It is currently 19 November 2025, 01:25

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Bolec w stopce kierowcy.

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 186
Joined: 10 September 2013, 18:41
Location: Warszawa
Points: 2
Motocykl:

Post » 08 February 2014, 10:41

DOMEL wrote:jak znajde swoje to za 30zl to moge ci wyslac obydwa.Ja 1 co robie w moto to wlasnie wykrecam te bolce


OK. to jak nie są jakoś zrypane to chętnie kupię.

Dzwoniłem też do ASO i koszt tulejki to 22zł, a śruby 14,76zł, ale nie mają na stanie. Czas oczekiwania 2dni robocze.

DOMEL kiedy miałbyś czas, aby tego poszukać i dać znać czy się znalazły?
Przy okazji, czemu je wykręcasz? Mocniej kładziesz moto, czy po prostu ze względów estetycznych?

User avatar
 
Posts: 344
Joined: 06 June 2007, 20:12
Location: Warszawa
Points: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Year production: 2010

Post » 09 February 2014, 02:28

ja to tez zamawialem w Aso Hondy do swojej obecnej RR5, bo poprzedni właściciel wiele rzeczy pozmieniał lub nie oddał starych :) zamówiłem ze względów estetycznych jak i na ulice żeby było bo sprawdza się :)

..ale na tor tego nie polecam bo tylko nie potrzebnie stresuje iskrami spod nóg i efekt jak by moto już w szlifie leciał bokiem położony :D


tutaj efekty krótkiej przejażdżki na torze Lublin moja byłą, SC33 - http://www.bikepics.com/pictures/1437564/ :P

User avatar
 
Posts: 144
Joined: 13 November 2013, 19:43
Location: mazowieckie
Motocykl:

Post » 09 February 2014, 06:26

Może głupie pytanie temat śruby sie rozkręcił Panowie powiedzcie w czym ta śruba jest tak pomocna w ruchu miejskim poza estetyką jakie ona spełnia zadanie ? na torze wiadomo :/

 
Posts: 571
Joined: 29 February 2008, 20:06
Location: Warszawa/
Points: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Year production: 0

Post » 09 February 2014, 11:27

gczarkowski1 wrote: na torze wiadomo :/

co wiadomo?

User avatar
 
Posts: 344
Joined: 06 June 2007, 20:12
Location: Warszawa
Points: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Year production: 2010

Post » 09 February 2014, 12:09

na ulicy wiesz kiedy przeginasz ze zlozeniem, a i druga moze smieszna sprawa, ten bolec w podnozku duzo daje przy szlifie bo robi za dodatkowy wystajacy "crashpad" ktory sie sciera i wystaje (mimo iż podnożek się składa i złoży) ale maszyna tak mocno na asfalt sie nie polozy jak z nim i nie podeprze.. ale to tylko moja opinia :D

User avatar
 
Posts: 492
Joined: 12 November 2011, 21:22
Location: Utr
Points: 9
Motocykl: CBR 929
Year production: 2001

Post » 09 February 2014, 12:43

Zbędna pierdoła.. :)

User avatar
 
Posts: 344
Joined: 06 June 2007, 20:12
Location: Warszawa
Points: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Year production: 2010

Post » 09 February 2014, 14:24

ja tak jak Koczis lubie pełen oryginał jak wprost z salonu ze wszystkimi najmniejszymi pierdołami, naklejeczkami, śrubami.. tylko że dłubnięty :D :diabel2:

User avatar
 
Posts: 144
Joined: 13 November 2013, 19:43
Location: mazowieckie
Motocykl:

Post » 09 February 2014, 15:01

motobandyta wrote:
gczarkowski1 wrote: na torze wiadomo :/

co wiadomo?


to wiadomo co kolega wyżej napisał że drze po glebie jak moto kładziesz czyli jest mało wygodny ;)

User avatar
 
Posts: 186
Joined: 10 September 2013, 18:41
Location: Warszawa
Points: 2
Motocykl:

Post » 17 February 2014, 12:54

No ja na razie aby nie wydawać 70zł na dwie śrubki z tulejkami zrobiłem coś po swojemu.
Wygląda dość podobnie, choć na 100% nie jest tak wytrzymałe jak oryginał. Tyle tylko, że u mnie to ma służyć wyłącznie "ozdobnie" bo nigdy nie zejdę tak nisko aby tym przytrzeć.

Koszt 1 sztuki to ok. 2zł :D

tak to wygląda:
Image

User avatar
 
Posts: 55
Joined: 02 November 2013, 18:40
Location: Łódź
Motocykl:

Post » 17 February 2014, 13:18

hm... ciekawe:D

User avatar
 
Posts: 1546
Joined: 18 May 2011, 20:50
Location: Mrągowo
Points: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Year production: 2005

Post » 17 February 2014, 23:06

a ja głupi nie wiedziałem że to się wykręca :) i przez to gówno bym się wyłożył parę razy :)
wykręciłem i dopiero szło jechać fajnie w winklach od tamtego czasu leżą sobie w szufladzie :)

User avatar
 
Posts: 591
Joined: 21 April 2009, 18:38
Location: Radomsko
Points: 1
Motocykl: sc57a
Year production: 2005

Post » 18 February 2014, 08:28

Koczis moje oryginalne się powyłamywały jeden w winklu, a drugi jak moto się przy otwieraniu bramy położyło bo źle stopkę wystawiłem.
Lepiej wykręcić albo zrobić o połowę krótsze niż oryginały.
Moto Psycho

Previous

Return to Ogólne (CBR1000RR SC57)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests