It is currently 19 November 2025, 01:32

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Kupno SC57A - na co zwrócić uwagę przy kupnie / jakie wady?

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 344
Joined: 06 June 2007, 20:12
Location: Warszawa
Points: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Year production: 2010

Kupno SC57A - na co zwrócić uwagę przy kupnie / jakie wady?

Post » 21 February 2013, 19:07

Witam.
Tak jak w temacie, interesuje mnie na co szczególnie trzeba zwrócić uwage przy kupnie tego modelu, lub młodszego modelu SC57B. Pobór oleju, skrzynia, jakieś awarie które często występują itp.

Czy występują jakieś wady fabryczne które często występują w tym modelu ?


Z góry dzięki.

User avatar
 
Posts: 422
Joined: 20 December 2011, 19:55
Location: Cieszyn
Points: 11
Motocykl: SC-57
Year production: 2004

Post » 21 February 2013, 20:02

SC57A miało wadliwe liczniki, które były wymieniane w ramach akcji serwisowych (zawyżały prędkość).

 
Posts: 29
Joined: 20 September 2012, 12:37
Location: Bedzin
Motocykl:

Post » 23 February 2013, 10:08

Witam, czy ktoś się orientuję czy są to oryginalne owiewki? http://allegro.pl/honda-cbr1000rr-fireb ... 20133.html

 
Posts: 111
Joined: 06 September 2010, 14:00
Location: WLKP
Points: 1
Motocykl: Franek Sc50>> GSX-R 1000 L1
Year production: 0

Post » 23 February 2013, 10:28

Made in China

 
Posts: 130
Joined: 16 June 2007, 10:29
Location: Śląsk
Motocykl: 1000rr
Year production: 2004

Post » 23 February 2013, 11:04

stashekcn wrote:SC57A miało wadliwe liczniki, które były wymieniane w ramach akcji serwisowych (zawyżały prędkość).


Zaniżały.

 
Posts: 29
Joined: 20 September 2012, 12:37
Location: Bedzin
Motocykl:

Post » 23 February 2013, 11:05

dzięki :)

User avatar
 
Posts: 344
Joined: 06 June 2007, 20:12
Location: Warszawa
Points: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Year production: 2010

Post » 23 February 2013, 12:58

jakoś mało tu sensownych odpowiedzi..

 
Posts: 136
Joined: 08 January 2010, 12:34
Location: Będzin
Points: 4
Motocykl: BMW S1000RR HP4
Year production: 2014

Post » 23 February 2013, 13:15

Bo poki co nikt nie stwierdzil jakiejs wiekszej usterki typu pekajaca rama lub powazna awaria silnika.

User avatar
 
Posts: 344
Joined: 06 June 2007, 20:12
Location: Warszawa
Points: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Year production: 2010

Post » 23 February 2013, 13:21

dzięki, o taką odp. mi chodziło :)

czyli rozumiem że mity o tym że Sc57A lub B potrafią wchłonąć dużo oleju można odłożyć na półkę? :)

ze skrzynią również nie ma żadnych większych problemów (mam na myśli - wypadającą 2'jke) ?

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 23 February 2013, 13:32

[quote]czyli rozumiem że mity o tym że Sc57A lub B potrafią wchłonąć dużo oleju można odłożyć na półkę?

ze skrzynią również nie ma żadnych większych problemów (mam na myśli - wypadającą 2'jke) ?
[/quote

skrajne przypadki są jak i ze skrzynią jak i z olejem. W 919 929 i 954 to często się słyszy że skrzynia pasła a o SC 57 już nie
Oddam nerkę za cbr :)

User avatar
 
Posts: 422
Joined: 20 December 2011, 19:55
Location: Cieszyn
Points: 11
Motocykl: SC-57
Year production: 2004

Post » 01 March 2013, 19:32

Dokładnie jak pisze wiertło. Ja mam SC-57A 2005 rok, zrobiłem nim juz 15 tyś, mam na liczniku 41 tyś km i nie dolewam oleju. Leję syntetyk Agipa 10W60, odpowiednik Motula 300V. W poprzednich CBR padały regulatory, tak w 1000RR są przypadki ze w okolicach 30 tyś pada alternator (ja tak miałem i pare osób na forum). No i praca silnika nie jest już taka aksamitna jak w 899cm3 czy 919 ;)

User avatar
 
Posts: 344
Joined: 06 June 2007, 20:12
Location: Warszawa
Points: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Year production: 2010

Post » 02 March 2013, 01:13

regulatory to juz chyba przypadłość Cbr :)

w 919 też u mnie swego czasu fabryczny OEM padł bez tzw. "żeberek chłodzących" :)



stashekcn wrote: No i praca silnika nie jest już taka aksamitna jak w 899cm3 czy 919 ;)


Co masz na myśli pisząc aksamitna? :P chodzi o klekot silnika jak w 954 czy płynność mocy jak w 919?

Next

Return to Ogólne (CBR1000RR SC57)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests