It is currently 16 November 2025, 16:21

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

stukniecia przy odpalaniu zimnego silnika

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 5
Joined: 28 November 2009, 18:40
Location: Piła
Motocykl: Honda CBR 929
Year production: 2001

stukniecia przy odpalaniu zimnego silnika

Post » 28 November 2009, 20:32

witam

mam taki problem

przy odpalaniu coś stuka tak 3-4 razy i cisza

problem dotyczy tylko zimnego silnika jak postoi przez noc. stuknie te 4 razy i już jest cisza,co to może być czy ktoś też tak ma ?

na początku było tylko jedno stukniecie teraz już są cztery czy może to normalne :diabel2:

pomocy !!!!! :D

 
Posts: 1007
Joined: 29 August 2009, 22:04
Location: podlasie,
Points: 2
Motocykl: sc33 98r. CZARNA
Year production: 0

Post » 28 November 2009, 20:48

nie da sie zlokalizowac dokladniej tych stukniec?
moze to tylko lancuszek rozrzadu stuka o obudowe

User avatar
 
Posts: 167
Joined: 15 December 2007, 20:16
Location: Warszawa.
Motocykl: R1 Rn09
Year production: 2003

Post » 29 November 2009, 00:39

ten typ tak ma na zimno nie przejmuj się tym ...
,,Nie ważne przy czym stoisz ale ważne jak tym jeździsz"

User avatar
 
Posts: 442
Joined: 22 January 2008, 22:14
Location: Królestwo słoja
Points: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Year production: 2000

Post » 29 November 2009, 00:40

a sprawdź czy czy stuka ci na wciśniętym sprzęgle ,jak nie to kosz sprzęgła się odżywa (ten typ tak ma) ;)

P.S. u mnie na zimnym też stuka taki feler

 
Posts: 190
Joined: 20 August 2008, 14:15
Location: wawa
Points: 2
Motocykl: sc50
Year production: 0

Post » 29 November 2009, 00:44

u mnie też czasem zastuka na zimnym. Już dwa lata tak jezdze i zeby było smieszniej sprzęgło w tym czasie naprawde ostro dostawało i nic sie nie zepsuło (nawet tarczek i sprężynek jeszcze nie zmieniałem) więc tez sądze ze "ten typ tak ma":-) Odpalać na sprzęgle i nie przejmować sie.

 
Posts: 812
Joined: 07 December 2007, 22:29
Location: Opole Lub
Points: 1
Motocykl: r1, drz 400
Year production: 0

Post » 29 November 2009, 02:36

norma tez tak mialem
sisi to jest gość

User avatar
 
Posts: 695
Joined: 23 June 2009, 10:54
Location: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Year production: 2014

Post » 29 November 2009, 17:42

u mnie to samo aczkolwiek nie zawsze :) jeżdze i sie nie przejmuje

 
Posts: 403
Joined: 03 July 2008, 17:19
Location: opole
Points: 3
Motocykl: k8 1000
Year production: 0

Post » 29 November 2009, 18:05

u mnie tez to wystepuje

User avatar
 
Posts: 442
Joined: 22 January 2008, 22:14
Location: Królestwo słoja
Points: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Year production: 2000

Post » 29 November 2009, 18:26

panowie bo 929 to taka r ura o takiej wspanialej kulturze pracy ze ja czasami sie zastanawiam czy coś się już urywa czy czy zaraz może się urwie .... ten typ tak ma

P.S. był już temat o kiepskiej kulturze pracy 929/954

 
Posts: 5
Joined: 28 November 2009, 18:40
Location: Piła
Motocykl: Honda CBR 929
Year production: 2001

Post » 29 November 2009, 21:28

Witam
Panowie przy odpalaniu zimnego silnika pomimo wciśnięcia sprzęgła występują 3-4 bardzo głośne stuki jakby ktoś młotem walił i po chwili jest cisza. Co jeszcze zauważyłem podczas stuku szwankują obroty. Spróbowałem przy pomocy zapasowego kluczyka kilka razy zakręcić żeby wszędzie olej doszedł i później dopiero odpalić i odrazu stuki były słabsze.
Obawiam się tylko żeby podczas jazdy coś mi się tam nie urwało :/

User avatar
 
Posts: 143
Joined: 20 October 2009, 09:02
Location: zewsząd
Points: 1
Motocykl: Sandały Ojca Gaudentego
Year production: 0

Post » 29 November 2009, 22:12

99procent napinacz lancuszka rozrzadu, lub jesli duzy przebieg to sam lancuszek zapewne naciągniety jak guma w majtach. jak slysze ''ten typ tak ma'' to smiac mi sie chce. słaby pkt tego modelu i tyle, ale jesli ktos jezdzi na lancuszku 50tys to pozniej pisze takie rzeczy. wymiencie lancuszki i napinacze to bedziecie mieli spokoj na conajmniej 30tys-35tys km i nie bedziecie pisać bzdur bo ten silnik moze naprawde kulturalnie pracować jezeli jego uzytkownik potrafi o niego dobrze zadbać:)

User avatar
 
Posts: 628
Joined: 18 January 2009, 18:55
Location: Gliwice
Points: 3
Motocykl: cbr 929
Year production: 2000

Post » 29 November 2009, 23:43

A u mnie cisza :diabel: , z tym że zawsze odpalam piec z wciśniętym sprzęgłem

Next

Return to Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests