It is currently 19 November 2025, 04:39

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

czy regulator napięcia z CBR 1000 RR 2006-2007 będzie pasowa

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 12
Joined: 13 April 2010, 19:29
Location: Tarnów
Motocykl: Fireblade 1000 RR 2004
Year production: 0

czy regulator napięcia z CBR 1000 RR 2006-2007 będzie pasowa

Post » 29 August 2010, 20:06

witam, czy regulator napięcia z CBR 1000 RR 2006-2007 będzie pasował do modelu z 2004 r.? I jeszcze jedno pytanie czy słaby akumulator może palić alternator?
Last edited by jack187 on 07 December 2011, 20:58, edited 1 time in total.

User avatar
 
Posts: 680
Joined: 31 May 2009, 10:27
Location: Mrozy
Points: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Year production: 0

Post » 29 August 2010, 21:22

jack187 wrote:czy regulator napięcia z CBR 1000 RR 2006-2007 będzie pasował do modelu z 2004 r.
tego nie wiem bo nie mam 1000 rr ale wydaje mi sie ze powinien podejsc

jack187 wrote:czy słaby akumulator może palić alternator?
slaby nie,ale uszkodzony ktory ma wewnetrzne zwarcie wydaje mi sie ze moze powodowac nadmierne przeciazenie altka i tym samym jego spalenie

 
Posts: 12
Joined: 13 April 2010, 19:29
Location: Tarnów
Motocykl: Fireblade 1000 RR 2004
Year production: 0

Post » 30 August 2010, 10:35

dzięki wielkie! A czy orientujesz się może czy regulator napięcia może palić alternator?

User avatar
 
Posts: 680
Joined: 31 May 2009, 10:27
Location: Mrozy
Points: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Year production: 0

Post » 30 August 2010, 11:10

ciezko powiedziec ale wydaje mi sie ze jesli cos ma spalic to predzej aku rozwali niz alternator.To regulator jak sama nazwa wskazuje reguluje natezeniem pradu w obwodzie motocykla w zaleznosci od potrzeb.Ale jesli wymieniales juz altka kilka razy bo tak wnioskuje z twoich wypowiedzi ze napewno wiecej niz raz to byc moze jest jakies uszkodzenie w obwodzie.Moze jakies zwarcie albo cos.Tym powinien sie zajac elektryk.Dobrze by bylo jakbys sobie np taki regulator podmienil od kogos innego i sprawdzil prady ladowania tak jak to bylo juz opisywane na forum.Ale najpierw pomierz to wsyztsko na swoim regulatorze.To najszybszy sposob zeby cokolwiek zdjagnozowac.Oczywiscie musialbys miec wtedy pewnosc ze alternator jest w 100% sprawny

 
Posts: 12
Joined: 13 April 2010, 19:29
Location: Tarnów
Motocykl: Fireblade 1000 RR 2004
Year production: 0

Post » 31 August 2010, 12:57

dzieki

 
Posts: 319
Joined: 06 November 2008, 14:02
Location: katowice
Points: 1
Motocykl: sc57
Year production: 0

Post » 01 September 2010, 12:59

ja zapytam w temacie o podobną sprawę. Mianowicie czy to normalne że sc57a 2005r przy uruchamianiu dość długo kręcą ? mniej więcej 5-6 takich zakręceń zanim odpali po kilku dniach stania i około 3-4 zakrecenia zaraz po jeździe. Dla przykładu w gsxr k4 wystarczy musnąć rozrusznik i już chodzi a u mnie w 1000rr jednak trzeba chwilę potrzymać. Chcę się upewnić czy te modele tak mają czy to znak że akumulator albo regulator powoli padają?

User avatar
 
Posts: 680
Joined: 31 May 2009, 10:27
Location: Mrozy
Points: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Year production: 0

Post » 01 September 2010, 13:12

u mnie kazdy z kumpli kreci o wiele dluzej niz ja w swojej 929.Na dodatejk zawsze jak slysze odpalanie ich moto mam wrazenie ze kazdy z nich ma akumulator na wymarciu :P


Return to Ogólne (CBR1000RR SC57)

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot], Google [Bot] and 2 guests