It is currently 16 November 2025, 13:12

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Akrapović titanium evolution problem pełne otwarcie przepust

CBR 954

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003
 
Posts: 6
Joined: 17 June 2018, 13:22
Motocykl: CBR 954RR
Year production: 2003

Akrapović titanium evolution problem pełne otwarcie przepust

Post » 17 June 2018, 13:28

Cześć
Posiadam 954 rr z 2003 r. już kilka lat
w zimę postanowiłem założyć tłumik z kolektorem Akrapovića bez exup dałem za niego tylko praktycznie nowy nie pogiety 600 zł
Problem polega na tym że po tym zabiegu przy 3500 rpm po otwarciu powyżej połowy przepustnicy silnik zaczyna się dusić i mnie to trochę irytuje bo po mieście troche ten dolny zakres się przydaje .
Co zrobiłem :
-cewki sprawdzone
-świece sprawdzone
-fpr sprawdzony odpowietrzenie odpięte przy włączaniu zapłonu nic nie sika
-blok nie pękniety
-płyn chłodniczy jest tam gdzie ma być
posiadam power commandera od 929 przeklepałem mape z 954 do tego układu od 5 k odejście jest że gsxr 1000 ma problem mnie złapać .
ale denerwuje mnie te duszenie
Jeżeli ktoś miał podobny przypadek z pełnym wydechem i wie o co chodzi niech da znać jeżeli go kiedyś spotkam stawiam obiad ;)

 
Posts: 518
Joined: 30 January 2011, 23:28
Location: WLKP Kalisz
Points: 7
Motocykl: była cbr 954 jest ZX10R
Year production: 2008

Re: Akrapović titanium evolution problem pełne otwarcie prze

Post » 17 June 2018, 13:42

zacznij od hamowni.mape masz z internetu?

 
Posts: 6
Joined: 17 June 2018, 13:22
Motocykl: CBR 954RR
Year production: 2003

Re: Akrapović titanium evolution problem pełne otwarcie prze

Post » 17 June 2018, 22:25

tak ze strony power commander dedykowaną do tego tłumika tylko czy jak się usuwa exup to czy reguluje się coś przy przepustnicach ? generalnie na luzie wkręca się lux problem pojawia się pod obciążeniem

User avatar
 
Posts: 938
Joined: 31 December 2008, 16:05
Location: W-wa
Points: 11
Motocykl: SC57a
Year production: 2004

Re: Akrapović titanium evolution problem pełne otwarcie prze

Post » 18 June 2018, 01:52

bez exup powinno wywalic błąd, imo chyba musisz mieć exup eliminator do poprawnej pracy moto.

 
Posts: 6
Joined: 17 June 2018, 13:22
Motocykl: CBR 954RR
Year production: 2003

Re: Akrapović titanium evolution problem pełne otwarcie prze

Post » 18 June 2018, 12:42

silniczek został i sobie kręci na pusto dlatego błędu nie ma
exupa i klapek juz dawno nie ma

 
Posts: 501
Joined: 30 July 2014, 09:17
Location: pl
Points: 3
Motocykl: .
Year production: 2000

Re: Akrapović titanium evolution problem pełne otwarcie prze

Post » 18 June 2018, 16:53

po to masz ten exup żeby na wolnych dobrze ciągnął

 
Posts: 6
Joined: 17 June 2018, 13:22
Motocykl: CBR 954RR
Year production: 2003

Re: Akrapović titanium evolution problem pełne otwarcie prze

Post » 20 June 2018, 12:52

Ech wiem ale teoretycznie powininen słabiej ciągnąć ale się nie dusić przy pełnym otwarciu przepustnicy .

 
Posts: 501
Joined: 30 July 2014, 09:17
Location: pl
Points: 3
Motocykl: .
Year production: 2000

Re: Akrapović titanium evolution problem pełne otwarcie prze

Post » 20 June 2018, 18:20

weź może filmik nagraj, moja była r1 też miała CENZURA exup i wstawiony decat i na wolnych ona wcale nie jechała ale już na wyższych to szła jak wściekła z kolei teraz w sc57 mam też sport wydech bez zaworu i ciągnie ładnie i równo, żadnych pc gówien nie mam

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Re: Akrapović titanium evolution problem pełne otwarcie prze

Post » 20 June 2018, 19:40

Patryk_ wrote:weź może filmik nagraj, moja była r1 też miała CENZURA exup i wstawiony decat i na wolnych ona wcale nie jechała ale już na wyższych to szła jak wściekła z kolei teraz w sc57 mam też sport wydech bez zaworu i ciągnie ładnie i równo, żadnych pc gówien nie mam

Sam miałem wydechowy od początku do końca przelot filtry bmc bez strojenia i to fajnie się zbierało z miejsca.
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posts: 6
Joined: 17 June 2018, 13:22
Motocykl: CBR 954RR
Year production: 2003

Re: Akrapović titanium evolution problem pełne otwarcie prze

Post » 21 June 2018, 13:41

kurde tylko jak to nagrac podczas jazdy ale jakos nagram .
chodzi o to że na niskich obrotach 3k-4k otworzy się pełną przepustnice to zaczyna się dusić na pół gazu idzie ładnie ok .


Return to Modyfikacje i Tunning (CBR954RR SC50)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest