It is currently 19 November 2025, 03:10

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Jazda na 954 a 1000RR

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 51
Joined: 09 November 2008, 14:30
Location: Kalisz/ok
Points: 3
Motocykl: CBR 954 RR
Year production: 2003

Jazda na 954 a 1000RR

Post » 16 November 2011, 00:30

Witam,
Kilka dni temu stałem sie posiadaczem 1000 RR z 2005 roku, wcześniej jeździłem przez 3 sezony na 954, jeszcze wczesniej 929, sc28... Pierwsze wrażenia po jeździe pozytywne, daje sie odczuć więcej KM, sztywniejsza konstrukcja, stabilniejsza przy wyzszych prędkościach. Jedno co mnie trochę zdziwiło to, że w zakrętach 1000RR ma tendencje do prostowania motocykla ! Mam wrażenie że na poprzednich sprzętach z większą łatwością pokonywałem zakręty, a SC57 trzeba traktować bardziej siłowo. Niewiem czy może to wpływ amortyzatora HESD, czy inna przyczyna ale takie sa moje pierwsze odczucia. Pytanie do osób ujeżdżających SC57 czy wasze sprzety zachowują się tak samo? A może wypowie sie ktoś kto śmigał na 954 i 1000RR?
Fotki z treningów na Torze Poznań:
http://pl.fotoalbum.eu/krzychoRR

User avatar
 
Posts: 458
Joined: 27 September 2008, 22:59
Location: Wieluń
Points: 1
Motocykl: Była SC57,SC44,SC50 i obecnie SC57
Year production: 2004

Post » 16 November 2011, 00:38

Moja 1000RR prowadziła się w zakrętach tak samo dobrze jak 929 ale tendencje do prostowania miała VFR-ka a przyczyną było zbyt małe ciśnienie w oponach po nadmuchaniu ustąpił ten objaw. Może jeśli nie sprawdziłeś to być to przyczyną.

User avatar
 
Posts: 258
Joined: 07 December 2010, 11:23
Location: Mława, Sz
Motocykl: było SC 57 B jest GIX 1000
Year production: 2008

Post » 16 November 2011, 19:36

miałem podobnie jak ty z początku, ale pomogło jak zmieniłem na bardziej lepsze opony!

User avatar
 
Posts: 51
Joined: 09 November 2008, 14:30
Location: Kalisz/ok
Points: 3
Motocykl: CBR 954 RR
Year production: 2003

Post » 16 November 2011, 20:54

Ciśnienie sprawdziłem. Fakt jest taki że mam nieco niższe niż zalecane z przodu, ale nieznacznie. Myślę że to nie jest przyczyną, aczkolwiek sprawdzę po dopompowaniu. Może rzeczywiście to wina opon...? z przodu mam Conti Attack, a z tyłu Dunlop D208. Obie są z 2010 roku i mają jeszcze dużo bieżnika.
Fotki z treningów na Torze Poznań:
http://pl.fotoalbum.eu/krzychoRR

User avatar
 
Posts: 102
Joined: 07 February 2009, 16:42
Location: Paryz
Points: 1
Motocykl: RN19
Year production: 0

Post » 16 November 2011, 23:56

mialem taki problem jak ty KRzycho,
wszystko sie zmienilo na lepsze po wymianie opon
Jimi


Return to Ogólne (CBR1000RR SC57)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest