Moderators: maciekx, Tytus
-
-
- Posts: 175
- Joined: 21 November 2007, 11:58
- Location: NOL
- Motocykl: GSXR 1000 K8
- Year production: 0
» 17 October 2008, 14:13
Powiem szczerze że pierwszy raz spotykam sie z poprawianiem charkterystyki na dole niż z windowaniem mocy.Znaczy to że motorek ma dość mocy na górze.Teorii jest wiele.A tak dla śmiechu to 9tyś to już ładny sie przeciąg z moto robi i jeżdzenie na max odkrecenia od takich obrotów powoduje niezłe wrażenia.Myślałem nad wymianą całego kolektora,ale nie potrzebuje 5-6KM wiecej po to tylko żeby sie pochwalić że mam to założone.No a przy 170KM to uważam za przesade mówienie że to jest za mało mocy.Ciekawe ile % z tego jest wykorzystywane?
You can't fuck with
-
-
- Posts: 15
- Joined: 17 February 2008, 22:29
- Location: sochaczew
- Motocykl: 1000rr sc57a
- Year production: 0
-
» 18 October 2008, 23:05
Witam. Zalozylem pelny uklad arrowa i efektem bylem zalamany.Moto z dolu nie szlo wogole a od 6 tys dostawalo kopa. Generalnie mozna jezdzic lecz do uzytkowania w okolicach miasta troche lipa. Kat wywalony sonda wkrecona w wspawana w kolektory nakretke exup tez zlikfidowany. dopiero po zalozeniu PC i wgraniu odpowiednich map pod filtry KN i ARROW moto zaczelo fruwac jak marzenie. Dlatego pewien jestem ze wszelkie przerobki wydechu odbija sie na osiagach. ps czesto smigam z kolega na gixerze 1000 k7 i zdecydowanie latwiej mi teraz utrzymac tempo dlatego warto zmieniac wydech nawet jesli zyskasz 2 konie bo poprawia sie rowniez moment obrotowy i jego rownolinijnosc w calym zakresie obrotow. pozdro.
-
-
- Posts: 458
- Joined: 27 September 2008, 22:59
- Location: Wieluń
- Points: 1
- Motocykl: Była SC57,SC44,SC50 i obecnie SC57
- Year production: 2004
» 19 October 2008, 00:54
No to jednak przez zime trzeba będzie nazbierać na tego PC i hamownie bo teraz to jeździ się tylko na wysokości .
Return to Ogólne (CBR1000RR SC57)
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest