It is currently 19 November 2025, 04:54

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Jakie Slaidery

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 59
Joined: 01 March 2009, 19:52
Location: nowa sól
Motocykl: GSXR 1000 K7
Year production: 0

Jakie Slaidery

Post » 20 June 2010, 17:49

Witam wszystkich..
Forum jest po to zeby dzielic sie informacjiami ktore zdobywamy na podstawie doswiadczenia swojego lub innych osob dlatego mam moze banlne pytanie dla wielu osob, jakiej marki slaidery uzywacie/polecacie..Oczywiscie rozumiem ze przede wszystkim maja spelniac one swoje zadanie, ale na rynku znajduje sie kilka marek proponujace produkty o roznej scieralnosci a slaidery ktore dotychczas uzywalem niestety wytrzymywaly dosyc krotko..Ciekaw jestem waszych opini w tej kwestii..

Z ciekawszych ktore mnie zaintersowaly to:
http://moto.allegro.pl/item1054791082_s ... 60d11.html
http://moto.allegro.pl/item1084057862_s ... rwone.html
Chyba ze macie jakis swoich faworytow;)

Pozdrawiam

User avatar
 
Posts: 900
Joined: 07 September 2007, 23:16
Location: Rzeszów
Points: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Year production: 2007

Post » 20 June 2010, 18:00

Ja używam Dainese Knee 2000 teraz przyjdzie mi nowy kpl w tym tygodniu. Ogólnie zadowolony jestem ale szybko się ścierają kupiłem drugie te same bo mi się trafiły za 70zł więc okazyjnie. W planach miałem kupić WIZ Racing ale w środku sezonu każda złotówka się liczy a za WIZy trzeba ok150zł dać (miałem mieć załatwione z UK ok25f).
Z tych , które dałeś wziąłbym te pierwsze...
Pozdro i miłego szurania po winklach ;-) Uważaj na siebie

[ Dodano: Nie Cze 20, 2010 6:01 pm ]
Jakbyś szukał coś z górnej półki to zainestuj w WIZ SPARKY ;-) tylko podobno warto podkleić mocniejszy rzep od środka np ze starych sliderów bo fabryczne słabe są

 
Posts: 59
Joined: 01 March 2009, 19:52
Location: nowa sól
Motocykl: GSXR 1000 K7
Year production: 0

Post » 06 July 2010, 20:40

Witam..
Dzieki za wskazowki Marcin, zamowilem Dainnese troszke potestowalem i okazaly sie rowniez dosyc slabe..wytrzymaly mi zaledwie 2-3 godziny ostrej jazdy na torze wiec niestety nie byly najlepszym zakupem - zakladam ze wiekszosc slaiderow bedzie na tym poziomie..Co ciekawe to wcale tak nie cisnalem asfaltu, a raszej delikatnie docieralem..

Obecnie zamowilem Wizy Sparky - Smile - dostalem w Holandii, ogolne wrazenie to musze przyznac ze wygladaja naprawde porzadnie, dobre wykonanie, twardy material plus tytanowe prety no i szczerze mowiac juz mnie ciekawi jak sie bedzie na nich latalo bo zapieralem sie ze tytanowe nie ale coz, trzeba i tego sprobowac..
Pozdrawiam..

User avatar
 
Posts: 680
Joined: 31 May 2009, 10:27
Location: Mrozy
Points: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Year production: 0

Post » 07 July 2010, 09:48

odnosnie slajderow wlasnie dlatego sadze ze i tak nie warto kupowac takich drogich lepiej kupic zwykle no-name bo i tak scieraja sie na podobnym poziomie a czasem dziadowski mateial uzyty do produkcji bezimiennych moze sie okazac lepszy.Ja tam kupuje najtansze jakie sa chociaz po zmianie w przyszlym sezonie kombiaka planuje wlasnie te wizz sparky bo sa gadzeciarko i chce miec z tego troszke radochy hihi:

User avatar
 
Posts: 1901
Joined: 19 February 2007, 14:56
Location: Katowice
Points: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Year production: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 07 July 2010, 10:09

po prostu jak checie mniej sciarac wystarczy nie dociskac kolano na maxa do asfaltu ;) Ja tak robie i teraz slaidery starczaja na wiecej :) ale oczywiscie nie wyglada to tak kozacko jak starte na calosci do skory slaidery kumpla :D

User avatar
 
Posts: 680
Joined: 31 May 2009, 10:27
Location: Mrozy
Points: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Year production: 0

Post » 07 July 2010, 10:29

tytus masz zupelna racje ale co jesli juz nie ma gdzie chowac kolan i nog??Ja juz nogi przy owiewce trzymam i staram sie jej prawie nie wystawiac i jak poczuje ze jestem blisko asfaltu to chowam noge najblizej jak sie da ale i tak szoruje.Ale jak to gdzies ktos madry powiedzial -zderzaki w samochodach sa od tego zeby sie nimi zderzac wiec slajdery sa po to zeby je zdzierac i zakladac nowe.

User avatar
 
Posts: 1901
Joined: 19 February 2007, 14:56
Location: Katowice
Points: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Year production: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 07 July 2010, 12:49

DOMEL, spooko mozesz zdjac slaidery i bedziesz mial dodatkowe kilka cm luzu miedzy kolanem i asfaltem ;) :P Mi tam nie usmiecha sie kupowania oryginalnych slaiderow za ponad 200zl co grubszy wyjazd :)

User avatar
 
Posts: 938
Joined: 31 December 2008, 16:05
Location: W-wa
Points: 11
Motocykl: SC57a
Year production: 2004

Post » 07 July 2010, 13:38

są dostępne slajdery z wtopionymi stalowymi prętami. starczają na więcej zabawy, a widok snopów iskier bezcenny :dance:

User avatar
 
Posts: 680
Joined: 31 May 2009, 10:27
Location: Mrozy
Points: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Year production: 0

Post » 07 July 2010, 15:14

Tytus, jak wspomnialem kupuje najtansze jakie sa bo po co przeplacac po 100 za arleny jak mam jakis wynalazek za 60 i schodza identycznie :P

User avatar
 
Posts: 30
Joined: 12 June 2010, 20:31
Location: Gdynia
Motocykl: ZX6R
Year production: 2009

Post » 26 July 2010, 00:11

blazej33 wrote:są dostępne slajdery z wtopionymi stalowymi prętami. starczają na więcej zabawy, a widok snopów iskier bezcenny :dance:


A są tutaj

Z przesyłką wychodzi ok 150 pln i dostawa w 3-4 dni


Return to Ogólne (CBR1000RR SC57)

Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 2 guests