Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 22:28

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

SPALANIE

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 34
Rejestracja: 22 lutego 2011, 17:54
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR 954
Rok produkcji: 2002

SPALANIE

Post » 31 maja 2011, 10:33

Witam, jestem od niedawna posiadaczem cbr 954, wcześniej GSX-R i SC 33. Zwracam sie z prośbą znajacych ten model oraz jeżdzących na nim. Mianowicie chodzi mi o spalanie w mojej 954. Przy spokojnej normalnej jeździe ulicami Warszawy wyszło mi spalanie 12,8l/ 103 km załamka....co dopiero jak go pogonie;/ Mam założony sportowy filtr powietrza BMC oraz wydech pełen przelot D&D, podejrzewam ze przez to mam takie spalanie, ale nie bardzo sie znam....moze ktoś cos doradzi? Czy jakoś trzeba dostroić te rzeczy? pozdrawiam i dziękuje z góry za pomoc KAROL

 
Posty: 366
Rejestracja: 02 grudnia 2007, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 1
Motocykl: cbr sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 31 maja 2011, 15:27

to cos nie tak kolego,moja pali 9-10 ale jej nie oszczedzam.

 
Posty: 34
Rejestracja: 22 lutego 2011, 17:54
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR 954
Rok produkcji: 2002

Post » 31 maja 2011, 16:49

no własnie wiem ze coś jest nie tak, tylko nie mam pojecia co i dlaczego...może coś doradzisz?

Awatar użytkownika
 
Posty: 75
Rejestracja: 18 grudnia 2010, 19:37
Lokalizacja: Zawiercie
Motocykl: Honda CBR 954
Rok produkcji: 2003

Post » 31 maja 2011, 19:52

U mnie natomiast przy sportowym filtrze i akrapoviću spalanie wychodzi 8,5 do 9 litrów przy nie oszczędzaniu, jak dla mnie nie jest źle ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 167
Rejestracja: 16 stycznia 2011, 22:35
Lokalizacja: Gdańsk
Pochwały: 2
Motocykl: CBR 600 F4i Sport
Rok produkcji: 2001

Post » 31 maja 2011, 21:17

Komputer nie pokazuje Ci żadnych błędów? Masz założony PC3? Wg. mnie wtryskiwacze podają poprostu za dużo paliwa i nie ma na tą ilość wpływu wydech czy filtr. Jakiś czujnik może też nawalać. ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 175
Rejestracja: 01 października 2008, 09:12
Lokalizacja: Nowa Deba
Pochwały: 2
Motocykl: cbr 929rr
Rok produkcji: 2001

Post » 31 maja 2011, 22:20

dokladnie moja cbr954 palila 5,5-6l na setke tak turystycznie na pelnum wydechu akrapa bez exapu i innych bajerow oraz z fitrem k&n moze tak kalpka ci sie gdzies podwiesila co masz w airboxe i jest caly czas zamknieta i sam wache ciagnie a za malo powietrza
przechuj ninia:)))

Awatar użytkownika
 
Posty: 277
Rejestracja: 15 lutego 2011, 21:33
Lokalizacja: NGI
Motocykl: była SC33// szukam
Rok produkcji: 1998

Post » 31 maja 2011, 22:44

a w jakim stanie masz ten filtr powietrza? może wygląda jakby go ciągano po szutrach ? :D :D
Lewy pas, gaz i płynę...
54.036592,21.799654

 
Posty: 34
Rejestracja: 22 lutego 2011, 17:54
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR 954
Rok produkcji: 2002

Post » 01 czerwca 2011, 00:09

Dzięki wam za podpowiedzi...ogolnie filtr jest nowy....błędów żadnych mi nie wykazuje....pali bez problemu, idzie ładnie, power commandera nie mam. Mam też chwilowe spalanie czyli ile przejedzie na 1 L paliwa i wyświetla mi sie tak: mocne przyspieszenie zejdzie mi nawet do 3-4 km/ 1l a jak jade 100km/h na 6 biegu to mi wyskakuje około 23km/l. Co o tym sądzicie jak jest w waszych modelach? pozdrawiam dzieki

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 01 czerwca 2011, 03:28

sprawdz na listwie wtryskiwaczy ten zaworek podciscieniowy z lewej stony sciagnij weżyk i nie może tam sie pokazac paliwo bo bedziesz miał w oleju wache i zobacz olej czy Ci nie przybywa.

[ Dodano: Sro Cze 01, 2011 3:31 am ]
a i oczywiscie odpal go na tym odpietym wezyku . Moze byc walnieta mebrana i bedzie Ci loeciec
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 366
Rejestracja: 02 grudnia 2007, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 1
Motocykl: cbr sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 01 czerwca 2011, 05:05

dokładnie,kumpel miał to CENZURA..e i tez mu paliła od h..a,to sie nazywa regulator cisnienia paliwa.i wygląda tak http://www.stuntpoland.eu/threads/22985 ... owych-hond

 
Posty: 34
Rejestracja: 22 lutego 2011, 17:54
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR 954
Rok produkcji: 2002

Post » 02 czerwca 2011, 10:22

koledzy patrzyłem i faktycznie poziom oleju sie podniósł:((( czyli jest beznzyna w oleju....jak to naprawic? gdzie jest ta listwa wtryskiwaczy i ten zaworek podciscieniowy? jak to wszystko naprawic? amora mam przykręconego przy baku i nie moge go odkręcic więc tez nie moge zdjąć baku;/ ehhh

 
Posty: 571
Rejestracja: 29 lutego 2008, 20:06
Lokalizacja: Warszawa/
Pochwały: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Rok produkcji: 0

Post » 02 czerwca 2011, 10:44

no nie wiem
jak kupiłem bladego to przez pierwsze 2 tygodnie też mi palił coś koło 10-12l, pewnego razy bak okazał się pusty po przejechaniu 160km i musiałem pchać skubańca do cpn'u. po 2-3 tygodniach nacieszyłem się motocyklem przestałem pałować bez opamiętania i teraz mi pali około 6,5l na trasie i 8 w mieście :)

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości