It is currently 18 November 2025, 22:59

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Crash pady sc57a

Jakie crash pady to sa

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 5
Joined: 04 March 2021, 23:08
Motocykl: Honda 1000rr 57a
Year production: 2005

Crash pady sc57a

Post » 05 March 2021, 19:33

Witam, ostatnio widziałem crash pady do Hondy sc57a na takich dwóch łapkach nie wymagających wiercenia w owiewkach. Ktoś wie co to za marka ma ktoś linka do zamowienia? Jedynie jakie znalazłem to takie na jednej łapie ale to nie te. Tamte sa min na dwóch w dziurze w owiewce bocznej. Mam zdjęcia jak coś. Myślę ze pomożecie. Crash pad miał takie zapracie na ramę

 
Posts: 35
Joined: 31 January 2020, 02:09
Location: W-wa
Points: 1
Motocykl: SC57A & SC59B
Year production: 2012
Samochód: BMW 5

Re: Crash pady sc57a

Post » 05 March 2021, 22:28

Nie lepiej zwykłe wiercone? Podobno te co są na jakiś wysięgnikach itd przeważnie gną się podczas wywrotki i w efekcie nic nie dają...

 
Posts: 5
Joined: 04 March 2021, 23:08
Motocykl: Honda 1000rr 57a
Year production: 2005

Re: Crash pady sc57a

Post » 06 March 2021, 09:09

Nie będę wiercił owiewek. Tamte były tak zaparte o ramę ze nie ma szans ich ruszyć. Trzymały się pod owiewka na łapkach dodatkowo zasuwaly sie k ramę takim ramieniem

User avatar
 
Posts: 670
Joined: 01 October 2011, 08:51
Location: Śląsk Bytom
Points: 10
Motocykl: 1000rr sc57a
Year production: 4

Re: Crash pady sc57a

Post » 06 March 2021, 09:51

Z crashpadami trzeba uważać bo w pewnych warunkach może narobić więcej szkody niż dobrego .
Ja zawsze od jakiegoś czasu montuję takie na ramieniu .
Po torze jeżdżę i co chwila gleba więc moje crashe dość je testuje .
Widziałem streettripla z oderwanym uchem w ramie i zawiniętym crashem . R1 z rama przesunięta względem silnika ale to normalne .
Ja miałem rennen po glebie odkręcałem śruby ustawiałem i jechałem dalej , przy hightside te ramie musiałem wymienić bo się skręciło

 
Posts: 5
Joined: 04 March 2021, 23:08
Motocykl: Honda 1000rr 57a
Year production: 2005

Re: Crash pady sc57a

Post » 06 March 2021, 19:09

Jak się skręciło nie uszkodziło owiewki?
I czy tez wymagały wiercenie w owiewce?

User avatar
 
Posts: 670
Joined: 01 October 2011, 08:51
Location: Śląsk Bytom
Points: 10
Motocykl: 1000rr sc57a
Year production: 4

Re: Crash pady sc57a

Post » 09 March 2021, 04:22

Jak dobrze pamiętam w sc57a było trzeba wiertać obojętnie jakie crashe

Ja zawsze na ramieniu bo co lepsze uszkodzona owiewka czy wyrwana śruba mocującą silnik w ramie ?
Wywaliłem się na moje pc40 ze nie zmienionymi crashami , parkingówka deczko szybsza , tulej aluminiowa z jednej strony już się stykła z brzegiem otworu ramy , pewnie jak by było szybciej było by bardziej

 
Posts: 136
Joined: 08 January 2010, 12:34
Location: Będzin
Points: 4
Motocykl: BMW S1000RR HP4
Year production: 2014

Re: Crash pady sc57a

Post » 12 March 2021, 12:53

poszukaj crash padow LSL
Bardzo dobre wykonanie , nie trzeba wiercic w owiewkach , mialem kilka przygod zawsze zdaly egzamin


Return to Ogólne (CBR1000RR SC57)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest