zyciu :)

przenosze do innego dzialu...
Awatar użytkownika
fabiq
Staly Bywalec
Staly Bywalec
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: fabiq »

motobandyta, ale honda jest honda :)

na drogowke to on wyglada okej, innych super moto nie mialem okazji macać a takiego fmx'a mialem na salonie i podobal mi sie do tego mial sliczny gang na ukladzie wydechowym leo vinci

u nas to wogole najwiecej lata KTM'ow i Yamahy, ale coraz wiecej ludzi przesiada sie na KTM'a chyba ze wzgledu na dostepnosc czesci w naszym regionie
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)
motobandyta
Posty: 571
Rejestracja: 29 lutego 2008, 19:06
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: Warszawa/

Post autor: motobandyta »

a może kolega chciał zapytać o superbike'a :ups:
ODPOWIEDZ

Wróć do „Off-road / supermoto”