It is currently 19 November 2025, 03:12

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Crash Pady

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 66
Joined: 02 February 2008, 20:41
Location: wrocek
Points: 1
Motocykl: sc59
Year production: 0

Crash Pady

Post » 06 July 2008, 17:41

Witam mam pytanie chce zamontować jak w temacie pady do sc 57 2004 rok,proszę o opinie jakiej firmy i jak to zrobić bo z tego co sie dowiedziałem to tzreba wiercić otwory.

Chciałem również zapytac jaki alarm założyc do tego modelu,żeby był z odcieciem zapłonu bo jeden facet zaproponował mi taki można powiedzieć straszak tylko bez odcięcia,gość chyba raczej nie montował w motorach albo ma małe pojęcie, z góry dziekuje za info.
Last edited by jaro on 01 January 1970, 02:00, edited 1 time in total.

 
Posts: 6
Joined: 19 May 2008, 11:08
Location: Warszawa
Motocykl: CBR1000RR
Year production: 0

Re: Crash Pady

Post » 09 July 2008, 16:47

jaro wrote:Witam mam pytanie chce zamontować jak w temacie pady do sc 57 2004 rok,proszę o opinie jakiej firmy i jak to zrobić bo z tego co sie dowiedziałem to tzreba wiercić otwory.

Chciałem również zapytac jaki alarm założyc do tego modelu,żeby był z odcieciem zapłonu bo jeden facet zaproponował mi taki można powiedzieć straszak tylko bez odcięcia,gość chyba raczej nie montował w motorach albo ma małe pojęcie, z góry dziekuje za info.


Tez szukalem crashpadow przy ktorych nie trzeba wiercic owiewki i jedyne jakie udalo mi sie znalezc to PWL znajdziesz ich wyroby na allegro a zaplacilem chyba 290 pln. Co do alarmu to chetnie przeczytam co inni ludzie na forum napisza. Pozdro

 
Posts: 571
Joined: 29 February 2008, 20:06
Location: Warszawa/
Points: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Year production: 0

Post » 09 July 2008, 17:08

to nie masz HISS w swoim moto?

 
Posts: 28
Joined: 09 July 2008, 20:34
Location: Dąbrowa G
Motocykl: cbr 1000 rr
Year production: 0

Post » 09 July 2008, 20:37

witam jam mam w swojej cbr crashpady LSL nie trzeba wiercic sa rozne kolory na www.scigacz.pl znajdziesz

User avatar
 
Posts: 820
Joined: 16 June 2008, 12:23
Location: Olsztyn
Points: 10
Motocykl: SC33
Year production: 0

Post » 09 July 2008, 22:27

tylko czy taki crashpad zamocowany jedna sruba do ramy na przedluzonym ramieniu nie zmieni swojego miejsca pobytu w razie paciaka? mysle ze jest to takie klejenie silnika na poxipol - i tak sie CENZURA
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posts: 66
Joined: 02 February 2008, 20:41
Location: wrocek
Points: 1
Motocykl: sc59
Year production: 0

Post » 11 July 2008, 21:54

Mam HISSA ale chciałem założyć jakis alarm,a co do tych Craschpadów moze poczekam do motobazaru żeby oglądnąć co i jak chyba że znajde w sklepie cos konkretnego,dzieki za info panowie.

User avatar
 
Posts: 244
Joined: 21 March 2008, 00:43
Location: Drzewica/
Motocykl: CBR 1000rr kosa z USA
Year production: 2005

05

Post » 14 January 2009, 22:08

witam koledzy, mam pytanie odnosnie czy mocowanie crasch padow z 06 roku beda posawac do 05 w sc57. szukalem na necie ale mam tylko LSL ale sa za drogie ponad 550 zl. moze ktos wie gdzie mozna kupic cos za mniejsza kaske....
"POLICJA "stoj bo strzelam .......... ze sprzegla hehe

User avatar
 
Posts: 265
Joined: 02 November 2007, 06:17
Location: Darłowo ;
Motocykl: ******
Year production: 0

Post » 14 January 2009, 23:50

fabiq wrote:tylko czy taki crashpad zamocowany jedna sruba do ramy na przedluzonym ramieniu nie zmieni swojego miejsca pobytu w razie paciaka? mysle ze jest to takie klejenie silnika na poxipol - i tak sie CENZURA


Miałem pierwotnie crash-pady pewnej niemieckiej firmy której nazwy teraz nie pamiętam, jest to nie istotne :wink: Były one dość krótkie, w kształcie grzybka, mocowane na srubie do ramy i silnika. Po szlifie efekt był taki, że starła się połowa crash-pada chroniąc przednią owiewkę, niestety moto oparło się również na części zadupka-ale minimalnie, większość przyjął set pasażera :D Także spełniły swoją rolę w 100%. Pewnie duże znaczenie bedzie miała długość śruby i właściwości materiału z jakiego są wykonane...
Jakiekolwiek przedłużanie ramienia bedzie pogarszało właściwości...Chodzi o to żeby się ładnie strał przyjmując energię z uderzenia a nie wygiął czy połamał...
Obecnie mam założone dłuższe walcowe na krótkiej śrubie,ale mam nadzieję że nie bedę miał okazji opisywać jak się sprawdzają :P

User avatar
 
Posts: 119
Joined: 14 July 2008, 18:36
Location: LUBLIN city
Motocykl: CBR 1000RR
Year production: 0

Post » 16 January 2009, 10:02

Jesli chcesz tanim kosztem i nie chodzi ci o logo producenta, masz kogos z tokarką to kup sobie ertalon i jesli masz troszke zmyslu technicznego to bez problemu pomiezysz dlugosci. Wielu moich znajomych ma wlasnie takie crasze. Niejednokrotnie zdawaly egzamin bo ertalon wlasnie sie sciera a nie peka. Mnie do mojego moto wyszlo 100zl ze wszystkim. Zrobilem sobie kapke dluzsze. Moze gozej wyglada ale mozna moto polozyc podniesc bez zadnej ryski.

User avatar
 
Posts: 128
Joined: 27 January 2009, 22:31
Location: Lublin
Motocykl: 1000 RR
Year production: 7

Post » 27 January 2009, 22:40

Zrobilem sobie kapke dluzsze. Moze gozej wyglada ale mozna moto polozyc podniesc bez zadnej ryski.


Moglbys dac jakies foto tego jak ci to wyszlo. Lub jakis opisik w ktorym miejscu mocowales, w jaki sposob i jaka masz dlugosc tych craszow.
Jestem wlasnie na etapie robienia sobie i chetnie cos sie dowiem lub wymienie spostrzezenia.


Return to Ogólne (CBR1000RR SC57)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest