It is currently 19 November 2025, 04:39

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Jakie prędkości

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 571
Joined: 29 February 2008, 20:06
Location: Warszawa/
Points: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Year production: 0

Jakie prędkości

Post » 10 April 2008, 18:23

Witam
mam takie pytanie: jakie maksymalne prędkości powinien osiągać fire na orginalnych przełożeniach na każdym biegu. jeśli macie zmienione zębatki :twisted: to piszcie na jakie i jak wam śmiga moto
pozdrawiam

 
Posts: 17
Joined: 16 April 2008, 21:12
Location: ostrów wi
Motocykl: cbr 900 rr sc33
Year production: 0

Post » 16 April 2008, 22:09

sc33.1-130,2-180,3-230.16/42

User avatar
 
Posts: 344
Joined: 06 June 2007, 20:12
Location: Warszawa
Points: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Year production: 2010

Post » 17 April 2008, 21:18

ukizz: O którym modelu Sc 33 mowisz ?

Bo w mojej z 98' - 1: 120 km/h, 2: 160km/h, 3: coś powyżej 200 km/h (nie wiem dokładnie :) ) przy przełożeniach takich jak ty masz..

User avatar
 
Posts: 265
Joined: 02 November 2007, 06:17
Location: Darłowo ;
Motocykl: ******
Year production: 0

Post » 17 April 2008, 22:09

ukizz wrote:sc33.1-130,2-180,3-230.16/42


Takie wyniki mam w swojej 954 :roll:

User avatar
 
Posts: 900
Joined: 07 September 2007, 23:16
Location: Rzeszów
Points: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Year production: 2007

Post » 18 April 2008, 08:21

Moje SC33 99 ma identyczne prędkości jak wyżej kolega pisał I-130 II-180 III-230.Poważnie na seryjnym wydechu i wogóle 100% seria (rozmiar opon także i nic niedłubane).Kumpel ma SC33 98 i takie same osiągi-obydwaj mamy 16/42

[ Dodano: Pią Kwi 18, 2008 8:23 am ]
Tylik zobacz czy napewno masz 16/42 ;-) pozdro

 
Posts: 571
Joined: 29 February 2008, 20:06
Location: Warszawa/
Points: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Year production: 0

Post » 18 April 2008, 13:14

ja w mojej sc57 mam 146-7 na I biegu reszty jeszcze nie mialem okazji sprawdzic :evil:

 
Posts: 812
Joined: 07 December 2007, 22:29
Location: Opole Lub
Points: 1
Motocykl: r1, drz 400
Year production: 0

Post » 18 April 2008, 15:58

135-140 na I na II 185 i tak o w 929;)

 
Posts: 17
Joined: 16 April 2008, 21:12
Location: ostrów wi
Motocykl: cbr 900 rr sc33
Year production: 0

Post » 18 April 2008, 20:59

99r mam oryginalne zębatki 16/42 i tak jak pisałem.1-130,2-180,3-230.sprawdziłem kilka razy,jak moje moto było zdławione tez tyle jechało ale trzeba było troche poczekac a dojdzie to tych prędkosci

User avatar
 
Posts: 85
Joined: 18 June 2007, 07:55
Location: Koszalin
Points: 1
Motocykl: SC33
Year production: 0

Post » 18 April 2008, 21:29

ukizz wrote:99r mam oryginalne zębatki 16/42 i tak jak pisałem.1-130,2-180,3-230.sprawdziłem kilka razy,jak moje moto było zdławione tez tyle jechało ale trzeba było troche poczekac a dojdzie to tych prędkosci


no myślę, że jeśli chodzi o sc33 to też się nie wyłamię i tak jak pisze większość na oryginalnych przełożeniach(teraz takie założyłem), na przełożeniu 16/44 bo tak miałem w zeszłym sezonie pamiętam tylko, że 270 był max teraz pewnie troszkę więcej, ale inna rzecz mnie tu zaciekawiła,

powiedz kolego ukizz piszesz o małym porównaniu zdławionej i odblokowanej a to ciekawy temat, piszesz, że idzie tyle samo tylko wolniej się rozpędza, a jak z wyższymi biegami? ile idzie zblokowana na maxa? i może się orientujesz na czym konkretnie polega blokada w sc33

pzdr

User avatar
 
Posts: 221
Joined: 20 January 2008, 15:35
Location: LUBAWA
Motocykl: HONDA FIREBLADE SC33-98R
Year production: 0

Post » 18 April 2008, 21:58

hmm.czy jesli zmienilem zzebatki z 16-42 na 15 -45 blat bedzie oszukiwal???chyba tak prawda??jednym slowem nakrecam wiecej kilometrow teraz
pozdrawiam Tomek

 
Posts: 17
Joined: 16 April 2008, 21:12
Location: ostrów wi
Motocykl: cbr 900 rr sc33
Year production: 0

Post » 18 April 2008, 22:31

Jak ja kupiłem to niewiedziałem ze jest zablokowana,dop po przejazdzce sie wkur... bo szła jak słaba 600(była zdławiona na 101 km).Prędkosci na 1 i 2 były takie same jak po odblokowaniu ale sie bardzo mozolnie wkręcala(guma na 1 trudna,na 2 prawie niemozliwa)maxa nie sprawdzałem bo bym musiał jechac na route 66.Dławiona była na krućcach gazników(aluminiowe zwęzki).Jeszcze sie musi roschodzic bo troche jej brakuje.

User avatar
 
Posts: 344
Joined: 06 June 2007, 20:12
Location: Warszawa
Points: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Year production: 2010

Post » 18 April 2008, 23:26

marcinSC33 wrote:Moje SC33 99 ma identyczne prędkości jak wyżej kolega pisał I-130 II-180 III-230.Poważnie na seryjnym wydechu i wogóle 100% seria (rozmiar opon także i nic niedłubane).Kumpel ma SC33 98 i takie same osiągi-obydwaj mamy 16/42

[ Dodano: Pią Kwi 18, 2008 8:23 am ]
Tylik zobacz czy napewno masz 16/42 ;-) pozdro



Wiem że napewno mam standardowe przełożenie czyli te 16/42 (wkońcu niedawno zmieniany cały napęd miałem :wink: )

Napewno nie była też dławiona bo bym raczej ? odczuł, pod koniec tamtego sezonu wymieniałem filter powietrza a teraz robiłem gaźniki (czyszczenie, regulacja i synchro).

Z tjuningu :mrgreen: jedyne co mam to wydeszek Akrapovic'a, pozatym nic nie dłubane

Najważniejsze: my mówimy o prędkościach osiąganych na 1 i 2 przy jakich obr. ?? bo ja sprawdzałem kręcąc tylko do czerwonego pola, bez wkręcania na czerwone i odciny :roll:
(nawet w Fast Bike'u przy teście Fireblade'ów pisali o podanych, moich prędkościach czyli 1:120, 2:160

Next

Return to Ogólne (CBR1000RR SC57)

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot], Google [Bot] and 2 guests