It is currently 17 November 2025, 19:52

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

zamiana f4 na sc28

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 11
Joined: 07 April 2012, 13:28
Location: Malbork
Motocykl:

zamiana f4 na sc28

Post » 07 April 2012, 13:38

Witam was wszystkich zarejestrowałem się na forum dla zadania tego pytania które mnie troszkę nurtuje.
od dwóch lat smigam na CBR f4
w tym roku mam okazję zakupu sc28
Powód zamiany to nie pojemność czy moc większa od mojego a bardzo duże dofinansowanie tego motocykla.
w skrócie opisze:
Polerowana rama i felgi na lustro
chrom na kolektorze i paru elementach.
Szyba turystyczna i kierownica wyższa wraz z nową półka.
Lampa ksenonowa i zapalniczka
nowy napęd
dodatkowy obieg dopalania spalin - nie wiem jak to fachowo się nazywa
wiatrak na regulatorze napięcia
orurowanie silnika - coś jak do stuntu ale mniejsze skromniejsze ładniejsze zamiast crash padów.
na zadupku zrobiona kratka z metalowych cienkich pręcików aby torby boczne nie obijały plastików.
przewody hamulcowe w stalowym oplocie
wydech Devil
tyle pamiętam jedyne co bak był uszkodzony i mało fachowo polakierowany ale to pikuś.

Maszyna sprawdzona kolega 7lat na niej jeździj i to on wszystko zrobił, wiem że śmigał na kole ale mało miał jedna wywrotkę ale moto poszło ślizgiem po asfalcie w nic nie uderzyło. od dwóch lat stoi nieużywane w ciepłym garażu.

Natomiast moja CR F4 jest jeszcze fabryczna jedyne co nowe opony ten sezon, aku nowy, przerobione siedzenie u tapicera na zamówienie, gładkie wypełnienie zadupka na zamówienie.

jedyne co mnie zniechęca to roczniki sc28 1992 f4 2000
pomóżcie podjąć dobrą decyzje.
Last edited by kotekmk on 07 April 2012, 15:10, edited 1 time in total.

User avatar
 
Posts: 566
Joined: 09 February 2010, 20:42
Location: Wrp
Points: 7
Motocykl: streetfighter
Year production: 0

Post » 07 April 2012, 13:54

zarzuć foty tego opisywanego cuda .
przeważnie jak zmienia się sprzęt to an nowszy nie odwrotnie :D

 
Posts: 11
Joined: 07 April 2012, 13:28
Location: Malbork
Motocykl:

Post » 07 April 2012, 13:57

fot nie mam, właśnie przeważnie jak się zmienia to na nowszy:)
ale tutaj z jednej strony chce uratować moto przed pójściem w niepowołane ręce.

User avatar
 
Posts: 566
Joined: 09 February 2010, 20:42
Location: Wrp
Points: 7
Motocykl: streetfighter
Year production: 0

Post » 07 April 2012, 14:05

a co zamieniasz się moto za moto czy jakaś dopłata itp?

 
Posts: 11
Joined: 07 April 2012, 13:28
Location: Malbork
Motocykl:

Post » 07 April 2012, 14:09

nie nie zamiana, będę musiał swoją sprzedać, a za tamtą gotówkę położyć.
ale to nie istotne istotny właśnie ten wiek. zamiana nowszej na starszą czy to nie głupie posunięcie.

User avatar
 
Posts: 566
Joined: 09 February 2010, 20:42
Location: Wrp
Points: 7
Motocykl: streetfighter
Year production: 0

Post » 07 April 2012, 14:13

twoja kasa twój wybór że tak powiem :D
ile ceni tą sc28 ?

 
Posts: 11
Joined: 07 April 2012, 13:28
Location: Malbork
Motocykl:

Post » 07 April 2012, 14:16

widać że ciężko mu się z nią rozstać i głośno jeszcze nie powiedział ceny,
wiadomo moja kasa mój wybór ale kasa to nie wszystko i tak jak pisałem nie o to chodzi:) postaram się załatwić fotki.

foto mojej i tej sc28
http://catdesign.com.pl/fotosc28.jpg

User avatar
 
Posts: 591
Joined: 21 April 2009, 18:38
Location: Radomsko
Points: 1
Motocykl: sc57a
Year production: 2005

Post » 07 April 2012, 16:08

Podobno ktoś zrobił na sc28 200 tys. km. Gdybym ja miał kupować taki motocykl i w bdb stanie to chyba bym go sobie zostawił jako klasyka - bo pewnie już ma, albo zbliża się do 20. :D
Moto Psycho

 
Posts: 11
Joined: 07 April 2012, 13:28
Location: Malbork
Motocykl:

Post » 07 April 2012, 16:12

niestety ale na dwa motocykle to polskie realia bynajmniej mi nie pozwalają.

User avatar
 
Posts: 422
Joined: 20 December 2011, 19:55
Location: Cieszyn
Points: 11
Motocykl: SC-57
Year production: 2004

Post » 07 April 2012, 16:14

No nie wiem, to masz 8 lat starsze moto. Ja bym został przy F4 skoro orginał.

User avatar
 
Posts: 172
Joined: 24 December 2011, 00:37
Location: Puławy-Kozienice
Points: 7
Motocykl: sc33
Year production: 1998

Post » 07 April 2012, 16:50

Miałem podobny dylemat z tą zamianą na starszy motocykl, mianowicie miałem horneta z 2005 a przesiadłem się na stare poczciwe sc33 z 1998 i jestem MEGA ZADOWOLONY :):) :jupi:

User avatar
 
Posts: 164
Joined: 26 March 2010, 23:16
Location: kalisz
Points: 1
Motocykl: FIREBLADE SC59
Year production: 2008

Post » 07 April 2012, 17:01

moje zdanie jest takie ,skoro to kolegi przejedz sie nia ,wyczujesz czy sie dobrze czujesz , podoba ci sie ,chcesz ja miec ,to ja bierz , musisz jeszcze cene przekalkulowac ,na takim klasyku jesli technicznie jest ok to mi sie wydaje ze nie stracisz

Next

Return to Ogólne Dyskusje

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 14 guests