It is currently 19 November 2025, 01:25

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

honda 1000rr 2006r spalanie

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 938
Joined: 31 December 2008, 16:05
Location: W-wa
Points: 11
Motocykl: SC57a
Year production: 2004

Post » 11 April 2012, 08:24

od full do rezerwy 120km
na spokojnie 150

User avatar
 
Posts: 422
Joined: 20 December 2011, 19:55
Location: Cieszyn
Points: 11
Motocykl: SC-57
Year production: 2004

Post » 11 April 2012, 09:49

robson1903 wrote:
miałem to samo po kupnie bladego, non stop pierwszy spod świateł, guma, stoppie i tak w kółko (znaczy spalanie na poziomie 12 l) ale po jakimś czasie samo to ustało :P
Wiadomo od kogo moto nie kupować :)


Jak kupujesz np 10 letni samochód w dieslu, to też myślisz że każdy zrobił nim tylko 100tkm i jeździł do kościoła, bez zadnej stłuczki ani obtarcia? Fireblade jest do zapierniczania. Co do spalania to moja SC-57 pali 7,10l/100km w mieszanym stylu jazdy, aczkolwiek nie krece jej do odcinki jak narazie

User avatar
 
Posts: 5
Joined: 20 October 2011, 12:05
Location: Wrocek
Motocykl: SC57a
Year production: 2005

Post » 11 April 2012, 12:16

Po czechach z 100kg plecakiem, 7-8L (nie nie, to nie moja dziewczyna, ani nie moj facet :))
Sam: traska 6-7, meka w miescie 8-9 przy kulturalnym palowaniu.

User avatar
 
Posts: 134
Joined: 11 October 2010, 19:44
Location: Wołomin
Points: 1
Motocykl: 1000rr
Year production: 2006

Post » 12 April 2012, 08:12

wiertło wrote:coś jest nie hallo że tyle mu łoi 7L-8L ale nie 14 L

[ Dodano: Sob Paź 15, 2011 7:44 pm ]
regulator Ciśnienia bym sprawdził lub zobaczyć czy paliwo nie CENZURA




A w którym miejscu jest i jak wygłąda ten regulator ciśnienia w sc57b bo jakoś nigdzie nie mogę tego znaleźć

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 12 April 2012, 10:30

nie wiem jak jest w sc57. Ale w 929 jest to na listwie wtryskowej jest wpięty wężyk powrotu paliwa. To tak wygląda jak filtr paliwa tylko że metalowy
Oddam nerkę za cbr :)

User avatar
 
Posts: 76
Joined: 18 March 2012, 15:04
Location: Gliwice
Motocykl:

Post » 25 April 2012, 01:17

Ja ciągle w zakresie 7,3 - 7,7. Gdzie ostatnio zrobiłem vmax i ostro waliłem to wziął 7,9. Na F4i bym miał przy takim jeżdżeniu z 10-11l.
Najmniej wziął 6,4. Jechaliśmy w grupie dość spokojnie.

 
Posts: 33
Joined: 13 February 2011, 12:40
Location: parczew/B
Motocykl: honda sc57
Year production: 2004

Post » 29 April 2012, 16:49

wiatam moja sc57 po przejechaniu 1800 kilm zuzywa 6,7 -7,1 jazda po autostradzie 160-220 na zbiorniku do rezerwy zrobilem 198 kilm czyli 7,0 l/100 kil

User avatar
 
Posts: 186
Joined: 10 September 2013, 18:41
Location: Warszawa
Points: 2
Motocykl:

Post » 10 November 2013, 17:30

No to i ja coś napiszę, choć to SC57a z 2005r.
Trasa:
20km po bocznych drogach - 90-110km/h
195km - autostrada - 110-130 plus 2 razy 299 przez jakieś 2-5s
34km po Warszawie

Zalane pod korek - przebieg 249km - zalane pod korek - spalanie 5,53L/100km :D

Chyba dobry wynik?
Moto miało(bo już nie ma) sportowy wydech i PC3, które ponoć może powodować większe spalanie o jakieś 0,5-1L.
Mam nadzieję, że teraz jak moto wróciło do serii to uda mi się zejść na 4,9L/100km oczywiście na trasie. Taki rezultat uzyskiwałem bez problemu na R1, więc i tu może się uda.

User avatar
 
Posts: 422
Joined: 20 December 2011, 19:55
Location: Cieszyn
Points: 11
Motocykl: SC-57
Year production: 2004

Post » 10 November 2013, 23:24

Skuter sobie kupcie, jak chcecie mało palić ;) To ma CENZURA#alać, a czy spali 6 czy 8 litrów to dla mnie jeden czort

User avatar
 
Posts: 186
Joined: 10 September 2013, 18:41
Location: Warszawa
Points: 2
Motocykl:

Post » 11 November 2013, 00:37

Oj tam od razu skuter. Ja nie jeżdżę na litrach aby zap.... tylko dla tego, że dają duże poczucie pewności siebie na drodze. Chcesz coś wyprzedzić to nie ma problemu, bez względu na jakim biegu jesteś. Ostre hamowanie - proszę bardzo.
Dodatkowo na sportach wygodniej mi się siedzi/jeździ niż na turystykach :D
Może mój styl jazdy jest wynikiem już 14lat w siodle i tego, że mam dla kogo żyć, a motocykl traktuję jako miłe hobby, a nie sposób na wyżycie się i podniesienie sobie EGO.

User avatar
 
Posts: 900
Joined: 07 September 2007, 23:16
Location: Rzeszów
Points: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Year production: 2007

Post » 11 November 2013, 00:58

W mojej byłej sc57a przy seryjnym setupie (wszystko seria) wychodziło mi średnio:
- na dalekich wycieczkach, autostradowe przeloty , średnia +/- 160km/h -ok.6,2-6,5l/100km
- przy kręceniu w mieście i średniej , rozsądnej , rekreacyjnej jezdzie ok.7,5l/100km
- podczas jakichś ostrzejszych jazd po winklach czy wyjazdów na tory gokartowe nie liczyłem,

Po zmianie przełożenie na 15/42 , dołożeniu filtrów K&N, wydechu Mivv, flapper i par modzie niewiele wzrosło spalanie - jednak krótsze przełożenie zachęcało do korzystania z niego to styl jazdy się nieco zmienił i wymusił jego wzrost.

Previous

Return to Ogólne (CBR1000RR SC57)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests